Nou, dan moet ik even kijken of ik je in een kostuum gepropt krijgquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:01 schreef Sandertje21 het volgende:
Kunnen jullie iemand van 98 KG en 1.82m gebruiken?
Dat zijn mensen die ACHTER de camera willen staan ipv VOOR de cameraquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:18 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Op DPZ niet voldoende gegadigden?
Ik vat em ff niet eigenlijk....wat heeft DPZ hiermee te maken?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:18 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Op DPZ niet voldoende gegadigden?
Tussen venlo en roermond, ongeveer 50 km van eindhoven.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:07 schreef HopelesslyForever het volgende:
Waar is dat ergens? Woon in de buurt van Eindhoven en zag ergens Limburg staan dus zal wel in de buurt zijn zeker?
Ik kwam 15 jaar geleden regelmatig in die contreien. Het is goed te berijden vanuit zowel Eendhoven als Nijmegen. Het dorp ligt aan de provinciale weg (Napoleonsbaan) van Venlo/Baarlo naar Roermond.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tussen venlo en roermond, ongeveer 50 km van eindhoven.
Pssssssssssst....daar zorgt pea voorquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:43 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Oeh, cool idee!!
Heb alleen geen costuumsnik
I know I know, ik zelf ookquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die ACHTER de camera willen staan ipv VOOR de camera. Dat erachter doen we liever zelf
Omdat daar een soortgelijk topic loopt maar dan over een andere locatie in Belgie..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vat em ff niet eigenlijk....wat heeft DPZ hiermee te maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |