Naar mijn ergste date?quote:
Was het stiekem geen homo dan?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:25 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Ik op het station wachten en toen zag ik een kleine jongen met een meisjesjas aan komen lopen en ik had al zoiets van jezus is dat hem.. Hij was een kop kleiner dan mij en bleek ook nog eens een superlange pinknagel te hebben.. bah..
quote:Op maandag 7 maart 2005 22:25 schreef Hel1tjuhh het volgende:
En bleef slapen op de kamer van mn broer
Alsof alleen homo's cocaïne gebruiken,quote:
Dat was een soort van spiritueel centrum aan de overkant van CS Amsterdam. Er was een cafe, een restaurant, een dansvloer en zo en het was allemaal new-age verantwoordquote:Op maandag 7 maart 2005 23:50 schreef Het_Biertje het volgende:
wtf is Oibibio? klinkt als een EO-jongeren bijeenkomst
Nou dat moest van mijn moeder.. en blij toe achteraf whehehequote:
Nou dat betwijfel ik.. Maar zn moeder had weinig geld.. En soms hadden ze niet eens genoeg te eten.. dus dat verklaart het wel denk ikquote:
Dat betekent het ook niet, behalve als die man vlak daarvoor 220 km heeft gereisd om je te ontmoeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:18 schreef leonieke het volgende:
Wist ik veel dat een smsje sturen om te melden dat het een leuke avond was hetzelfde betekent als "hey, ik vond jou fantastisch en wil zo snel mogelijk seks met jou"![]()
Hij moest hier zijn voor zijn werk .. ik was maar bijzaakquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:25 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat betekent het ook niet, behalve als die man vlak daarvoor 220 km heeft gereisd om je te ontmoeten.
kansloos dus
ongelooflijk... (je kan wel zeggen dat die kerel lekker dicht bij zichzelf bleef!quote:Op zondag 6 maart 2005 20:04 schreef MissPeppertje het volgende:
Ergste Date OOIT voor mij was verschrikkelijk.....
(meesterlijk verhaal, MissPeppertje!!!)
maar ik vind wel dat je iets meer na had kunnen denken... zoveel dingen met eenquote:
Ik was gewoon een avond iets gaan drinken en iets later iets gaan eten en na het etentje gaan wandelen. 2 x afgesproken is nu ook niet "zoveel dingen" toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:10 schreef zurekop het volgende:
maar ik vind wel dat je iets meer na had kunnen denken... zoveel dingen met een
kerel ondernemen schept verwachtingen. Als ik die man was geweest had ik me er
ook van alles bij voorgesteld.
ik denk eerder dat de mannen het al snel een geslaagde date vinden, als het maar een lekker wijf is die flink van bil wil gaanquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:43 schreef LostFormat het volgende:
Best opvallend dat de meeste verhalen hier van vrouwen afkomen. Zijn mannen dan echt zo kansloos?
Of nemen mannen vaker het initiatief(oid) (min of meer gedwongen) met alle risico's van dien..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:24 schreef Moja het volgende:
[..]
ik denk eerder dat de mannen het al snel een geslaagde date vinden, als het maar een lekker wijf is die flink van bil wil gaan![]()
hmmm, nee maar één keer afspreken kan ook al 'zoveel dingen' zijn...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:18 schreef leonieke het volgende:
iets gaan drinken (...) iets gaan eten (...) en na het etentje gaan wandelen. 2 x afgesproken is nu ook niet "zoveel dingen" toch?
ok, daar heb je een punt. Had inderdaad duidelijk moeten zijn.quote:Hij wist trouwens maar al te goed dat ik een vriend had.
Ik had hem nochtans duidelijk gemaakt dat het niets zou worden tussen ons.
ja sommigen blijven gewoon hoop hebben hequote:Na een tijd springt mijn relatie af en opeens belt hij om te zeggen dat hij me wel wil komen troosten. Heb er vriendelijk voor bedankt
Neem me niet kwalijk, maar het lijkt mij pas écht kut als zij uiteindelijk een andere vent opgraaft, terwijl ze met jou op date was.quote:ik ga wel gewoon naar
huis, dan kunnen die gasten rustig hun versierpogingen wagen en kan zij
lekker op kerels-jacht (ze was nl vrijgezel) ". Natuurlijk ben ik gewoon
gebleven en m'n lot ondergaanwat was dat kut
ja das waar. dat zou ze ook niet doen, op dat moment... maar toch, zoveel verschilt het niet...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:29 schreef KingCold het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, maar het lijkt mij pas écht kut als zij uiteindelijk een andere vent opgraaft, terwijl ze met jou op date was.
Persoonlijk vind ik een avondje café zitten geen grote moeite als je weet dat ik anders toch maar gewoon aan de computer zou zittenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:57 schreef zurekop het volgende:
[..]
hmmm, nee maar één keer afspreken kan ook al 'zoveel dingen' zijn...
ik denk altijd: als iemand zoveel moeite al voor je doet / tijd aan je besteedt, dan... (vul maar in)
Of interpreteren alles zoals ze het zelf graag hebben... Oh ja, ik heb het eenvoudig opgelost: geen contact meer met hem gezocht en veranderd van irc-kanaal. Direct alle hoop uit zijn lijf gesleurd dus maarquote:[..]
ja sommigen blijven gewoon hoop hebben he![]()
Hehehe zoals ik al in ander topic zei: Donderdag heb ik wel collegequote:Op maandag 7 maart 2005 13:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb donderdag geen college, ik wil je wel uitnodigen om een hele middag in de MacDonalds te zitten en mijn verhalen over volvo te laten aan horen.
Of wil je direct de achterbank van m'n 240 zien?![]()
Wahahaquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:01 schreef dolledingo het volgende:
Als je via msn ondertussen wel alles van mekaar weet, volgen de stappen SMS en telefoongesprekken al snel met als grote finale een date. Ze kwam bij mij langs, ik zou haar Groningen in nemen en ze bleef bij mij logeren![]()
Ook in real life klikte het gewoon goed, er bloeide wat!We begonnen de avond met een film in de pathe, geen zoetsappige vrouwenfilm maar een thriller. Nu hou ik zelf niet zo van thrillers, maar ik had zo ongeveer bedacht dat de spanning van de film wel eens een positieve spanning tussen ons zou kunnen opleveren. Film was 10 minuten bezig, uit het niets schreeuwt ze: GODVERDOMME KUT KUT KUT!!
Ik (en met mij de hele zaal gok ik) schrok me de pleuris, en vroeg nog behoorlijk naïef wat er aan de hand was. Ze zei: "Tja, dat is nou mijn ziekte". Het schrikeffect wat haar geschreeuw teweeg bracht de hele zaal in een wat lacherige sfeer, en ik lachte netjes mee (als het maar niet vaker gebeurde). Ze kon de spanning van de film niet aan, en 5 minuten later was het alweer raak..
![]()
Nog een half uur plus heel wat geschreeuw later kwam ze gelukkig met het voorstel de bioscoopstoelen te verruilen voor een dansvloer in de stad. Maw, een plek waar het gerust spannend kan zijn zonder dat het opvalt dat je de boel bij mekaar loopt te vloeken. Op de dansvloer een beetje tegen elkaar oprijden, zoenen enzo.. de spanning werd haar wederom te veel, maar op dat moment was het best wel kinky dat iemand in je oor loopt te vloeken. Het was absoluut niet saai, super-erg ook niet.. mijn meest frapante date ooit in ieder geval. Om over de opgebouwde spanning tijdens de logeerpartij maar niet te spreken..![]()
Heb haar helaas daarna niet meer gezien, ze bleek al 6 jaar lang een vriend te hebben![]()
ok, nou ik vind dat eigenlijk wel moeite... maar ok.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:17 schreef leonieke het volgende:
Persoonlijk vind ik een avondje café zitten geen grote moeite als je weet dat ik anders toch maar gewoon aan de computer zou zitten![]()
quote:geen contact meer met hem gezocht en veranderd van irc-kanaal. Direct alle hoop uit zijn lijf gesleurd dus maar
Blind Horizon (met oa Val Kilmer)quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:26 schreef shredder het volgende:
[..]
Oh ja ik wilde wel ff weten naar welke film jullie gingen!
Dat kun je ook weer ombuigen in iets positiefs.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:24 schreef Beach het volgende:
Mijn ergste date was dat ze niet kwm opdagen![]()
Maar in mn eentje kansloos zitten zuipen.
Haha ja als meid kun je zoiets makkelijk voor elkaar krijgen. Als vent heb je kans dat de film al afgelopen is en dat je dan nog niemand hebt gevonden die mee naar binnen wil.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat kun je ook weer ombuigen in iets positiefs.
Een vriendin van mij vertelde dat ze voor de grap een keer 2 bioscoop kaartjes had gekocht. Dan wachtte ze todat er een leuke vent voorbij kwam en dan zei ze "m'n date kwam niet opdagen. Nu heb ik een bioscoopkaartje over. Heb jij zin om met mij te gaan?".
BHFH actiequote:Op woensdag 9 maart 2005 01:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Haha ja als meid kun je zoiets makkelijk voor elkaar krijgen. Als vent heb je kans dat de film al afgelopen is en dat je dan nog niemand hebt gevonden die mee naar binnen wil.
Ik had gister exact dat, maar ik wachtte op een vriendin van me dus ik zeg neequote:Op woensdag 9 maart 2005 01:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat kun je ook weer ombuigen in iets positiefs.
Een vriendin van mij vertelde dat ze voor de grap een keer 2 bioscoop kaartjes had gekocht. Dan wachtte ze todat er een leuke vent voorbij kwam en dan zei ze "m'n date kwam niet opdagen. Nu heb ik een bioscoopkaartje over. Heb jij zin om met mij te gaan?".
heel herkenbaarquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:47 schreef Jane het volgende:
verhaal over collega
Wij zijn mannen. Subtiele hints snappen wij niet, wees gewoon duidelijkquote:Op zondag 6 maart 2005 22:10 schreef gekke_sandra het volgende:
...
Daarmee wimpelde ik hem gelukkig wel af, mijn subtiele hints die ik eerder gaf begreep hij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |