Het maakt niet uit waar je traint, meestal is het de motivatie om door te trainen wat problemen geeft.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dit heeft niet zoveel nut....kijk eens rond op internet
En ik zou dit als ik jou was geen trainen noemen.
Recht lopen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:11 schreef prinsrob het volgende:
Ik heb er last van dat m'n bovenbenen bij het lopen tegen elkaar aan schuren. Dit was eerst niet, maar dus na een jaar flink m'n benen trainen wel. Stoppen met benen trainen of heeft iemand een andere oplossing?
herkenbaar, ik ga dan altijd meer cardio doen. en minder benen trainen. omdat ik geen log massamonster wil wezen, en dat voel ik me dan wel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:44 schreef prinsrob het volgende:
[..]
? Ik loop recht, dan schuren de binnenkant van de bovenbenen tegen elkaar.
Ik heb ook nogal aanleg om binnen no-time dikkere poten te krijgen en bij mij schuren ze ook een beetje tegen elkaar (maar niet zo erg dat het hinderlijk is). Ik hou nu al een tijdje hetzelfde gewicht aan met squat, leg extensions, leg curl e.d. want vind het wel prima zo. Eerst bovenlichaam maar een beetje groter laten worden zodat de verhouding bovenlichaam - onderlichaam wat beter wordt.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:44 schreef prinsrob het volgende:
[..]
? Ik loop recht, dan schuren de binnenkant van de bovenbenen tegen elkaar.
Dan wordt dat alleen nog maar groter, dat helpt niet lijkt me?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:16 schreef Den_Haag het volgende:
Probeer de binnenkant van je benen te trainen. Het is een vrouwenoefening maar het werkt wel.
Heb de hele week nog niet kunnen trainen wegens de griepquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:49 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hoi heren, ik verveel me, want DBB is down...Morgen weer lekker trainen natuurlijk.
kep al 2 maanden bijna niet kunnen trainenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:07 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Heb de hele week nog niet kunnen trainen wegens de griep
Ik mis m'n machtspositie.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:49 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hoi heren, ik verveel me, want DBB is down...Morgen weer lekker trainen natuurlijk.
Ik vind 1 week al te langquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
kep al 2 maanden bijna niet kunnen trainen
nu nog de laatste griepresten eruit en ik kan hopelijk weer
Gewichten hebben dan niet zoveel zin, gewoon lekker bewegen, beetje hardlopen, fietsen, dat soort werk.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:20 schreef greatgonzo het volgende:
ook maar eens posten...
Ik wordt echt wat te zwaar, en aangezien we hier op het werk een fitness ruimte hebben, wil ik wel eens wat gaan bewegen om zo wat af te vallen. Bovendien wil ik dan eigenlijk ook iets gaan doen waar ik voor mijn andere sport, korfbal (ok, en nu stoppen met lachen ), wat aan heb.
Wat kun je dan het beste gaan doen, met gewichten gaan trekken enz, of meer op de fiets zitten, zo'n step apparaat, spinning? Dat hebben we er namelijk allemaal zo'n beetje staan
idd jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |