Iddquote:Op maandag 7 maart 2005 12:24 schreef T1andonly het volgende:
Nou als ze een beetje fatsoenlijke relatie hebben dan kan het toch gewoon, zie het probleem niet
idd en ze is er zelf bijquote:Op maandag 7 maart 2005 12:24 schreef T1andonly het volgende:
Nou als ze een beetje fatsoenlijke relatie hebben dan kan het toch gewoon, zie het probleem niet
Tegenwoordig hoor je er als 12jarig meisje pas bij als je 20 r&b negers gepijpt hebt en een string draagt.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:44 schreef Crazyivan het volgende:
16+ dan zijn ze tegenwoordig toch allang geen maagd meer??
das toch gezond?quote:Op maandag 7 maart 2005 13:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Selang .. geobsedeerd door sex ?
Je moeder ontmaagdenquote:Op maandag 7 maart 2005 12:42 schreef BrauN het volgende:
Ik zou alleen helemaal door het lint gaan als hij m'n moeder zou ontmaagden. Maar mijn zusje, ach, dat moet kunnen.
Psssht, tegenwoordig kun je ook geboren worden zonder te nuecken, ik noem een IVF behandeling.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moeder ontmaagden![]()
![]()
![]()
![]()
Aap dat je er bent.
Ik zou jouw zusje (16+) sowieso wel willen ontmaagden... Volgens mij ben ik alleen niet je beste vriend...quote:Op maandag 7 maart 2005 12:33 schreef lucienne2 het volgende:
hoe oud is mijn beste vriend en hoe 'best' zijn we met elkaar?
Je-zusquote:Op maandag 7 maart 2005 12:42 schreef BrauN het volgende:
Ik zou alleen helemaal door het lint gaan als hij m'n moeder zou ontmaagden. Maar mijn zusje, ach, dat moet kunnen.
Schijn bedriegt... Ik ben een blanke man...quote:Op maandag 7 maart 2005 16:42 schreef lucienne2 het volgende:
volgens mij ook niet, volgens je avatar ben je trouwens een bruine vrouw, dus hoe je dan mijn 16 jarig zusje (die ik helemaal niet heb) wilt ontmaagden ontgaat me...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |