Shakiraquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jeez, Beev!!!
En je hield zoveel van Shakira's muziek?!!
Dat is dus net zoiets als Dries Roelvink nummers van Queen gaat coveren?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Shakira.
!!
Maar Hind haar nieuwe album zal a la Shakira zijn zei ze, dus dat zit wel goed..
Hema-rap?quote:Maar dat artiesten voor Azië nummer is toch best aardig? Ok, die Hema-rap mag ertussenuit
Precies.quote:en sommige "artiesten" hoor ik liever ook niet meer, maar ach, het is voor het goede doel he...
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is dus net zoiets als Dries Roelvink nummers van Queen gaat coveren?
Bij dat stukje van Ali B gaan m'n haren altijd overiend staan hoor.quote:[..]
Hema-rap?Opzich was, tekstueel gezien, de rap nog het best. Oh men, wat een hoop cliché opmerkingen en standaard metaforen worden er in dat liedje gebruikt!!
De gedachte erachter maakt het mooi toch?!quote:[..]
Precies.Het lijkt wel alsof elk nummer dat voor een goed doel is, meteen een mooi nummer is.
Dat nummer ken ik niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:21 schreef babette21 het volgende:
ik ben 't met je eens hoor beev, 't is 'n mooi nummer! en niet alleen omdat 't voor 'n goed doel is
[ooit 't nr van tmf-ers en soapies voor één of andere orkaan gehoord?! was écht niet om aan te horen!!]
quote:maar die Hint-obsessie, daar moet je echt eens iets aan doen![]()
Dat ze zichzelf durft te vergelijken metquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:21 schreef BVO het volgende:. Ik zal d'r citeren
. "Het nieuwe album zal a la Shakira zijn, maar dan op geheel eigen wijze". Oftewel; gewoon popmuziek met veel Arabische invloeden. Ze kan een heel stuk meer dan mensen denken.
.
.
Ali B ja..quote:Bij dat stukje van Ali B gaan m'n haren altijd overiend staan hoor.. Dat van Brainpower gaat nog wel. En de rest van het nummer klinkt toch best aardig?! Tekstueel misschien niet hoogstaand, maar dat hoeft voor mij ook niet altijd.
.
Nee.quote:De gedachte erachter maakt het mooi toch?!.
Ik heb koffie ingeschonken bij Karin Bloemenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
tekstueel is 't juist wél een goed nr... typische Karin Bloementekst, vanuit 'n orgineel oogpunt
en pardon, Hind is uiteraard met een D aan 't einde..... [voordat je boos of beledigd bent haha]
Smiley-overkillquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:31 schreef BVO het volgende:
Shakira is erg cool ja..
Ojos Asi
is zo geweldig.
.
Net als Ciega Sordomuda.. Te dejo Madrid.
. Inevitable.
. Underneath my clothes.
. The one.
. De rest
.
Brainpower is wel cool ja. Oh, en hij gaat een duet doen met H..
. Ik vind het gewoon een mooi nummer. En ja, de gedachte erachter maakt het nog mooier.
.
Whehequote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
tekstueel is 't juist wél een goed nr... typische Karin Bloementekst, vanuit 'n orgineel oogpunt
en pardon, Hind is uiteraard met een D aan 't einde..... [voordat je boos of beledigd bent haha]
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
HoiHoe is het met iedereen? Met mij gaat het kut
en, je bent voor of tegen?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:06 schreef Airelle het volgende:
la-die-da
saai zeg, een betoog over de westerschelde tunnel...
ja ik moet nu nog beginnen.
Je weet toch dat ik onlogisch reisquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:20 schreef babette21 het volgende:
he Sven, ga je helemaal niet naar Fraser??! en ook niet naar de Whitsunday's?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |