Maybeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:54 schreef Summerteeth het volgende:
... misschien ...
Omdat Be Here Now echt niet goed was. Het was een trucje geworden. Nummers om in een vol stadion te spelen. Dat album sloeg gewoon helemaal nergens op. Op elk mogelijk moment zat een riff, veel te druk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:32 schreef ProfessorPim het volgende:
Waarom heeft niemand het hier over Be Here Now. De derde plaat. Ik vond ze tot en met BHN echt geweldig. Laatse albums zijn ook wel lekker, maar toch anders. Vaker draaien voordat het je grijpt. Ben nu DBTT aan het downloaden, had al een paar nummers, maar ben benieuwd!
juist omdat ie zo heerlijk overgeproduceerd is vind ik hem super. Noel heeft in interviews toegegeven dat hij het ook een kutplaat vind ("de ideale rock 'n roll-plaat duurt 45 minuten, deze 75") en daarbij zitten er in elk nummer iets van 23 gitaarloopjes. dat kan mij er niet van weerhouden om te zeggen dat het een perfecte weergave is van Oasis op dat moment. Totale grootheidswaanzin! Het is heerlijk over the top! Idd een plaat om in stadions te spelen, ookal klonk hij in Den Bosch ook super!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:13 schreef Summerteeth het volgende:
Be Here Now is na Definitely Maybe ook mijn favoriete Oasis-plaat, al had de productie wel anders gemogen. Eén grote Wall of Sound, maar wel een aantal heerlijke nummers (Stand By Me, I Hope I Think I Know, The Girl In The Dirty Shirt, Don't Go Away, It's Getting Better Man). Ik draai 'm ook regelmatig in de auto
Te laat!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:17 schreef Zkeppie het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)ml?10617791+22553703
Ik denk Mucky Fingers, maar het is gewoon simpelweg geen plaat met single waardig materiaal. Ik vind het gewoon een vrij vlakke plaat, maar een ander geluid dan voorheen. Mwah, ben niet zo enthousiast geloof ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:58 schreef googoodoll het volgende:
Ik vind hem niet veel beter dan Heathen Chemistry tot nu toe, maar ach, dat vond ik toch ook wel een puike plaat. Maar wat moet in vredesnaam de volgende single worden? Lyla springt er wel uit qua 'catchyness' (wat een woooooooord) maar geen enkel ander nummer niet.
Nou ja, het is toch nog een beetje goed gekomen, k zal de eerste keer ook wel iets te veel van verwacht hebben, waardoor ik de volgende keren weer zonder hooggespannen verwachtingen luisterde.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:08 schreef pfaf het volgende:
Valt mij toch weer flink tegen.Niet erg spannend, melodieus weinig aanstekelijk, kort. Maar misschien trek ik m'n conclusies te snel en moet ik 'm een paar beurten laten groeien.
Hebben we het dan over Plato in Groningen?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:43 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Trouwens als iemand em nog wil halen, haal em bij Plato! Je krijgt dan het album + dvd voor 18 E (dat vond ik al aardig goedkoop) En dan krijg je nog een boxje er bij, de cd single en de vynil single! Supervet!
Damn.... Net besteld bij bol.com (lekker makkelijk).. Maar om welke dvd gaat het dan Interviews en dergelijke?quote:[b]Op maandag 30 mei 2005 17:43
Trouwens als iemand em nog wil halen, haal em bij Plato! Je krijgt dan het album + dvd voor 18 E (dat vond ik al aardig goedkoop) En dan krijg je nog een boxje er bij, de cd single en de vynil single! Supervet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |