abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:09:15 #126
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25459134
koffie54: wanneer was dat in godsnaam... 20 jaar terug?
Proud Powerpauper
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:15:33 #127
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_25459199
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 13:38 schreef koffie54 het volgende:

Maar goed ik heet niet voor niks koffie en koffie kan altijd vind ik
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:06:37 #128
111383 ink
Op zoek naar een plaatje..
pi_25462348
De mijne was nog niet eens de echte date of ik was t al zat..
Had n jongen leren kennen via msn. Eerst heel gezellig enzo. Dus we hadden besloten om wat af te gaan spreken. Zou alleen nog wel 2 of 3 weken duren, voordat we n goede datum hadden, dus we hadden ook vast telefoonnummers uitgewisseld. En dat had ik beter niet kunnen doen.. Hij bleef maar smsen. Kreeg wel zo'n 20 smsjes op n dag. En vind t wel leuk om smsjes te krijgen, maar t moet wel leuk blijven!!! Ik moest ook reageren, want als ik dat n keer niet deed, kreeg ik: "Ben je er nog wel?" *Zucht*
Maar goed, ik had dus gezegd dat we naar de bios zouden gaan, had er al geen zin meer in, maar ik vond t ook niet netjes om t af te zeggen. We hadden n beetje zitten smsen over de film. Ik wou wel naar n film, die al n tijdje draaide. Maar de dag zelf leek me dat toch niks meer. Stel je toch voor dat we alleen in de zaal zaten.. Liever niet!! Toch maar 1 die me wat minder leek. Weet niet meer hoe laat we hadden afgesproken. Maar n kwartier voor die tijd, kreeg ik n smsje dat hij er al was en dat hij al kaartjes had gekocht. Toen moest ik de deur nog uit. Had maar niks terug gestuurd, dacht, zie em zo wel. 5 minuten later.. Weer n smsje. Hij vond toch wel dat hij ff uit moest leggen wat voor kleding hij aan zou hebben en waar hij precies stond. Krijg er nu al weer de kriebels van.. Net of we geen foto's van elkaar hadden gezien!!
Nou ja, de film bleek toch wel leuk te zijn. We hebben daarna nog wat gedronken, maar op de een of andere manier kon t toch niet meer zo gezellig worden. Dus toen hebben we maar afscheid genomen en zijn we beide onze eigen kant op gegaan...
  donderdag 10 maart 2005 @ 23:11:02 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25464837
Ik durf 'm bijna niet te tikken maar vooruit. Ik had een date (of nou ja, niet eens een date, het was een vriend van me) en we gingen uit in Amsterdam. Omdat hij van ver kwam bleef hij slapen - wat ik eigenlijk niet zo prettig vond. Ik had die dag een knielang rokje aan met daaronder kousen (ik draag bijna nooit jurken of rokken maar als ik het doe dan met kousen want ik kan niet tegen panties) en dan met een jarretelle. Puur functioneel dus voor mij.
Maar goed we gingen naar huis en de volgende ochtend en ik ging douchen. Kom ik naar buiten, zie ik hem bij mijn wasmand staan. En er was iets aan zijn houding en blik, maar ik wist heel zeker dat hij heeft zitten neuzen in mijn spullen. Later zag ik ook dat er een kous naast de wasmand lag. Brrr, ik ril nog als ik eraan denk. Het idee dat hij het heeft gezien en dan daarna..echt *rilt*
pi_25465073
arg... ik had een MsN date....ik naar fucking limburg kom ik dr tegen ws het echt zn boerinetje...damn doe ik nooit meer ging ze praten hoe bertah 3 was bevallen van een kalf....... ik was dus echtr binnen 2 uur weer terug op de trein doe ik echt NOOIT meer behalve als ik dr eerst even bel om te praten ect
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_25465639
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 23:11 schreef Aventura het volgende:
Ik durf 'm bijna niet te tikken maar vooruit. Ik had een date (of nou ja, niet eens een date, het was een vriend van me) en we gingen uit in Amsterdam. Omdat hij van ver kwam bleef hij slapen - wat ik eigenlijk niet zo prettig vond. Ik had die dag een knielang rokje aan met daaronder kousen (ik draag bijna nooit jurken of rokken maar als ik het doe dan met kousen want ik kan niet tegen panties) en dan met een jarretelle. Puur functioneel dus voor mij.
Maar goed we gingen naar huis en de volgende ochtend en ik ging douchen. Kom ik naar buiten, zie ik hem bij mijn wasmand staan. En er was iets aan zijn houding en blik, maar ik wist heel zeker dat hij heeft zitten neuzen in mijn spullen. Later zag ik ook dat er een kous naast de wasmand lag. Brrr, ik ril nog als ik eraan denk. Het idee dat hij het heeft gezien en dan daarna..echt *rilt*
Heb dit raadsel nu 4 keer gelezen en zie er steeds weer iets anders in.

Eindelijk weer een leuk topic
  donderdag 10 maart 2005 @ 23:46:15 #132
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25465713
Wat snap je er niet aan dan?
pi_25465724
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 23:19 schreef NeoPhythe het volgende:
arg... ik had een MsN date....ik naar fucking limburg kom ik dr tegen ws het echt zn boerinetje...damn doe ik nooit meer ging ze praten hoe bertah 3 was bevallen van een kalf....... ik was dus echtr binnen 2 uur weer terug op de trein doe ik echt NOOIT meer behalve als ik dr eerst even bel om te praten ect
En wat hebben je in die 2 uur gedaan dan? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd in welk "boerendorp" In Limburg je bent geweest.
pi_25465850
quote:
Thuis heb ik die bak (27 mc) meteen uit me auto getrokken en weg gegooit.
Ben ik de enige die niet weet wat hiermee bedoeld wordt?

Wel een mooi verhaal trouwens... de bingo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25465941
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 23:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hier nog zo 1 .
  donderdag 10 maart 2005 @ 23:58:17 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25465980
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 23:51 schreef heiden6 het volgende:
27mc bakkie.

Begin jaren 80 moest je zo'n modern communicatiemiddel hebben, wilde je er een beetje bijhoren in Tokkiekringen (wij hadden er drie, in de auto, thuis en in de caravan... ).

"Breakie, breakie... kanaaltje veertien, is er iemand staaaaande bij?"
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 00:00:08 #137
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25466034
Een 27mc bakkie.

Zo'n ding dat vrachtwagenchaffeurs vaak in hun truck hebben (hadden?) en wat mensen vroegâh, voor internet, gebruikten om contact met totaal onbekenden te leggen.

Heb me er trouwens zelf nooit toe aangetrokken gevoeld.

-edit- Was al te laat.

Breakie break, idd!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_25466076
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 00:00 schreef Jane het volgende:
Een 27mc bakkie.

[afbeelding]

Zo'n ding dat vrachtwagenchaffeurs vaak in hun truck hebben (hadden?) en wat mensen vroegâh, voor internet, gebruikten om contact met totaal onbekenden te leggen.

-edit- Was al te laat.
Oh dat waren de nerds van tegenwoordig??

Nee zonder gekheid, dat ding werd volgens mij ook gebruikt in een of andere film.. Joyride . Kent iemand die film?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 00:10:19 #139
12089 DukeBox
Lees de FAQ !
pi_25466300
Kom hier al een tijdje maar post vrijwel nooit.. dus het moet er maar eens van komen;

Denk onderhand een jaar of 8 geleden, mijn beste vriend (G) en ik hadden een dubbel date. 2 leuke meiden die wij leerden kennen in een danscafe hadden ons uitgenodigd om mee te gaan de week daarop naar Uitgeest. Een van die meiden had net haar rijbewijs en we zouden met z'n allen in d'r panda meegaan.
Ik en een van die meiden achhterin beetje zitten babbelen en opeens blijft zij met haar panty achter een of ander metalen ding haken.. flinke scheur erin dus dat ding moest uit. Helaas bleek dat niet zoveel werk te zijn als je een rokje aan hebt want ik en G hadden gehoopt op nogal wat spectakel achterin die panda. Omdat we nogal melig waren trokken we voor de gein zo'n panty over ons hoofd lachen gieren brullen vooral die koppen van andere weggebruikers maar tja.. die meiden snapten maar nix van onze humor.
Worden we opeens een afslag bij Beverwijk van de weggehaald door een motor agent voor een blaas proef. Hij vond dat onze bobster nogal slingerde op de weg... wij gewoon die panty ophouden en jahoor ook ik moest natuurlijk weer 'grappig' zijn tegen meneer agent. Ik nog van hey, heb jij niet een jaar of 18 geleden een witte volvo aan de kant gehouden met een vrouw erin ? Die agent 'ja dat zou kunnen' dus ik meteen Oh.. dan ben jij mijn papa.. wij weer lachen en die meiden raar kijken. Die agent heeft (zo slim als ie was) maar niets gezecht tegen ons want op dat moment zaten wij te huilen van het lachen met nog steeds die panty over onze kop.
Net voordat ze wil wegrijden vraagt ie opeens waarom wij die panty aan hebben. Zegt die vriend van mij, tja we willen niet met hun (doelend op die 2 meiden) herkend worden. Tuurlijk wij weer lachen maar de humor kwam weer niet aan.
Uiteindelijk toch nog bij bobs binnengekomen (zonder panty) wat drankjes gaan halen en daarna die meiden nooit meer gezien. Het was dus geen saaie date maar wel jammer dat hij zonder die meiden afliep.
statsbakker
  vrijdag 11 maart 2005 @ 00:19:58 #140
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25466524
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 00:10 schreef DukeBox het volgende:
<knip >
Ik lag echt dubbel.... arme dames
Proud Powerpauper
  vrijdag 11 maart 2005 @ 00:23:52 #141
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25466604
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 23:58 schreef Copycat het volgende:
"Breakie, breakie... kanaaltje veertien, is er iemand staaaaande bij?"
Een klasgenootje van mij zei vroeger altijd dat ze weer "op de bak had gezeten". Leuke uitdrukking ook.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 11 maart 2005 @ 01:59:23 #142
111964 Jitse
add goes here
pi_25467887
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 00:10 schreef DukeBox het volgende:

pantyverhaal
echt.. huilend aan het lachen!!

Ik heb ook eens een vervelende gehad toen 'k een jaar of 16 was..
2 meisjes leren kennen en ik mee naar de kermis met hun.

Naja de meiden waren constant met elkaar bezig, besteden weinig aandacht aan mij, deden enkel kinderachtige stuff (eendjes visse enzo ) en ik liep er maar bij voor niets.. Ik kwam erachter dat de ene al een vriend had, maar de andere waarvoor ik ging niet.. maar het liep gewoon slecht af, ik kon er geen gesprek mee beginnen, enkel gaf ze kort antwoord op vragen die ik stelde in de hoop ergens een aanknoop punt te vinden.

Het oordeel was snel geveld: ze vonden me gewoon niet leuk.
Ik had er echt niets in gezien en ben na anderhalfuur al naar huis gefietst.
Weekje later wou de vrijgezel een date met mij alleen, ben er niet op ingegaan omdat ik dacht dat ze "een spelletje speelde" ofzo.

- Jaren passeren en.. -

Toevallig kwam ik ze enkele weken geleden nog tegen op een feestje en damn, ik herkende ze niet eens, wat waren dat dikke koeien geworden! Serieus.. zwaar overgewicht ontwikkeld op enkele jaren, onbegrijpelijk. En absoluut geen jongens in hun buurt te bespeuren..

En ik? ik kwam op dat feestje aan met de knapste meid van de hele tent - mijn vriendin- *stoef*
or here.. contact me for further information or prices
pi_25469217
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:09 schreef Nuek het volgende:
koffie54: wanneer was dat in godsnaam... 20 jaar terug?
Nou nee iets van 10 jaar geleden.
Ik snapte ook meteen waarom bijna niemand meer zo´n ding heeft.

Ik hou het wel bij msn tegenwoordig. Ben wel nieuw schierig hoe het nou gaat met bertha
pi_25471464
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 00:02 schreef Beroepsgokker het volgende:

Nee zonder gekheid, dat ding werd volgens mij ook gebruikt in een of andere film.. Joyride . Kent iemand die film?
JA!

Candy-Cane ....
pi_25472415
Rusty Nail .
pi_25475207
Vette avatar
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2005 @ 19:51:18 #147
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_25477702
geniale verhalen, ik ziet hier al een uur te lezen
:')
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:59:38 #148
12089 DukeBox
Lees de FAQ !
pi_25488902
Valt nu wel een beetje dood.. misschien nog nieuwe verhalen na dit weekend ;0
statsbakker
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:30:10 #149
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_25489231
Mijn eerste date, dat was ff saai zeg. Het zat zo, zij had voor één of andere reunie m'n msn nodig.. Gevolg was dat we toen heel veel hebben gechat. We zaten bij elkaar op school. Nou was het best gezellig op msn, maar op school negeerde ik haar eigenlijk volkomen. Uiteindelijk kwam het ervan dat ik toch naar zo'n sneu schoolfeest ging. Uiteindelijk zoenen (hels overigens, ik dacht dat ik met een hond stond, maar goed) Toen dus de date, bij haar thuis. Nou spannend hoor: eerst het hele huis laten zien. En toen een uur of 2 op de bank gezeten, ik heb meer tegen d'r labrador gezegd dan tegen haar geloof ik. Toen kwam d'r pappie thuis, voorgesteld, 1 woord gezegd, nooit van m'n leven weer gezien.
Kutdate!!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:03:57 #150
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25489687
@stijgende_ster: herkenbaar... helaas
offtopic: ik had een vriendje die op straat de grootste bek had maar als ik alleen met hem was durfde hij me niet eens te zoenen.. en hij was al 17
Proud Powerpauper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')