quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:47 schreef RikkieD. het volgende:
Het lijkt wel alsof mijn mieren iets duidelijk willen maken
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 april 2005 11:37 schreef Remzz het volgende:
http://www.freewebs.com/totou20/antworks9uo.jpg
Ff in de adres balk copieren.
Ik geloof dat je het via internet moet bestellen...staat wel ergens in het begin.quote:Op zondag 24 april 2005 14:42 schreef JedaiNait het volgende:
oh en iemand ook enig idee of en zo ja waar dit in Groningen te koop is?
Komende zaterdag lopen er genoeg rond op koningendagquote:Op zondag 24 april 2005 11:46 schreef JedaiNait het volgende:
Is er al iemand die een koningin gevonden heeft?
Dat komt doordat niemand een koningin heeft, denk ik. Vrijwel alle activiteiten in een mierenkolonie draaien om de koningin, die legt namelijk eitjes die de mieren vervoeren en opslaan (als ze niets hebben om op te slaan, waarom dan kamers en tunnels graven? Dat doen ze niet voor Jan Lul). Als je er slechts een paar werkers in flikkert hebben ze gewoon niets te doen behalve zichzelf een beetje voeden met die gel, maar er zal weinig animo zijn om een kolonie te bouwen.quote:Op maandag 25 april 2005 14:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Komende zaterdag lopen er genoeg rond op koningendag![]()
Maar wat ik hier dus uit de reacties haal is er eingelijk nog niemand die een werkende mierenkolonie voor elkaar heeft gekregen in de blauwe gel.
Dat hoorde ik Midas Dekkers eergisteren nog vertellen op t.v. Een paar mieren voeren geen hol uit, maar als je er meer bij elkaar zet gaan ze wel aan het werken. Over een koningin zei hij toen niks, dus misschien is die niet eens nodig.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:15 schreef JedaiNait het volgende:
Gaan mieren trouwens niet vanzelf aan het werk als de kolonie maar groot genoeg is? Die beesten werken toch met een soort collectieve intelligentie ofzo...
Een mier of 20 moet wel passen denk ikquote:Op zondag 1 mei 2005 12:37 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik Midas Dekkers eergisteren nog vertellen op t.v. Een paar mieren voeren geen hol uit, maar als je er meer bij elkaar zet gaan ze wel aan het werken. Over een koningin zei hij toen niks, dus misschien is die niet eens nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |