Wij hebben ooit iemand aangenomen, die bij de eerste functie is afgewezen en later bij een volgende vacature toch is aangenomen. Ik geloof wel dat de functie net iets anders was.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Zelfde functie ja, bedienen van papier- en cardprintersJe krijt ook een interne opleiding bij indiensttreding
quote:Op maandag 7 maart 2005 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
begin ze steeds mooier te vinden,
[afbeelding]
en duur zijn ze ook niet eens meer,
haha lolquote:Op maandag 7 maart 2005 19:02 schreef Patrick281 het volgende:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://img57.exs.cx/img57/3108/dia35mf.jpg[/img
[img]http://img57.exs.cx/img57/4155/dia52er.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
quote:
Lang pijpie.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:56 schreef Romius het volgende:
Voor de liefhebbers
[[url=http://img62.exs.cx/img62/3608/afb0354aj.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
Jajaquote:Op maandag 7 maart 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lang pijpie.![]()
En van wie is die CBR nou vroeg ik de vorige keer al.![]()
Geen gezamenlijke afspraken dit jaar?quote:Op maandag 7 maart 2005 13:49 schreef Patrick281 het volgende:Ik ga nu vrijdag vrij nemen voor de motorbeurs.
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:23 schreef Romius het volgende:
Ik kon de vorige keer niet meer reageren, draadje was al op slot door veelvuldig gepost hier
Enneh, tis wel een Fireblade hoor![]()
quote:Die is van m'n vader, uit '99.
Alleen hij denkt erover om 'm in te ruilen voor een Burgman 650![]()
![]()
quote:Had trouwens wel verwacht dat iemand wat ging zeggen over dat stickertje
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jullie zijn raar bezig.
![]()
Je quote iets van een post waar eerst iets heeeeel anders stond, geedit naar alleen een .tje en weer geeedit naar een off topic post (heeft niets met vanmiddag te maken) en direct gequote door jou.![]()
Ow dat wist ik nietquote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:47 schreef Romius het volgende:
Een dagje ouder ok, maar hij denkt dat ie dan ook nog bij de motorclub hoort
Oom agent gaat 'm gewoon meenemen naar de rollebank op koopavond
Als je niet tegen feedback kan moet je er ook niet om vragen,quote:Op maandag 7 maart 2005 19:48 schreef hicham het volgende:
Dat stickertje gaat er bij mij weer vanafVoel me niet meer echt verbonden met M-F dus ook niet nodig om het erop te laten
Heb nu liever een Fok!MC stickertje. Maar laten we daar maar niet over beginnen. Dan wil de 1 dat Fok!MC cursief gedrukt wordt, en de ander wil het vetgedrukt. Gaan we daar weer over kibbelen
Ik hoorde er toch wel bij de eerste meet.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:47 schreef Romius het volgende:
Een dagje ouder ok, maar hij denkt dat ie dan ook nog bij de motorclub hoort
Heb je een typefoutje gemaakt in je post en ben je daarom afgezeken?quote:Op maandag 7 maart 2005 19:48 schreef hicham het volgende:
Dat stickertje gaat er bij mij weer vanafVoel me niet meer echt verbonden met M-F dus ook niet nodig om het erop te laten
Heb nu liever een Fok!MC stickertje. Maar laten we daar maar niet over beginnen. Dan wil de 1 dat Fok!MC cursief gedrukt wordt, en de ander wil het vetgedrukt. Gaan we daar weer over kibbelen
O ja, voor woon-werk is het wel ideaal denk ik. Zei die verkoper ook al, je moet de scooter niet zien als vervanging van de motorquote:Op maandag 7 maart 2005 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar die scoot zal best nog wel sturen. Al is de overgang van een Blade wel eh apart.![]()
Ik had vorig jaar rond deze tijd ook nog een motorscoot, maar ook nog een Bimota.
Benne 2 totaal verschillende gebruiksdoelen.![]()
Gezien het feit dat je geen disclaimer eronder hebt gezet: KLOOTZAKAK!K!!!!!!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als je niet tegen feedback kan moet je er ook niet om vragen,![]()
Riet, PatM en OPM geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Geen gezamenlijke afspraken dit jaar?
Wat een progressie. Scooter, BMW, SMquote:Op maandag 7 maart 2005 19:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoorde er toch wel bij de eerste meet.![]()
[afbeelding]
Rechtuit het lange stuk de Maasvlakte op was precies de helft van de snelheid van de laatste meet.![]()
Edit: geen van de motoren op dit plaatje hebben ooit een tweede meet meegemaakt.
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:58 schreef Romius het volgende:
[..]
Heb je een typefoutje gemaakt in je post en ben je daarom afgezeken?![]()
Zijn wel een stelletje zeikers daar, ik laat 'm er denk ik ook niet op zitten.\
Wel raar dat ik in 2004 niet minder dan 11 officiele meetings gehad heb, exclusief de proefritmeet bij Arie Molenaar.quote:Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden.
Vroeger was het nog wel leuk, he Ragonite?quote:Op maandag 7 maart 2005 20:02 schreef hicham het volgende:Nee, ik maak nooit typfouten. Ik ben superieur
(zul je zien dat ik in deze post een fout ga maken
![]()
). Ik kwam er eerst best vaak, daarna steeds minder. Op een gegeven moment kwam ik vooral in het lesserstopic, maar nu heb ik m'n rijbewijs dus daar valt ook geen reet meer te doen. Nu heb ik de Fok!MC als vervanging. Vandaar
ik kom al op 9 meetsquote:Op maandag 7 maart 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel raar dat ik in 2004 niet minder dan 10 meetings gehad heb, exclusief de proefritmeet bij Arie Molenaar.![]()
![]()
Met 2003 erbij maakt dat toch 11 meetings, en dan heb ik er nog zeker 2 gemist.
Feedback geven en daarna blijven huilen dat je feedback niet wordt opgenomen noem ik geen feedback meer. Dat is gewoon ''ik wil mn zin krijgen anders ga ik huilen''quote:Als je niet tegen feedback kan moet je er ook niet om vragen,
Voel je je te goed voor onsquote:Op maandag 7 maart 2005 19:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Riet, PatM en OPM geloof ik.
Ik loop wel even langs de FJ1300 stand.![]()
Zie mijn edit, ik al op 11.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kom al op 9 meets![]()
aan mijn foto mapje gezien dan,
ik kom ongeveer ook op dat aantal iddquote:Op maandag 7 maart 2005 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
Zie mijn edit, ik al op 11.Inclusief de BBQ meet, want dat was toch ook een officiele meet.
![]()
speciale reden of sturen jullie elkaar vaker kaartenquote:Ruas nog bedankt voor de kaart
De R van Retesnelquote:Op maandag 7 maart 2005 20:29 schreef Patrick281 het volgende:
R tja is gewoon de modere versie van de FJ600 en FJ900 he.![]()
Kijk, dat zijn dé wegenquote:Op maandag 7 maart 2005 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet dat erop gereageerd word ofzo
quote:Op maandag 7 maart 2005 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
speciale reden of sturen jullie elkaar vaker kaarten?
Boeit dat?quote:Op maandag 7 maart 2005 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
speciale reden of sturen jullie elkaar vaker kaarten?
Owwwwwwwwwwwwww... is dát het doel van meetenquote:Op maandag 7 maart 2005 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik kom ongeveer ook op dat aantal idd
Ik ben gestopt met lezen, gebruik het nu alleen als archiefquote:Op maandag 7 maart 2005 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie mijn edit, ik al op 11.Inclusief de BBQ meet, want dat was toch ook een officiele meet.
![]()
Ruas nog bedankt voor de kaart, kon hem niet replyen want ik had al te snel op del gedrukt.
Heb inmiddels meer dan 50 mailtjes gehad ofzo, dus ik delete nogal snel, anders is het niet bij te houden.
Moet ook nog wat lezen.
[afbeelding]
ik ga je zomaar feliciterenquote:
watquote:Op maandag 7 maart 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Owwwwwwwwwwwwww... is dát het doel van meetenIk dacht dat het een beetje sociaal doen was en je hobby delen met vage mensen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |