quote:
Op maandag 28 maart 2005 06:37 schreef DiSiLLUSiON het volgende:Wat een leuk verhaal van die oma! Serieus, ik kan me er zeker wel wat bij voorstellen, wanneer ze niet met zichzelf in de knoop liggen (en zich afschermen van buitenaf) blijven ze natuurlijk erg in touch met hun gevoelens, en zullen ze ook eerder veel aan liefdadigheid doen.. Heel logisch opzich!
![]()
bedankt en gelukkig, want was weer een lap tekst eigenlijk
![]()
.
quote:
En ja, dat praten heb ik zelf ook last van... Heb jaren gehad dat ik zelf bijv tijdens het zoenen er maar half mee bezig was, en de andere helft van m'n gedachten ergens anders zat (wat tweelingen vaak hebben), wat wel eens resulteerde in gegrinnik van binnenpretjes en het opeens beginnen over de meest onbenullige dingen, wat vaak niet echt postief opgevat werd haha. Heb net als Twin1983 zelf ook een keer een mede-tweeling gehad, alleen resulteerde dat dan vooral in irritatie aan elkaars herkenbare negatieve eigenschappen.
Hehe.. ik zeg niks
![]()
Leuk dat soort verhalen iig.
quote:
Hmm je bent een Steenbok ascedant vissen? Welke heeft de overhand bij jou? Ken een aantal steenbokken die eigenlijk totaal niet aan het plaatje van een steenbok voldoen
![]()
Nope, ik ben steenbok met watermanascendant, verklaart dat wel het één en ander
![]()
. Nee maar, mijn venus staat dus in vissen. Wat de overhand heeft bij mij, hm, ik kan mezelf aardig karakterschetsen met daaruit (vaak achteraf) de bijbehorende elementen. Maar dat zou erg lang worden, dus doe ik jullie niet aan
![]()
. Maar het is dus (soms en vaak) wel (erg) obvisious.
Mijn maan staat bijvoorbeeld in maagd, en iets wat ik tegenkwam is, zij is de enige vrouw in de dierenriem, die tegelijkertijd doodnuchter en hemels romantisch kan zijn. En tja, laat dat nou net iets zijn wat mezelf weer constant (en waarschijnlijk ook soms anderen die zoiets kunnen hebben van :'uhh, wtf'), verbaast aan mezelf. Ik ben in staat om iets doodnuchter af te kappen, als het niet meer zo aanvoelt, en nog wat andere dingen.
Maar venus in vissen zorgt dan wel weer voor de benodigde gevoelselementen etc. Heb of ben dus behoorlijk aards, en water is sterk ondervertegenwoordigd in mijn horoscoop, de rest staat in balans. Dat water ondervertegenwoordigd is schijnt bij mij juist ervoor te zorgen dat ik alles of veel met gevoel doe of kan doen (klein hartje stond er in mijn horoscoop), maar ook die kritische maagdkanten komen bij mij weleens sterk naar boven of zijn aanwezig. Hm, zou dus kunnen zeggen dat ik, al dan niet opeens vanuit een gevoelskant (vissen) kritisch (steenbok, maagd) dingen beredeneer en/of tot conclusies kom of kan komen. En daarmee typische waterman besluiten maak
![]()
. Naja, blabla etc etc dus
![]()
.