abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25803065
quote:
Op maandag 28 maart 2005 06:37 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

Wat een leuk verhaal van die oma! Serieus, ik kan me er zeker wel wat bij voorstellen, wanneer ze niet met zichzelf in de knoop liggen (en zich afschermen van buitenaf) blijven ze natuurlijk erg in touch met hun gevoelens, en zullen ze ook eerder veel aan liefdadigheid doen.. Heel logisch opzich!
bedankt en gelukkig, want was weer een lap tekst eigenlijk .
quote:
En ja, dat praten heb ik zelf ook last van... Heb jaren gehad dat ik zelf bijv tijdens het zoenen er maar half mee bezig was, en de andere helft van m'n gedachten ergens anders zat (wat tweelingen vaak hebben), wat wel eens resulteerde in gegrinnik van binnenpretjes en het opeens beginnen over de meest onbenullige dingen, wat vaak niet echt postief opgevat werd haha. Heb net als Twin1983 zelf ook een keer een mede-tweeling gehad, alleen resulteerde dat dan vooral in irritatie aan elkaars herkenbare negatieve eigenschappen.
Hehe.. ik zeg niks
Leuk dat soort verhalen iig.
quote:
Hmm je bent een Steenbok ascedant vissen? Welke heeft de overhand bij jou? Ken een aantal steenbokken die eigenlijk totaal niet aan het plaatje van een steenbok voldoen
Nope, ik ben steenbok met watermanascendant, verklaart dat wel het één en ander . Nee maar, mijn venus staat dus in vissen. Wat de overhand heeft bij mij, hm, ik kan mezelf aardig karakterschetsen met daaruit (vaak achteraf) de bijbehorende elementen. Maar dat zou erg lang worden, dus doe ik jullie niet aan . Maar het is dus (soms en vaak) wel (erg) obvisious.

Mijn maan staat bijvoorbeeld in maagd, en iets wat ik tegenkwam is, zij is de enige vrouw in de dierenriem, die tegelijkertijd doodnuchter en hemels romantisch kan zijn. En tja, laat dat nou net iets zijn wat mezelf weer constant (en waarschijnlijk ook soms anderen die zoiets kunnen hebben van :'uhh, wtf'), verbaast aan mezelf. Ik ben in staat om iets doodnuchter af te kappen, als het niet meer zo aanvoelt, en nog wat andere dingen.

Maar venus in vissen zorgt dan wel weer voor de benodigde gevoelselementen etc. Heb of ben dus behoorlijk aards, en water is sterk ondervertegenwoordigd in mijn horoscoop, de rest staat in balans. Dat water ondervertegenwoordigd is schijnt bij mij juist ervoor te zorgen dat ik alles of veel met gevoel doe of kan doen (klein hartje stond er in mijn horoscoop), maar ook die kritische maagdkanten komen bij mij weleens sterk naar boven of zijn aanwezig. Hm, zou dus kunnen zeggen dat ik, al dan niet opeens vanuit een gevoelskant (vissen) kritisch (steenbok, maagd) dingen beredeneer en/of tot conclusies kom of kan komen. En daarmee typische waterman besluiten maak . Naja, blabla etc etc dus .
pi_25818944
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:23 schreef sweetgirly het volgende:

Nou de clue, het zou (zeker) een aantrekkingskracht of meespelend element kunnen (geweest) zijn. Ik zie het een beetje als een soort kruistabel. Jij tweeling, ascendant kreeft, hij vissen, ascendant tweeling. Zet het naast elkaar en kruis het naar elkaar toe. Beide het tweelingelement, communicatie, en beiden een gevoelig element (kreeft + vissen).
Ja daar doelde ik dus op in mijn vorige post . Die elementen zijn inderdaad identiek. En onze onderlinge communicatie verloopt inderdaad als een trein .
quote:
Of tweelingen en vissen sowieso goed door één deur kunnen, eerlijk gezegd twijfel ik daaraan, gezien de tweelingen nogal (erg) over een redeneerstalent (kunnen en veelal) beschikken en vissen meer op de gevoelskant kunnen leven, dat zou weleens kunnen botsen of voor irritaties kunnen zorgen ed.
Klopt. De meeste Vissen die ik in mijn leven ben tegen gekomen kon ik het inderdaad niet helemaal goed mee vinden. Nouja, ik kon ze niet begrijpen. Ik vond ze maar vaag en veel te emotioneel.
quote:
Echter, in jullie geval, overlappen, zie kruistabel, jullie elementen elkaar of kunnen elkaar juist goed aanvullen ipv disharmonie zorgen, om het zomaar te zeggen .
Klopt ook . Soms is hij de gevoelige persoon en ik de rationeel. Een andere keer is het weer totaal andersom. En omdat hij een tweelingelement in zich heeft kan ik hem makkelijker begrijpen en hij mij weer omdat ik ook een sterke gevoelige kant heb. Met zo'n kruistabel zijn we soms net twee spiegeltjes .
pi_25819048
Ik vind dat er meer geneukt moet worden en minder slap geouwehoert over sterrenbeelden die er niet toe doen...
  maandag 28 maart 2005 @ 23:28:19 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_25819083
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind dat er meer geneukt moet worden en minder slap geouwehoert over sterrenbeelden die er niet toe doen...
Tweeling?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_25819170
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:28 schreef APK het volgende:

[..]

Tweeling?
Neej Maagd as a matter of fact. Ik herken veel in het sterrenbeeld Maagd van mezelf, maar bijvoorbeeld Pietje Precies etc helemaal niet.

ik herken net zo goed van alles in andere sterrenbeelden, tis gewoon een verkapte manier om jezelf veilig in een hokje te duwen en te verklaren waarom je wel of niet neukt en of je wel of niet vrienden hebt en wie dat zijn
pi_25820187
Ik ben eenzaam ja dat komt door mijn Tweelingen-zijn, gecombineerd met een Stier-syndroom en een Maagdenantecedant

dinsdag 29 maart 2005 @ 15:38:00 #107
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_25831852
ik ben een tweeling en normaal ben ik niet iemand die in dit soort dingen geloof, maar ik lees toch wel heel veel dingen die kloppen over mij. natuurlijk ook dingen die totaal niet kloppen, maar over het algemeen staat het toch goed beschreven. maar aan de andere kant als je z´n lap tekst schrijft kan het bijna niet zo zijn dat je er niks over jezelf terug kan vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')