lees eens een paar topics van vorig jaar doorquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:15 schreef dutchheroin het volgende:
Haha! Elfje! Ik ken je niet, maar ik mag je wel. Jij bent lekker fanatiek!
dit is best wel eng eigelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:21 schreef haagse_elfje het volgende:
Anyways Roosje is alles voor me.... she's cute....damn....
oké verkeerd verwoord als mijn vriendin dit leest...staan mijn spullen buiten de deur aangezien ze nu achter me staat op de allereerste plaats Mo en dan de rest....Maar eerlijk is eerlijk Roos van Acker is heel mooi om te zien, niet zo mooi als Jerri want die slaat alles....maar wel cute....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:26 schreef keijz het volgende:
[..]
dit is best wel eng eigelijk
EP vond ik trouwens wel goed ofzo, maar PE werd vorig jaar gemaakt door 2 koppels, niet door EP, niet door Roos.
Die nieuwe doet het ook helemaal niet slecht hoor.. ik heb EP nog geen moment gemist
Dat ben ik met je eens, PE gaat over en om de koppels en niet om de presentatoren... En dit jaar zijn er weer superleuke koppels! Krieke en Nathalie en Jeroen en Manja bijvoorbeeld! En vooral ook die opa met zijn badmuts! Wat een figuur! Super!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:26 schreef keijz het volgende:
[..]
EP vond ik trouwens wel goed ofzo, maar PE werd vorig jaar gemaakt door 2 koppels, niet door EP, niet door Roos.
Die nieuwe doet het ook helemaal niet slecht hoor.. ik heb EP nog geen moment gemist
EP zijn standpunt kon ik ook wel begrijpen waarom niet meer, hij wou bij zijn kids zijn en met de dingen die hij presenteert ben je dat niet veel...Ik geef hem groot gelijk, die nieuwe is gewoon wennen. Hij komt op mij een beetje over als Jeroen Post...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:26 schreef dutchheroin het volgende:
Tja, kan me voorstellen dat je dat denkt Elfje. Hij deed het altijd wel goed en het is raar dat ie er niet meer bij is. Maar ik vind dat je een nieuw iemand altijd de kans moet geven en wat mij betreft heeft Aart die kans met beide handen gegrepen. Hij doet het zeker niet slecht, en voor iemand die helemaal nieuw is, vind ik dat hij het zelfs goed doet....
true truequote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:30 schreef dutchheroin het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, PE gaat over en om de koppels en niet om de presentatoren... En dit jaar zijn er weer superleuke koppels! Krieke en Nathalie en Jeroen en Manja bijvoorbeeld! En vooral ook die opa met zijn badmuts! Wat een figuur! Super!
Op het gevaar af ook als een stalker over te komenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
EP zijn standpunt kon ik ook wel begrijpen waarom niet meer, hij wou bij zijn kids zijn en met de dingen die hij presenteert ben je dat niet veel...Ik geef hem groot gelijk, die nieuwe is gewoon wennen. Hij komt op mij een beetje over als Jeroen Post...![]()
.... You can''t judge anyone on there first perfomance
Bij een fietsproef? niemand kan door files heen snijden en door een drukke stad fietsen als Reinier met zijn "Mwaaaaaaaaaaaaah" brulquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:41 schreef dutchheroin het volgende:
Misschien komt Reinier nog wel terug? Zou een superprijs zijn bij een proef: in plaats van een amulet liftles van Reinier!
Je kreeg zowaar medelijden met dat meiskequote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
oké verkeerd verwoord als mijn vriendin dit leest...staan mijn spullen buiten de deur aangezien ze nu achter me staat op de allereerste plaats Mo en dan de rest....Maar eerlijk is eerlijk Roos van Acker is heel mooi om te zien, niet zo mooi als Jerri want die slaat alles....maar wel cute....
voor een belg...zo beter
andere post had veel weg van een stalker post ....I blame to much Margeritas yesterday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |