quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:38 schreef koffie54 het volgende:
Maar goed ik heet niet voor niks koffie en koffie kan altijd vind ik
Heb dit raadsel nu 4 keer gelezen en zie er steeds weer iets anders in.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:11 schreef Aventura het volgende:
Ik durf 'm bijna niet te tikken maar vooruit. Ik had een date (of nou ja, niet eens een date, het was een vriend van me) en we gingen uit in Amsterdam. Omdat hij van ver kwam bleef hij slapen - wat ik eigenlijk niet zo prettig vond. Ik had die dag een knielang rokje aan met daaronder kousen (ik draag bijna nooit jurken of rokken maar als ik het doe dan met kousen want ik kan niet tegen panties) en dan met een jarretelle. Puur functioneel dus voor mij.
Maar goed we gingen naar huis en de volgende ochtend en ik ging douchen. Kom ik naar buiten, zie ik hem bij mijn wasmand staan. En er was iets aan zijn houding en blik, maar ik wist heel zeker dat hij heeft zitten neuzen in mijn spullen. Later zag ik ook dat er een kous naast de wasmand lag. Brrr, ik ril nog als ik eraan denk. Het idee dat hij het heeft gezien en dan daarna..echt *rilt*
En wat hebben je in die 2 uur gedaan dan? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd in welk "boerendorp" In Limburg je bent geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:19 schreef NeoPhythe het volgende:
arg... ik had een MsN date....ik naar fucking limburg kom ik dr tegen ws het echt zn boerinetje...damn doe ik nooit meer ging ze praten hoe bertah 3 was bevallen van een kalf....... ik was dus echtr binnen 2 uur weer terug op de trein doe ik echt NOOIT meer behalve als ik dr eerst even bel om te praten ect
Ben ik de enige die niet weet wat hiermee bedoeld wordt?quote:Thuis heb ik die bak (27 mc) meteen uit me auto getrokken en weg gegooit.
Hier nog zo 1quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niet weet wat hiermee bedoeld wordt?
27mc bakkie.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:51 schreef heiden6 het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wat hiermee bedoeld wordt?
Oh dat waren de nerds van tegenwoordig??quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:00 schreef Jane het volgende:
Een 27mc bakkie.
[afbeelding]
Zo'n ding dat vrachtwagenchaffeurs vaak in hun truck hebben (hadden?) en wat mensen vroegâh, voor internet, gebruikten om contact met totaal onbekenden te leggen.
-edit- Was al te laat.
Een klasgenootje van mij zei vroeger altijd dat ze weer "op de bak had gezeten". Leuke uitdrukking ook.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:58 schreef Copycat het volgende:
"Breakie, breakie... kanaaltje veertien, is er iemand staaaaande bij?"
echt.. huilend aan het lachen!!quote:
Nou nee iets van 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:09 schreef Nuek het volgende:
koffie54: wanneer was dat in godsnaam... 20 jaar terug?
JA!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:02 schreef Beroepsgokker het volgende:
Nee zonder gekheid, dat ding werd volgens mij ook gebruikt in een of andere film.. Joyride. Kent iemand die film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |