Bij sommige mensen kun je gewoon zien dat vriendlief ook mee kan lezenquote:Op maandag 21 maart 2005 22:45 schreef leonieke het volgende:
Oh ja, beter zo, onze manier van lezen is net dat ietsje te verschillende vermoed ik en mijn huidige vriend kan hij zeker nooit overtreffen![]()
Inderdaad, maar dat wil niet zeggen dat ik dan zomaar iets met iemand moet beginnen. En dat met mes-en-vork-eten op zich is het punt niet, dat zou ik kunnen veranderen, maar het was een uiting van het geheel. Ze was dom en onbeschaafd en op die combinatie val ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:51 schreef KingCold het volgende:
[..]
Wat EEERRRUGGGG!!!!!!!!![]()
Was jij kortgeleden niet ook zo in zak en as omdat je maar geen vriendin krijgen kon?
Ja zo bedoelde ik het ook, je zegt het alleen beter.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat wil niet zeggen dat ik dan zomaar iets met iemand moet beginnen.
Nee, maar als je van zoiets futiels al een punt maakt, dan moet je ook niet raar opkijken als het niet lukt.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja en? Dat geen vriendin krijgen is wel iets heel anders dan een erge date. Vind je ook niet?
Zoals ik al zei was dat niet de hoofdreden, maar die mes-en-vork in de verkeerde hand zijn een soort van verbeelding waar zij voor stond. Ze pastte in alle opzichten niet bij me, maar dit bleef me het meeste bij.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:37 schreef KingCold het volgende:
[..]
Nee, maar als je van zoiets futiels al een punt maakt, dan moet je ook niet raar opkijken als het niet lukt.
Mijn vriend heeft niets met Fok! te maken aangezien hij het toch maar een domme site vindt en liever andere dingen doet. Maar ok, bij andere koppels zitten ze misschien met twee op Fok! I really don't carequote:Op maandag 21 maart 2005 23:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij sommige mensen kun je gewoon zien dat vriendlief ook mee kan lezen![]()
Lees je verhaal nog een keer en traceer de 'charity-vote' tegen het eindequote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft niets met Fok! te maken aangezien hij het toch maar een domme site vindt en liever andere dingen doet. Maar ok, bij andere koppels zitten ze misschien met twee op Fok! I really don't care![]()
En dat verhaal kent hij toch, dus waarom zou ik mijn verhaal moeten aanpassen of "mooier" moeten maken voor hem?
Ik weet wat ik schrijf, moet dat niet constant opnieuw gaan lezenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Lees je verhaal nog een keer en traceer de 'charity-vote' tegen het einde![]()
*Eens.quote:
Ze was waarschijnlijk meer van de oplossingsgerichte aanpak.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef Tranceptor het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Plato. Ik was een keer uit met een meisje uit en kwam uit de bios en mijn fiets was gestolen. Met onvervalst Amsterdams accent wist ze me te melden dat ik dan maar een andere moest jatten. Ik had natuurlijk kunnen weten dat kassieres versieren een gevaarlijk beroep is, ik vond het hoe dan ook een afknapper en geen teken van probleemgerichte aanpak.
Ik nog steeds. je gebruikt de vork toch veel meer dan het mes en ik ben rechts dus het meest gebruikte gereedschap in de rechterhand.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:01 schreef Joene het volgende:
whehehe ik at vroeger ook altijd met vork rechts
Precies!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:29 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik nog steeds. je gebruikt de vork toch veel meer dan het mes en ik ben rechts dus het meest gebruikte gereedschap in de rechterhand.
*kuch* eensch *kuch*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:29 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik nog steeds. je gebruikt de vork toch veel meer dan het mes en ik ben rechts dus het meest gebruikte gereedschap in de rechterhand.
Wanneer gaan wij eindelijk een keertje daten dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:47 schreef MaRySe het volgende:
Uhh.. Ik eet met lepel en vork.
In Frankrijk is dat heel normaal dus.....
Dan wel vork rechts, lepel links
Nou ja ik ben ook linkshandig
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eindelijk een keertje daten dan?![]()
hoe eet jij vlees dan????quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:40 schreef koning_leeuw het volgende:
Ik ben zeker barbaars, ik gebruik in de regel alleen mijn lepel.
Ben het inmiddels aan het afleren, als ik bij mijn vriendin ben wil ik toch wel een beetje laten zien dat ik enige opvoeding heb genoten. Dus daar kunnen ze vrolijk mijn stuntelige pogingen tot het netjes gebruiken van het bestek bekijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |