quote:Op zondag 6 maart 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
bliksem ik ben best wel moe eigenlijkHeb net al even een half uurtje geslapen.... ga er om 12 uur meteen in
Voor iemand die hier zo ongeveer dag en nacht rondhangt en probeert vriendjes te maken hier, weet je toch verdomd weinig van de mede-users af.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Maar waar? ZIj in Limburg, hij in Groningen?
I know. Ik kijk eigenlijk nooit naar PI's waar de users vandaan komen... Ga voortaan wat beter opletten.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor iemand die hier zo ongeveer dag en nacht rondhangt en probeert vriendjes te maken hier, weet je toch verdomd weinig van de mede-users af.
Slaap lekker Sjowhan...quote:Op zondag 6 maart 2005 23:09 schreef Sjowhan het volgende:
Zo.. genoeg gefokt en gedaan voor vandaag.. tot morge
Ik leg m'n ponsje ook weleens op de grond, dan ga ik er gewoon op staanquote:Op zondag 6 maart 2005 23:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is een idee! Nu nog een plankje vinden.
Doe nu 5 kaartjes per dag, meer lukt niet
Lalalalalaquote:Op zondag 6 maart 2005 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor iemand die hier zo ongeveer dag en nacht rondhangt en probeert vriendjes te maken hier, weet je toch verdomd weinig van de mede-users af.
Dat kan het ponsje in mijn geval niet hebben vrees ikquote:Op zondag 6 maart 2005 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik leg m'n ponsje ook weleens op de grond, dan ga ik er gewoon op staan.
Huhquote:Op zondag 6 maart 2005 23:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat kan het ponsje in mijn geval niet hebben vrees ik
Ik kan wel betere dingen verzinnen om van te genietenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:14 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Eerst genieten wij van een potje dammen!
Nopes, maar ik weeg wel wat meer dan een gemiddeld mensquote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef es70 het volgende:
[..]
HuhWat voor ponsje heb je dan, die dingen zijn lompsterk volgens mij... Of heb je zo'n zielig dingetje van dat doorzichtige plastic?
Misschien lag het wel gewoon aan FOKquote:Op zondag 6 maart 2005 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
O, ik heb ontdekt dat ik in de trein op Fok! kan via mijn mobieltje
Alleen was het bereik steeds heel slecht
Tering, dan ben je al verder dan ikquote:Op zondag 6 maart 2005 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik weetquote:Op zondag 6 maart 2005 23:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan wel betere dingen verzinnen om van te genieten.
Je wordt nog eens een echte wizwomanquote:Op zondag 6 maart 2005 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is heel grappig. Krijg je een schattig mini-Fok! te zienquote:Op zondag 6 maart 2005 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering, dan ben je al verder dan ikMijn browser vertikt het om nog HTMLpagina's te laten. Hufterig kutding
Ehm, dat laatste kan ik ook niet zonder weet ik hoeveel verkeerde knopjes in te drukkenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wordt nog eens een echte wizwoman. Ik kan nog niet eens de hoofdletters en 'bijzondere' tekens vinden op mijn mobieltje zonder de handleiding
.
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 maart 2005 23:27 schreef Troel het volgende:
Met je voet gaat het best goed es! Dank je!
En truste allemaal
Nee, ik neem minder bandbreedte in gebruikquote:Op zondag 6 maart 2005 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
oh nou gaat het ineens weer heerlijk vlotgaat iedereen slapen of zo?
Welterusten Troelquote:Op zondag 6 maart 2005 23:27 schreef Troel het volgende:
Met je voet gaat het best goed es! Dank je!
En truste allemaal
Ehm....?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe je dat met de text-only layout of zo dude?
Slaap lekker en een fijne nachtrustquote:Op zondag 6 maart 2005 23:29 schreef es70 het volgende:
Een warme douche, daar ga ik nou 's ff lekker van genieten, ik heb het potdomme alweer koud. En daarna mijn schone bed in, d'r bestaat maar weinig dat lekkerder is dan dat
.
Dag allemaal![]()
Sweet dreams Es, tot morgenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:29 schreef es70 het volgende:
Een warme douche, daar ga ik nou 's ff lekker van genieten, ik heb het potdomme alweer koud. En daarna mijn schone bed in, d'r bestaat maar weinig dat lekkerder is dan dat
.
Dag allemaal![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sweet dreams Es, tot morgen![]()
* Stuart gaat ook slapen, night night allemaal![]()
![]()
![]()
Nope.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:33 schreef AMD64 het volgende:
WIllen jullie trouwens mijn nieuwe laptop zien?
Ik weet het ook niet precies. Ik heb Live! Misschien ligt het daaraan?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dan wil ik toch weleens zien hoe je dat doet, want ook toen mijn browser het nog wel deed, kreeg ik alleen maar de header van de site, geen berichten
Hmm da's nog wel een plan, ik probeer het alleen via mijn "gewone" GPRS-verbinding... Maar goed, feit blijft dat je HTML moet gaan laden, en dat vertiktie dusquote:Op zondag 6 maart 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies. Ik heb Live! Misschien ligt het daaraan?![]()
![]()
Ik snap nog niet de helft van wat je hier allemaal verteltquote:Op zondag 6 maart 2005 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm da's nog wel een plan, ik probeer het alleen via mijn "gewone" GPRS-verbinding... Maar goed, feit blijft dat je HTML moet gaan laden, en dat vertiktie dusEn als ik een "master reset" wil geven, zeg maar terug naar "hoe hij uit de doos kwam" dan blijkt ineens dat er een beveiliging op zit. Ik mag toch hopen voor die vodafone paupers dat ZIJ daar niet schuldig aan zijn
Slaap lekker Flashquote:Op zondag 6 maart 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee van buzzer hebben we nog niks gehoord dude
Trouwens, ik ga slapen ook, morgen gaat de wekker weer vroeg
Tot morgen wijffiequote:
Dank je Flessekopquote:Op zondag 6 maart 2005 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot morgen wijffieEnne sweet dreams voor straks
Ow ok. Dat is dan weer lekkerquote:Op zondag 6 maart 2005 23:58 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee. Pauze. Volgend jaar verder studeren.
Een goede opleiding.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ow ok. Dat is dan weer lekker
Wat doe je dan?
Bedankt voor je tijdquote:Op zondag 6 maart 2005 23:59 schreef DePresident het volgende:
[..]
Een goede opleiding.
Zo, het interview is over... ik moet nog wat dingen regelen.
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:59 schreef DePresident het volgende:
[..]
Een goede opleiding.
Zo, het interview is over... ik moet nog wat dingen regelen.
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 00:21 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben er officieel niet meer.
Okequote:
Wat is er met MutZquote:Op maandag 7 maart 2005 00:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
MUTZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!![]()
Tot morgen avondquote:Op maandag 7 maart 2005 01:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
P.S Winter komt waarschijndelijk weer terug.
Deze week rond 6 graden.
Volgende week mogelijk weer 1/2 graden overdag!
Ik ben naar bedtot morgen middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |