quote:
American_Nightmare:
Ik begrijp ook niet dat bepaalde mensen (waaronder jij) nu zo makkelijk meegaan met deze beslissing, gezien het feit dat je blijkbaar dit weekend al een hoop moeite hebt gedaan voor de wedstrijd.
Dat komt door een verschillende vorm van accepteren in het leven, dat jij iets niet begrijpt zegt misschien meer over jou dan de andere bepaalde mensen.
Voor sommige mensen is deze fotowedstrijd een welkome aanvulling op hun verdere (meestal al drukke) leven en wordt meer gezien als gewoon leuk, entertainend en soms zelfs leerzaam.
Maar voor andere staat deze wedstrijd elke maand weer gelijk aan de Nobelprijs voor fotografie en moet een hieraan gelijkstaande zware discussie gevoerd worden.
Waar jij overigens niet heel consequent in bent want als je je bij alle fotowedstrijden zou vurig zou opstellen dan mis ik toch jou scherpe kritiek bij de uitdaging op DPZ.
Dat is voor mij tot nu toe de slechtst georganiseerde wedstrijd (hier had je al weer 20 berichten gepost als ze 8 dagen te laat waren met een uitslag), en als er al een volgende komt (dat is daar nooit zeker), zal ik het ook zeker in de gaten houden of je daar op de zelfde toon discussieert of niet.
Alhoewel van mij portret mag blijven bestaan (ik denk dat dat minder topicvervuiling had opgeleverd), vind ik eten en drinken ook goed maar misschien ga ik wel te makkelijk mee met deze beslissing
Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes