De ideologie van D66, een soort ultrademocratisch sociaal-liberalisme.quote:Als het districtenstelsel gebasseerd is op een ideologie (welke ?)
Maar dat is in mijn ogen niet het geval. D66 drukt dit door als "kroonjuweel", niet omdat veel mensen het willen, of omdat het nou zo praktisch is, maar "daarom". Anders dan vage kreten als "alle andere landen hebben het ook" of "het brengt de overheid dichter bij de burger" hoor ik geen enkel deugdelijk argument.quote:maar blijkt de beste oplossing te zijn voor een bepaald probleem, dan is het besluit wel degelijk pragmatisch, ook al is de oplossing voortgekomen uit een ideologie...
Het kabinet valt weinig te verwijten als de PvdA het voorstel van D66 torpedeert...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:55 schreef popolon het volgende:
Weer een demissionair kabinet, als D'66 't durft.
Ja. Maar dat bleek een "doodlopend spoor"!...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef aryan8 het volgende:
[..]
Doel je nu op een oriënterende reis door Oost-Europa?
Ik moet zeggen dat van Thijn het vuurtje aardig op weet te stoken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:01 schreef lucida het volgende:
[..]
Ja. Maar dat bleek een "doodlopend spoor"!...![]()
De vraag is wie zit hier nu in zak en as?! Thom of Ed?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:02 schreef aryan8 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat van Thijn het vuurtje aardig op weet te stoken.
Het kabinet valt sowieso te verwijten dat ze dit in het regeerakkoord hebben opgenomen maar het eigenlijk niet willen. Het lijkt me voor de hand liggen dat De Graaf aftreedt of D66 uit het kabinet stapt.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:01 schreef aryan8 het volgende:
[..]
Het kabinet valt weinig te verwijten als de PvdA het voorstel van D66 torpedeert...
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Het kabinet valt sowieso te verwijten dat ze dit in het regeerakkoord hebben opgenomen maar het eigenlijk niet willen. Het lijkt me voor de hand liggen dat De Graaf aftreedt of D66 uit het kabinet stapt.
Ik verwacht dat Thommy er vanavond nog een paar krullen bijdraait.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef lucida het volgende:
[..]
De vraag is wie zit hier nu in zak en as?! Thom of Ed?![]()
Het 'tegen' was toch duidelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:08 schreef aryan8 het volgende:
Ik heb van Thijn nog niet gehoord maar het duurt misschien even voordat hij uitgesproken is...
Dan heb je niet goed opgelet, want hij heeft een stemverklaring afgegeven.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:08 schreef aryan8 het volgende:
Ik heb van Thijn nog niet gehoord maar het duurt misschien even voordat hij uitgesproken is...
Dat zou de partij definitief marginaliseren. Ik acht de kans klein omdat dit kabinet geen schuld heeft aan tegenstemmers van de PvdA.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:08 schreef Boeman het volgende:
Bijna allemaal tegen.
Thom is bijna weg, maar hoe groot achten jullie de kans dat de D66 uit het kabinet stapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |