quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:02 schreef Salvad0R het volgende:Zoals Alstar One zei.. je moet terugdenken aan wat je die dag hebt gedaan,beginnende met hetgene wat je deed vlak voordat je in je bed ging liggen, eindigend bij wat je deed toen je wakker werd.
Meestal kom je niet eens zover en lig je binnen een minuut te pitten.
het is heel belangrijk om INHOUDELIJK over die dingen na te denken... dus wat je van bepaalde gebeurtenissen geleerd hebt, wat je anders zou doen, of wat je juist niet zou doen.. volgende keer.
Helpt echt .
Ik weet niet of dit in alle gevallen een goede tip is hoor. Als ik ga liggen nadenken over mijn werk, dan slaap ik geheid de hele nacht niet.
![]()
Ik heb hetzelfde als TS. Heb normaal gesproken geen slaapproblemen, maar slaap nu al een paar weken echt kut. Kom vaak slecht in slaap en als het dan een keer gebeurt dat ik wel snel in slaap val, dan word ik zomaar na een paar uur wakker. En daar heb ik nou echt nog nooit last van gehad! Normaal slaap ik altijd door.
Ik probeer me er maar niet al te druk over te maken en te denken dat het wel weer over gaat, maar net als TS baal ik er van dat ik me er zo brak door voel.
Sporten is wel een goeie tip, dat weet ik. Maar zoals anderen ook al gezegd hebben: weer niet vlak voor het slapen gaan. M.a.w., je moet er dan wel een geschikt moment in de dag voor vinden en aangezien de meeste mensen overdag verplichtingen hebben (werk/school) is dat niet altijd makkelijk. Iig ga ik morgenmiddag proberen een uurtje te wandelen. Kijken of dat helpt.