Iddquote:Op maandag 7 maart 2005 12:24 schreef T1andonly het volgende:
Nou als ze een beetje fatsoenlijke relatie hebben dan kan het toch gewoon, zie het probleem niet
idd en ze is er zelf bijquote:Op maandag 7 maart 2005 12:24 schreef T1andonly het volgende:
Nou als ze een beetje fatsoenlijke relatie hebben dan kan het toch gewoon, zie het probleem niet
Tegenwoordig hoor je er als 12jarig meisje pas bij als je 20 r&b negers gepijpt hebt en een string draagt.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:44 schreef Crazyivan het volgende:
16+ dan zijn ze tegenwoordig toch allang geen maagd meer??
das toch gezond?quote:Op maandag 7 maart 2005 13:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Selang .. geobsedeerd door sex ?
Je moeder ontmaagdenquote:Op maandag 7 maart 2005 12:42 schreef BrauN het volgende:
Ik zou alleen helemaal door het lint gaan als hij m'n moeder zou ontmaagden. Maar mijn zusje, ach, dat moet kunnen.
Psssht, tegenwoordig kun je ook geboren worden zonder te nuecken, ik noem een IVF behandeling.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moeder ontmaagden![]()
![]()
![]()
![]()
Aap dat je er bent.
Ik zou jouw zusje (16+) sowieso wel willen ontmaagden... Volgens mij ben ik alleen niet je beste vriend...quote:Op maandag 7 maart 2005 12:33 schreef lucienne2 het volgende:
hoe oud is mijn beste vriend en hoe 'best' zijn we met elkaar?
Je-zusquote:Op maandag 7 maart 2005 12:42 schreef BrauN het volgende:
Ik zou alleen helemaal door het lint gaan als hij m'n moeder zou ontmaagden. Maar mijn zusje, ach, dat moet kunnen.
Schijn bedriegt... Ik ben een blanke man...quote:Op maandag 7 maart 2005 16:42 schreef lucienne2 het volgende:
volgens mij ook niet, volgens je avatar ben je trouwens een bruine vrouw, dus hoe je dan mijn 16 jarig zusje (die ik helemaal niet heb) wilt ontmaagden ontgaat me...
Zo regelmatig lijkt me nou ook weer niet. Ik zou 't top vinden!quote:Op maandag 7 maart 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
Wat zou jij doen als je beste vriend jouw zusje (16+) zou ontmaagden ?Je rukt ze kop eraf Je rukt de kop van je zusje eraf Je feliciteert hem met z'n goede smaak Je vraagt of je mee mag doen De BrEeZaH gaat achter slot en grendel Iets anders....
Dit topic is uit het leven gegrepen.
Ik denk dat deze situatie regelmatig voorkomt.
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:39 schreef groot_duimpje het volgende:
die arme kerel het advies geven te verdwijnen... maar das niet omdat ik kwaad zou zijn, maar meer door de persoonlijkheid van mijn zusje
mijn avatar ben ik zelf (zou je ook eens moeten doen, voorkomt een hoop onduidelijkheid)quote:Op maandag 7 maart 2005 18:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Schijn bedriegt... Ik ben een blanke man...
Jij bent trouwens volgens je avatar een lekkere chica, maar om jou te ontmaagden zal ik wel te laat zijn...
Als ik jouw voorkomen had, had ik ook wel een fotootje van mezelf als avatar gebruikt... Nu vermom ik me liever achter een negroïde vrouw...quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:31 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
mijn avatar ben ik zelf (zou je ook eens moeten doen, voorkomt een hoop onduidelijkheid)
voor ontmaagdingen ben je veel te laat...
Tss.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:39 schreef erodome het volgende:
Tja, als ik een zusje van 16 zou hebben zou het niet echt mijn zaak zijn met wie zij naar bed gaat he, het enige waar ik misschien op zou letten is of ze gekwetst wordt, verder is het mijn leven en mijn lijf niet...
TT = antwoordquote:Op maandag 7 maart 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
Wat zou jij doen als je beste vriend jouw zusje (16+) zou ontmaagden ?
