cocaine in het oude Egypte ook hoor, ik heb het zelf op discovery gezien.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:26 schreef UncleScorp het volgende:
Maya's en coke klopt al ...
Hangt helemaal van de kwaliteit coke af, wel of niet versneden.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:40 schreef displission het volgende:
en wat vinden jullie daar dan van dat ze op basis van drugs voorspellingen gaan doen?
wat dus bewees dat er wel contacten tussen de continenten zijn geweest aangezien de coca plant aleen in zuid makerika groeide !quote:cocaine in het oude Egypte ook hoor, ik heb het zelf op discovery gezien.
Helemaal niksquote:concreet: wat staat er kosmologisch(wetenschappelijk) werkelijk te gebeuren in 2012 ?
Valt hier serieus op te reageren dan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
tvp
Voor het geval er nog serieus gereageerd wordt
Wat voor samenstandquote:On exactly 21 December 2012 there is a certain special astronomical conjunction that is so rare that it doesn't repeat for a long period of time (centuries, or even millennia) before or after that date.
waar wel over gesproken word isquote:zijn de kosmische relaties tussen Venus,de Zon, de Plejaden en Orion wederom duidelijk zichtbaar. Want net zoals venus in 3114 v.Chr werd "geboren" , waarbij haar opkomst vlak voor de ochtendschemering werd aangekondigd door de Plejaden op de meridiaan , zo zal ze in 2012 "sterven" .
plaatje ui de textquote:Generally speaking, what occurs is an alignment between the galactic and solar planes. Specifically, the winter solstice sun will conjunct the Milky Way, which is the edge of our spinning galaxy as viewed from earth. Furthermore, the place where the sun meets the Milky Way is where the "dark-rift" in the Milky Way is - a black ridge along the Milky Way caused by interstellar dust clouds (See Diagram 1).
Crustal Displacement; Graham Hancock has suggested in his book Fingerprints of the Gods, that an unusual planetary alignment at the end of the Great Cycle will cause a gravitational effect on the crust of the Earth, which is top-heavy with polar ice. The crust will slip, wiping out most of the life on Earth as a result of colossal tidal waves. However, this planetary alignment is due on 24 December 2011, which is the date given by Frank Waters in Mexico Mystique as the end of the Great Cycle. Since the end-point has now been confirmed as 21 December 2012, if we are due for crustal displacement, this alignment will probably NOT be the trigger (see addendum).quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:16 schreef merlin693 het volgende:
die is er niet
[..]
waar wel over gesproken word is
[..]
plaatje ui de text
[afbeelding]
van jouw link http://www.saxakali.com/historymam7.htm
vind je dit serieus genoeg ?quote:Valt hier serieus op te reageren dan?
Deze sterrenkaartjes heb je in Thesky gemaakt, of niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:38 schreef merlin693 het volgende:
12 aug 3114 vChr 12 uur gezien vanuit Buenos Aires,Argentina
[afbeelding]
21 dec 2012 nChr 12 uur gezien vanuit Buenos Aires,Argentina
[afbeelding]
24 dec 2011 nChr 12 uur gezien vanuit Buenos Aires,Argentina
[afbeelding]
in geen van alle mogelijkheden is mij een vreemde planeten "allignment "opgevallen
P.S. moet nog ff een manier vinden om de Plejaden ook weer te geven !
Geloof ik niet. De zwaartekrachtinvloeden van alle planeten in ons zonnestelsel is nog geen fractie van die van de maan en zijn practisch verwaarloosbaar. Check: http://www.badastronomy.com/bad/misc/planets.htmlquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:57 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Crustal Displacement; Graham Hancock has suggested in his book Fingerprints of the Gods, that an unusual planetary alignment at the end of the Great Cycle will cause a gravitational effect on the crust of the Earth, which is top-heavy with polar ice. The crust will slip, wiping out most of the life on Earth as a result of colossal tidal waves. However, this planetary alignment is due on 24 December 2011, which is the date given by Frank Waters in Mexico Mystique as the end of the Great Cycle. Since the end-point has now been confirmed as 21 December 2012, if we are due for crustal displacement, this alignment will probably NOT be the trigger (see addendum).
http://www.diagnosis2012.co.uk/1.htm
Misschien begrijp ik de term planetary alignment verkeerd...
Inderdaad. Als alle boeken zeggen dat 1 plus 1 gelijk is aan 2 dan geloven we dat toch ook niet zomaar. Waarom 'fuck' daarbij komt kijken is me niet duidelijk, maar dat zal wel bij jouw verbasterd taaltje horen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:02 schreef Nynex het volgende:
How the fuck would anyone hier know? Iedereen hier heeft pretty much dezelfde bronnenn.
2012 komt hoofdzakelijk van bij de Maya's en de Inca's. Bij de Inca's weten we het door astronomische mytheherleiding, bij de Maya's weten we het (zoals bij de Inca's) door mythes en door hun kalenders. De Egyptenaren deden het dan weer aan de hand van hun 3 piramides. Maar 2012 kom je op meer plaatsen tegen: Hopi's, Navajo, Pueblo, Zulu's, etc, etc... De beste verzamelwebsite wat dat betreft is dire gnosis 2012. Moet je es op googlen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:54 schreef weareborg het volgende:
mmm... dat 2012 fenomeen komt dus bij de maya's vandaan? (heb t nog niet goed doorgelezen).
wat me wel opvalt is dat in de bijbel code die ik op een site vond (loopt geloof ik ook een topic over)
het jaar 2012 vaak word genoemd. dan icm cometen enzo en 'human extintion'.
ach, over 7 jaar zie ik het wel
Er liggen ook geen planeten op 1 lijn. Dat gebeurt op zijn vroegst in 2040.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:18 schreef Bastard het volgende:
Het gaat niet zozeer om planeten die in 1 lijn liggen met elkaar in 2012, het gaat meer om het bewustzijn van de mensheid die veranderd.
ik denk dat je dat aan de mensen die dat beweren moet vragen...ik zou het ook wel willen weten nml !quote:Waar komt het dan vandaan dat mensen de maya-kalender en de 2012 datum willen vergelijken met planeten. Planeten hebben er namelijk niets mee te maken
Misschien omdat een samenstand van planeten het snelste visualiseerbaar is voor diegenen die voor het eerst van een galactische samenstand horen? 't Is beetje een fabeltje dat z'n eigen leven is gaan leiden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:26 schreef Bastard het volgende:
Waar komt het dan vandaan dat mensen de maya-kalender en de 2012 datum willen vergelijken met planeten. Planeten hebben er namelijk niets mee te maken, ja uiteindelijk leven we allemaal in een melkwegstelsel dat onder verandering is onderheven. Maar daar heeft deze datum niets mee van doen.. althans, ik heb in de theorien van Calleman niets gelezen over planeten.
Je vragen worden hierin helder in 31/2 uur beantwoord The Pharmacratic Inquisitionquote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:05 schreef francorex het volgende:
door het bos zie ik de bomen niet meer, kennen jullie dat ?
concreet: wat staat er kosmologisch(wetenschappelijk) werkelijk te gebeuren in 2012 ?
welke cycly komen er dan samen?
op wel punt?
op welk tijdstip? (want een jaar lijkt mij nogal ruim!?)
en klopt het, wat de maya's zeggen, dat een cycly van 230milj jaar en een van mijarden jaren samenkomt ?
en de zon een rondje rond de melkweg heeft afgelegd?
en als dit niet klopt, staat hun reputatie dan op het spel, in 2012 ?
Dan moet je ook nuancering op je eigen gedachte toelaten.quote:Op zondag 10 april 2005 19:24 schreef Riverpoet31 het volgende:
Heeft Nostradumus niet ooit vele van dit soort 'voorspellingen' gedaan, die dus nooit zijn uitgekomen...
Een beetje nuancering lijkt me hier wel op zijn plaats ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |