quote:For some people,is known as an eccentric who gave his works odd titles that seem almost derisive and ridicolous:
Chilled Pieces, Drivelling Preludes (for a Dog), Dried up Embryos ...
Many believe that this was not only a result of his bizarre wit but also a way of offending the music critics at the time. It was known thatdidn't like music critics and that the feelings were mutual.
En of.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Erik Satie
quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jet?
Ik denk gewoon even hardop mee met de rest, sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ik vroeg om een lijst van 20...
b-kant van I would die 4u en staat ook gewoon op Purple rain. Erg fijn nummerquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:01 schreef GLO het volgende:
En die van Prince? Ik ken dat hele nummer niet.
Ah. Dan ken ik het dus onbewust wel...quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zit op Purple rain vastgeplakt aan I would die 4 U
En mijn lijst dan? Die was wel 100% correct hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
omdat dit niet opschiet, en omdat kikker toch de meeste goed had (op die 2 na) :
kikker69 +1
Excusezquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh ja. Check op deze site : een 26e plaats in 1979...
Oh, OK. Daar zal-ie dan ws ontbreken vanwege de afwijkende spelling. Handige site trouwensquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Excusezik heb alleen maar op deze site gekeken:
http://hitzone.dyns.cx/hitzone2/search.aspx?artiest=&titel=baby
quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
RachelStiff records' jailbait countrysinger. Wat een marketing.
Helemaal juistquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
OZARK HENRY
Dat magquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik vind This last warm solitude persoonlijk het beste......
Heu... ik geloof niet dat ik die hoes ooit aanschouwd heb.quote:
Het is een hele bergketen, de Ozark Mountains, die doorloopt tot in Missouri. Zie hierquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:21 schreef Z het volgende:
Ozark wist ik ook wel, maar wat is dat dan voor 'n berg in Arkensas?
Die moet ik je helaas schuldig blijven. Ik ken geen DAAU-albumtitels uit mijn hoofd.quote:
Ik weet eigenlijk wel zeker van niet...quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Berkery weet dit wel lijkt me...
DAAUquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Berkery weet dit wel lijkt me...
Ach so....quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:57 schreef Z het volgende:
Die Anarchistische Abend Unterhaltung,
Transmissionquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:46 schreef ranja het volgende:
Maar die is het niet. Denk Joy division![]()
Ik ga nu voetbal kijken
Gecheckt:quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Transmission
ook een beetje gezien het hoesontwerp
Uhm, ik tjek 'm ook net en volgens mij is dit maar de helft van de titel......d'r moet nog een woord voor staan.....quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:46 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gecheckt:
Uit naam van The Scandinavian Enigma :
GLO +1
Woehaquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:46 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gecheckt:
Uit naam van The Scandinavian Enigma :
GLO +1
Uh-oh...quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm, ik tjek 'm ook net en volgens mij is dit maar de helft van de titel......d'r moet nog een woord voor staan.....
..ehmm...je hebt gelijk. Maar ik vind het evengoed een punt waardquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm, ik tjek 'm ook net en volgens mij is dit maar de helft van de titel......d'r moet nog een woord voor staan.....
Geen vraagteken nodig hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Keane?
Van mij mag het punt ook wel blijven staan, TSE moet maar kijken wat ze er mee doetquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:58 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
..ehmm...je hebt gelijk. Maar ik vind het evengoed een punt waard
Ik zeg niks meerquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:58 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
..ehmm...je hebt gelijk. Maar ik vind het evengoed een punt waard
De meisjes in dat bubbelbad zijn zeker ouder dan 11 jaar........nee dusquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De meisjes in dat bubbelbad zijn zeker ouder dan 11 jaar........nee dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |