abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2005 @ 01:11:39 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25722589
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 01:09 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Hmm ik wel, Vissen.

Bij mannen valt het vaak nog mee maar vrouwen.. Oehoeh! Wegwezen, die leven alleen in hun eigen wereldje en er komt niks maar dan ook niks in hun op wat niet in hun belevingswereldje past, heel erg frusterend en zwaar irritant.
Ik ken geen vrouwelijke vissen..mijn broertje is vis, maar die is heel ok. Een lieverd, beetje lui..maar wel een schatje.
Mijn oudste broer is maagd...dat botst dan ook zo'n beetje altijd.

Kun je de hel van mijn jeugd voorstellen?
  vrijdag 25 maart 2005 @ 01:13:04 #52
6941 APK
Factual, I think.
pi_25722610
quote:
Hmm ik wel, Vissen.

Bij mannen valt het vaak nog mee maar vrouwen.. Oehoeh! Wegwezen, die leven alleen in hun eigen wereldje en er komt niks maar dan ook niks in hun op wat niet in hun belevingswereldje past, heel erg frusterend en zwaar irritant.
Lijjkt wel te kloppen ja, maar dan fladder je als tweeling toch gewoon verder.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Milf vrijdag 25 maart 2005 @ 01:13:15 #53
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_25722611
Herkenbaar. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 01:19:02 #54
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_25722680
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Lijjkt wel te kloppen ja, maar dan fladder je als tweeling toch gewoon verder.
Mooie beschrijving, de tweeling wordt vaak gezien als een vlinder met straalaandrijving.
There is consciousness in all things.
pi_25722770
Ach ja, ik ben een Tweelingen en er kloppen ook zeker wel dingen, maar toch..
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_25725841
Maagd en Vis ... sja kunnen ook goed samen hoor, maar het blijven in zekere zin tegenpolen
pi_25725867
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 23:18 schreef SHE het volgende:

[..]

En andersom.
Ik ken geen irritanter soort

En jullie zijn ook hartstikke gay trouwens
Maagden gay?

Ik ken behoorlijk veel homoseksuele mensen, maar Maagden zitten er niet tussen...
pi_25727124
quote:

Hmm ik wel, Vissen.

Bij mannen valt het vaak nog mee maar vrouwen.. Oehoeh! Wegwezen, die leven alleen in hun eigen wereldje en er komt niks maar dan ook niks in hun op wat niet in hun belevingswereldje past, heel erg frusterend en zwaar irritant. Staan over het algemeen voor practisch niks open, eigenlijk een beetje het tegenovergestelde van Tweelingen dus. Maar dat geldt natuurlijk weer niet voor alle vissen.
Hm, dat is of vind ik niet waar. Vissen staan juist of kunnen juist erg voor alles open staan. Kijk maar in truth . Ze zijn ongrijpbaar dat wel ja of kunnen ze erg zijn. Maar hee, is dat hun probleem? Daarbij zijn of kunnen vrouwelijke tweelingen worden gezien als het zusje van de vrouwelijke vissen, ze liggen dichtbij elkaar, dus absoluut niet elkaars tegenpolen.

Al zijn tweelingen, zoals al werd aangehaald, en sorry , idd erg van de vele kanten, of moet ik zeggen gezichten. Maar meerdere sterrenbeelden hebben daar last van, de steenbok met zijn of haar maskers, zelfs de maagd, en ook vissen zouden perfect in het wereldje van het acteren kunnen passen. Ik kon overigens wel een mannelijke vis en die tja, nee niet voor mij. Hij was te zwak om te kiezen, en kon pas kiezen toen ik had gekozen of moet ik zeggen hem niet had gekozen. Boeiuh, want ik was toch niet verliefd, maar wel een kenmerk, vind ik, van hoe een mannelijke vis idd met de liefdeswereld kan omgaan. Maja, of dat diegene helemaal te verwijten valt, weet ik niet .

En trouwens een vis kan je meeslepen in een wereld van gevoel die bijna utopisch lijkt, daar moet je wel diep voor zijn.
pi_25727131
is sexuele voorkeur dan afhankelijk van je sterrebeeld?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:17:10 #60
6941 APK
Factual, I think.
pi_25727304
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:09 schreef sweetgirly het volgende:
En trouwens een vis kan je meeslepen in een wereld van gevoel die bijna utopisch lijkt, daar moet je wel diep voor zijn.

Van mij mogen die koudbloedige, nietszeggende, zgn diepzinnige meeslepers regelrecht de wok in.
Met peper en knoflook.
pi_25727345
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:10 schreef NgInE het volgende:
is sexuele voorkeur dan afhankelijk van je sterrebeeld?
Uhm, bedoel je die vraag aan mij?
En bedoel je dat bewust? Dan zou ik zeggen nee. Onbewust en/of later bewust daarvan ja. Het is meer een gevoel dat 2 mensen met elkaar hebben of kunnen hebben. En zoals ik het zie, komen bepaalde energieën of zijn bepaalde energieën sterker met 2 mensen met hun individuele horoscoop. Het gewoon van op elkaars level zijn of juist niet, etc. Soms kan een sterrenbeeld alleen al voldoende zijn in die zin, om daar al wat mee te kunnen voelen, sfeer ed, dat het wat kan zeggen. Maar soms is de puzzel helemaal compleet, vind ik, als je meer weet. Alsof de kwartjes vallen zeg maar .

Ervaring in de loop van de jaren ontstaan met meerdere mannelijke en verschillende sterrenbeelden.
En tja, tegenpolen kunnen elkaar ook maar wat aantrekken, soms is het een strijd wiens energie sterker is en/of wie het wint, onuitgesproken woorden, maar een schouwspel die alles en genoeg zegt, naar mijn mening. En dat kan iets moois zijn overigens. Balans hierin te vinden, en dat is gelijk ook weer iets wat alle mensen waarschijnlijk wel wat bekend voorkomt. Hoe ga je om met verschillende karaktereigenschappen, energieën, anders die van jezelf, anders die van je partner. Het kan mensen heel dichtbij brengen, als het goed gaat . Wonderbaarlijk hoge levels die bereikt kunnen worden in die zin .
pi_25727442
quote:
Ze kunnen zich goed aanpassen, zijn erg veranderlijk, tweeslachtig, denken dit en dat, kunnen moeilijk een keuze maken, zitten vol twijfels en onzekerheden.
quote:
een beetje zonderling.
quote:
Ze hebben een aangeboren gevoel voor woorden
quote:
en zijn tactvol.
quote:
Met hun vlotte woordenschat willen ze anderen peilen maar ze laten zelf nooit het achterste van hun tong zien.
quote:
De meeste dingen diepen ze niet goed uit, daar zijn ze te oppervlakkig voor.Ze zijn niet echt grondig maar wel veelzijdig.
quote:
Hun voornaamste fout is onstandvastigheid, wispelturigheid, rusteloosheid en oppervlakkigheid.
quote:
Tweelingen kunnen goed relativeren, ze kunnen problemen beredeneren en hun gevoel er buiten houden. Praten met armen en benen en zijn vaak erg handig in.
quote:
Ze houden ervan iets in korte tijd te leren, een langdurige studie is niets voor Tweelingen.
Hey, ik doe m'n best
quote:
Tweelingen kunnen niet tegen gefrustreerde en langzaam denkende mensen of tegen mensen die dromerig of onlogisch redeneren. Ze weten graag veel, de hoeveelheid kennis is voor hen belangrijker dan de inhoud.
*kuch*
quote:
Ze houden van variatie en afwisseling.
quote:
Ram kan Tweeling aansporen, middelen aanreiken om de plannen uit te voeren.
Goede vriendin van me is Ram.
Maar ik ken ook een boel irritante rammen .
quote:
Tweelingen weten vaak op het eerste gezicht wat ze aan iemand hebben.
"Ik zei toch dat het een eikel was"
quote:
Zijn vaak erg handig met de handen, wat hun ogen zien, maken hun handen.
Nou nee.
quote:
De grote fout van Tweelingen is, dat ze hun talenten versnipperen omdat ze voortdurend met meerdere dingen tegelijk bezig zijn.
"Maak nou eens iets af waar je mee bezig bent!"
quote:
Waaien met alle winden mee. Ook hun stemmingen wisselen snel. Tweeling betekent gespletenheid. Ja zeggen, nee doen. Het ene moment met de een meepraten en een ander moment met de ander.
ahum.
quote:
Dit uit zich vooral in het zich ergeren aan fouten die anderen maken.Ze zijn meestal bezig met hun eigenbelang.
Waarom klopt dit stukje zo goed.
quote:
Tweelingen hebben altijd een ander nodig, hoe zelfstandig en onafhankelijk ze ook lijken. Diep in hun hart hebben ze de steun van een ander nodig. Ze zijn heel wat minder zeker van zichzelf dan ze laten zien.
Ja ergens klopt dit wel ja .
quote:
Alles wat zij doen moet gauw af zijn, ze hebben geen geduld.
grote stappen, snel thuis, toch?

quote:
Gauw verliefd, maar dat is ook vaak zo weer voorbij. Het gaat meer om het spel dan om de persoon. Oppervlakkigheid in de liefde en seksualiteit komt vaak voor bij de Tweeling. Een Tweeling is net een Don Juan, probeert te verleiden, maar weet niet goed wat te doen met de vis wanneer die eenmaal in het aas heeft gebeten. Flirten is zijn lust en zijn leven. Kan als geen ander versieren. Het is voor hem een spannend spel de ander zo snel mogelijk in het bed te krijgen. Daarom wisselt hij zo vaak van partner. Seksualiteit heeft voor hem niets met liefde te maken. Een Tweeling heeft geen moeite met vreemd gaan. Staat bekend als het meest ontrouwe teken van de Dierenriem. Heeft een partner nodig die ruime opvattingen heeft, boeiend is en vrijheid biedt. Tweeling houdt van gezelligheid, is onderhoudend, ongebonden, kan onstandvastige relaties hebben.
dat gaat dan weer helemaal nergens over.
quote:
Geschikte levenspartner: Weegschaal en Waterman.
Nee man, Vissen !

Het is inderdaad erg algemeen. En gezondheidsbergkristalplaneetkleurdingen geloof ik niet. Maar toch wel een hoop dingen waar ik me in herken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2005 11:25:56 ]
pi_25727457
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:17 schreef APK het volgende:

Van mij mogen die koudbloedige, nietszeggende, zgn diepzinnige meeslepers regelrecht de wok in.
Met peper en knoflook.
Hehe, ben je eens gekwetst door een vis? Of is de vis niet met jouw stroming meegegaan .
Koudbloedig zijn vissen helemaal niet. Onder dat koudbloedige schuilt een warmte die bij bijna geen enkele sterrenbeeld voorkomt. Dat maakt ze ogenschijnlijk zwak, te lief, naïef, etc. Maar de vissen, dat wou ik nog even zeggen trouwens, wordt heel erg onderschat. Je zou bijna kunnen zeggen dat de vissen juist, ondanks dat ze het zwakste sterrenbeeld lijken, de sterkste zijn. Omdat ze alle levens, of moet ik zeggen alle sterrenbeelden, al ervaren hebben.

pi_25727476
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:24 schreef sweetgirly het volgende:

[..]
Maar de vissen, dat wou ik nog even zeggen trouwens, wordt heel erg onderschat..
Dat zeg ik.
Vissen .
pi_25727636
quote:

[..]

Hehe, ben je eens gekwetst door een vis? Of is de vis niet met jouw stroming meegegaan .
Koudbloedig zijn vissen helemaal niet. Onder dat koudbloedige schuilt een warmte die bij bijna geen enkele sterrenbeeld voorkomt. Dat maakt ze ogenschijnlijk zwak, te lief, naïef, etc. Maar de vissen, dat wou ik nog even zeggen trouwens, wordt heel erg onderschat. Je zou bijna kunnen zeggen dat de vissen juist, ondanks dat ze het zwakste sterrenbeeld lijken, de sterkste zijn. Omdat ze alle levens, of moet ik zeggen alle sterrenbeelden, al ervaren hebben.

Ik heb een haat/liefde verhouding met Vissen
Vissen doen zich lief en zwak voor maar zijn de grootste rotkrengen in de dierenriem
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:35:49 #66
6941 APK
Factual, I think.
pi_25727750
quote:

Hehe, ben je eens gekwetst door een vis?
Whehehe. Me vriendin is een vis.
pi_25728197
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:24 schreef Razztwizzle het volgende:

Dat zeg ik.
Vissen .
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:31 schreef Tranceptor het volgende:

Vissen doen zich lief en zwak voor maar zijn de grootste rotkrengen in de dierenriem
Hehe.
Maar je zegt het verkeerd , vissen komen lief en zwak over en zijn ook lief (soms of vaak), kunnen zich aanpassen als de beste als ze dat zo voelen. Ze hoeven niet eens hun best daarvoor te doen, zit in hun aard. Zouden hulpverleners ten top kunnen zijn. Net als maagden overigens . Maar ze zijn gewoon sterk, juist door die kwetsbaarheid, zijn ze zelfs sterker als bijvoorbeeld menig krachtige leeuw, ik noem maar wat, zou verwachten. Een vissen kan dramatisch huilen als ze onrecht of iets dergelijks is aangedaan, om vervolgens naar buiten te komen en er weer te zijn, voor de medemens en weer een ervaring rijker.

ok, dat laatste was wat vergezocht.
Punt is ze voelen gewoon veel (vaak althans, ligt ook aan de ascendant etc), alsof ze meerdere dimensies hebben en in (kunnen) vertoeven. Maar ook dit hebben meerdere sterrenbeelden, al dan niet soms op een ander vlak.
pi_25728425
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:35 schreef APK het volgende:

Whehehe. Me vriendin is een vis.
I rest my case

Nee maar, grappig. Ik zie dat je zelf schorpioen bent (tenminste als ik de fokdatum omkeer).
Mooie combi. En oeh, leuke sex zullen jullie hebben, met zijn gevoelige kantjes erin. Want schorpioenen kunnen er ook wat van wat dat betreft . Al zijn ze of kunnen ze wel erg jaloers of bezitterig zijn, maar jouw visje zal bij tijd en wijle wel beschermd willen worden. Leuke match dus.

Ok, , lijkt wel zo'n programma nu.

Ontopic, tweelingen en reizen, is dat al genoemd.
Want als er een sterrenbeeld, behalve boogschutter dan, van reizen houdt en/of onbekende gebeiden willen verkennen (geestelijk heeft de schorpioen dit ook wel, Peter R. de Vries bijvoorbeeld of verscheidene schorpioenmensen in de sexbranche ed ) en/of mensen willen ontmoeten, zijn dat de tweelingen wel .
pi_25728791
Beste minnaars moeten wel Maagden zijn, dat KAN niet anders
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:42:27 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_25729640
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:59 schreef sweetgirly het volgende:
Nee maar, grappig. Ik zie dat je zelf schorpioen bent (tenminste als ik de fokdatum omkeer).
Huh
Waarom zou je dat omdraaien?
Ik ben gewoon tweelingen hoor.
quote:
Mooie combi. En oeh, leuke sex zullen jullie hebben, met zijn gevoelige kantjes erin.
Euh, ze is nogal traditioneel en doe niet aan sex voor het huwelijk.
Maar samen slapen enzo is wel leuk.
quote:
Ontopic, tweelingen en reizen, is dat al genoemd.
Want als er een sterrenbeeld, behalve boogschutter dan, van reizen houdt en/of onbekende gebeiden willen verkennen en/of mensen willen ontmoeten, zijn dat de tweelingen wel .
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:53:13 #71
102364 FordXRRS
Bad boys drive bad toys
pi_25729950
Mijn vriendin is ook Vissen, ik dus Tweelingen.
Vooralsnog gaat dat wel goed, het kan een ongelofelijk krengetje zijn (vooral die ene week in de maand) maar qua sex en liefde zit het tussen ons echt wel goed (al 4 jaar). Qua interesses (op veel gebieden) zijn we echt elkaars tegenpolen, maar misschien is dat juist wel goed.
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:31 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Grotendeels Eensch.... Rotkreng zal ik niet zeggen, Bitchy echt wel
"Misunderstandings don't exist, only the failure to communicate"
What's your dysfunction?
pi_25735872
Hmm, valt me op dat er veel Tweelingen een partner hebben van het teken "Vissen"
Ik heb ook ooit iets met een vissen vrouwtje gehad... horror

Heb nu gewoon voor mijn eigen soort gekozen
Ik: Zonneteken : Tweelingen Ascendant: Stier
zij: Zonneteken: Tweelingen Ascendant: Tweelingen

er vallen in ieder geval nooit stiltes
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:14:07 #73
30479 MidnightMotion
Ain't Life a B!TCH
pi_25742595
Zeg uh, ik weet niet hoe lang je me hebt achtervolgt om dit verhaal over me te schrijven maar als je dat nog eens van plan bent kan je ook gewoon even bellen om 't aan me te vragen hoor !

Alsof ik een samenvatting van mn leven lees! Je zou er toch bijna van in horoscopen gaan geloven...
~ Some rules can be bent, some can be broken ~
pi_25744699
DROMMELS! wat ben ik eigenlijk een geile donder...
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_25744719
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 16:51 schreef Twin1983 het volgende:
Hmm, valt me op dat er veel Tweelingen een partner hebben van het teken "Vissen"
Ik heb ook ooit iets met een vissen vrouwtje gehad... horror

Heb nu gewoon voor mijn eigen soort gekozen
Ik: Zonneteken : Tweelingen Ascendant: Stier
zij: Zonneteken: Tweelingen Ascendant: Tweelingen

er vallen in ieder geval nooit stiltes
Grappig ik ben Stier, acendant tweelingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')