...
Niets voelt ze toch niks van lijkt me.quote:Op maandag 14 maart 2005 03:01 schreef ChicaneBT het volgende:
Wat maakt het nou uit of hij het doet of één of andere schooier.
of natuurlijk dat een vriendin van dat meisje haar kleine broertje(/zusje) ontmaagd...quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:18 schreef LoggedIn het volgende:
ik kan me er niet goed inleven, heb geen zusje.. het zou vast raar zijn, maar alstie het in een goeie langdurige relatie doet.. wat maakt het dan uit?
vraag me af wat een meisje daarvan vind eigenlijkals een vriend van haar dr zusje ontmaagd
Hmm en gewoon sex dan?:Pquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:31 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
mijn avatar ben ik zelf (zou je ook eens moeten doen, voorkomt een hoop onduidelijkheid)
voor ontmaagdingen ben je veel te laat...
Dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:32 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb de desbetreffende 'vriend' dus bewerkt. Geen geklooi met mijn (stief)zusjes.
Ik hoef geen hoerenloper in me gezin en ik hoef bepaalde praat niet te horen over mijn famillie![]()
het desbetreffende sletje heb ik naar d'r kamer geschopt.
allemaal dan in een practischere volgorde ...quote:Op maandag 7 maart 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:Je rukt ze kop eraf Je rukt de kop van je zusje eraf Je feliciteert hem met z'n goede smaak Je vraagt of je mee mag doen De BrEeZaH gaat achter slot en grendel Iets anders....
Wat is er aan af te keuren dan?quote:
Ik keur elke vorm van fysiek geweld af..quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat is er aan af te keuren dan?
En dat mariniertje dat in elk stadje alles neukt wat los en vast zit inclusief poolse hoertjes hoef ik niet in m'n famillie (Ook helemaal geen zin omdat voor me te houden terwijl hij bij ons aan de ontbijttafel zit later).
Daarbij hoef ik haar niet in m'n vriendengroep als breezahslet van 16 terwijl hij 23 is.
Dus heb ik er preventief korte metten mee gemaakt![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
Wat zou jij doen als je beste vriend jouw zusje (16+) zou ontmaagden ?- - Je feliciteert hem met z'n goede smaak - - -
Tsja dat is jouw zusje;) volgens mij hoef ik me er geen zorgen over te maken..;)quote:
Pics ?quote:Op maandag 4 april 2005 13:22 schreef Garin84 het volgende:
[..]
Tsja dat is jouw zusje;) volgens mij hoef ik me er geen zorgen over te maken..;)
Hmm zou dit HET topic zijn om gelijk een oproepje te plaatsen wie dat wilt doen met me zusje?:P
Ps. Voor de jongens die hier serieus op ingaan.. doe maar niet
foto's ervan maken en die op internet zetten zodat pappa eens met zijn luie zakenreet de stoel uitkomt om je beste vriend to ex-vriend te degraderenquote:Op maandag 7 maart 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
Wat zou jij doen als je beste vriend jouw zusje (16+) zou ontmaagden ?Je rukt ze kop eraf Je rukt de kop van je zusje eraf Je feliciteert hem met z'n goede smaak Je vraagt of je mee mag doen De BrEeZaH gaat achter slot en grendel Iets anders....
als ie het achter men rug om zou doen zou ik zen kop eraf meppen met men zusje en vervolgens alle 2 de Br33ZaH sletten achter slot en grendel doenquote:Op maandag 7 maart 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
Het eerste. Ik zou dr na een tijdje vast wel mee kunnen lachen, maar k zou hem toch eerst een ros voor zn kop verkopen denk ik...quote:Op maandag 7 maart 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
toch wel?quote:Op woensdag 6 april 2005 00:28 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb ook het zusje van een van mn beste vrienden ontmaagd.
Hij vind het volgens mij niet erg, ze had het ook slechter kunnen treffen.
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:24 schreef Beach het volgende:
Een ruil voorstellen:
jij ontmaagd zijn zusje en hij neemt de jouwe![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |