als het bij haar kontje lekker voelt, waarom zou dat bij jouw kont dan anders zijnquote:Op maandag 7 maart 2005 13:05 schreef more het volgende:
[..]
Vrouwen ontvangen meestal, ik wil ook niet dat mijn vrouw het bij mij doet!
Toch maar eens proberen dan.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:05 schreef more het volgende:
[..]
Dan weet de helft niet waar het over gaat. Bovendien vind ik die term dus echt NIET erotiserend. (Niet zo erg als baffen *juk*, toegegeven). To rim, rim is vertaald iets als 'randje', dan hou ik het liever bij 'kontje likken' of iets dergelijks.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:52 schreef SEMTEX het volgende:
'Kontje likken'? Wat is dat nou weer voor kleuterschoolterm? Dat is hetzelfde als 'tietjes', 'kutje' en 'vrijen'.
Jeukterm!
Zeg dan gewoon rimmen.
Tja, daar verschillen we dan over in meningquote:Op maandag 7 maart 2005 13:54 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Dan weet de helft niet waar het over gaat. Bovendien vind ik die term dus echt NIET erotiserend. (Niet zo erg als baffen *juk*, toegegeven). To rim, rim is vertaald iets als 'randje', dan hou ik het liever bij 'kontje likken' of iets dergelijks.
Ik bezig dat soort termen toch niet in real-life, ik hou het maar gewoon bij doen.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, daar verschillen we dan over in mening
Van 'kontje likken' krijg ik zelf juist een enorme lachbui
Ik zou wel even douchen van te voren jaquote:Op maandag 7 maart 2005 14:37 schreef Reintje het volgende:
Ik heb net enorm zitten schijten, dus alleen bij het idee al dat er iemand aan mijn sterretje gaat likken krijg ik vieze kriebels...
Ik bedoelde ook ontvangenquote:Op maandag 7 maart 2005 13:05 schreef more het volgende:
[..]
dat doe ik wekelijks, routinequote:Op maandag 7 maart 2005 15:48 schreef HansJans het volgende:
Lijkt me heerlijk om bijvoorbeeld een week niet in de douche te gaan en dan mijn aars te laten uitlikken/uiteten door een supermooi meisje van net 18 terwijl ik me aan het rukken ben. Of moet dit in "Keldertje"? En nou niet dit bericht verwijderen omdat je denkt dat het niet serieus is want dat is het dus wel.
een pik durft ze nog niet aanquote:Op maandag 7 maart 2005 14:38 schreef GertJanPeter het volgende:
Aan de mannen hier: doen jullie naast "kontje likken"ook andere anale spelletjes zoals kontvingeren of kontneuken, of wilt je vriendin dat niet?
Vork in de aanslagquote:Op maandag 7 maart 2005 15:48 schreef HansJans het volgende:
Lijkt me heerlijk om bijvoorbeeld een week niet in de douche te gaan en dan mijn aars te laten uitlikken/uiteten door een supermooi meisje van net 18 terwijl ik me aan het rukken ben. Of moet dit in "Keldertje"? En nou niet dit bericht verwijderen omdat je denkt dat het niet serieus is want dat is het dus wel.
omdat hij een kerel is, en zij niet, zit toch enig verschil in..quote:Op maandag 7 maart 2005 13:06 schreef groot_duimpje het volgende:
[..]
als het bij haar kontje lekker voelt, waarom zou dat bij jouw kont dan anders zijn
ik denk dat het ook wel verstandig is om dat soort dingen te doen als je zeker weet dat de ontvangende persoon net lekker fris gedouched en gewassen isquote:Op maandag 7 maart 2005 14:37 schreef Reintje het volgende:
Ik heb net enorm zitten schijten, dus alleen bij het idee al dat er iemand aan mijn sterretje gaat likken krijg ik vieze kriebels...
Zeker geen douche/bad in huis?quote:Op maandag 7 maart 2005 14:37 schreef Reintje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |