Daar helemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tussen venlo en roermond, ongeveer 50 km van eindhoven.
Moeten we niet een lijsje maken wie er allemaal mee gaan??? Pea??????quote:
Wat jij wiltquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:16 schreef purplerose het volgende:
Doen we trouwens foto's in verschillende jurken maken of 1?
Ben er zelf namelijk nu ook 1 aan het maken, is wel leuk als er foto's zijn met verschillende jurken, toch?
Er staat nu al een misschien lijstje.... En als er een misschien lijstje is wilik er ook op!quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:22 schreef Robertje het volgende:
[..]
Moeten we niet een lijsje maken wie er allemaal mee gaan??? Pea??????![]()
Anders moet je haar ff mailen...haar e-mailadres staat hier ergensquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:24 schreef Shreever het volgende:
[..]
Er staat nu al een misschien lijstje.... En als er een misschien lijstje is wilik er ook op!
hahahaha, tis maar 1 jurk hoor die ik aan het maken ben, of jij moet de rest van de kostuums ook in je kofferbak mee moeten nemenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat jij wilt
ik begrijp dat ik beter de kofferbak maar leeg kan maken![]()
Thank youquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:27 schreef Robertje het volgende:
[..]
Anders moet je haar ff mailen...haar e-mailadres staat hier ergens
pea4fun at yahoo punt com
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:01 schreef Sandertje21 het volgende:
Kunnen jullie iemand van 98 KG en 1.82m gebruiken?
Ja ja ik doe ook al mee.....quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zie jou verkleed als een trappister monnik, naast een leeg vat Leffe, zijn roes uitslapen
Een 6-pack 0.5l Grolsh is voldoende voor Sandertje...quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zie jou verkleed als een trappister monnik, naast een leeg vat Leffe, zijn roes uitslapen
Nee ik ga in zo'n bruine pij naast een vat Trappist staan natuurlijkquote:
Als er bier is kom ik zeker!quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga in zo'n bruine pij naast een vat Trappist staan natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |