Inderdaad, het wordt erg druk op die rechterkant. Terwijl we op de linkerkant met Boukhari en Mitea niet echt overlopen qua kwaliteit.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:06 schreef VoreG het volgende:
Davids en Meyde voor Maxwell?
Davids oke, maar Mandy? We hebben de Ridder en Rosales al..
is sportone hetzelfde als voetbalzone dan?quote:Op zondag 6 maart 2005 16:07 schreef cultheld het volgende:
Jongens, jullie zijn wel erg wanhopig hoor, door zó te happen op een voetbalzone gerucht. Doet me aan mijzelf denken toen PSV met Tevez en Robinho in verband werd gebracht
Laat ik het zo zeggen: Het stond eerder op voetbalzone dan op sportonequote:Op zondag 6 maart 2005 16:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is sportone hetzelfde als voetbalzone dan?
als dat het geval is dan geloof ik er meteen niks meer van.
Boukhari is een prima voetballer, maar er mag inderdaad een goede reserve aangekocht worden i.p.v. Mitea. Overigens kan V/d Meyde ook op de linkerkant spelen, op de rechterflank is hij gezien de huidige bezetting wel overbodig.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt erg druk op die rechterkant. Terwijl we op de linkerkant met Boukhari en Mitea niet echt overlopen qua kwaliteit.
1 klein stukje plaat is niet alles hoor.quote:Op zondag 6 maart 2005 17:51 schreef Cart_man het volgende:
Alles kapot. [afbeelding]
http://www.ftv.nl/videoplayer/index.cfm?id=177741&mode=normal&quality=2&pid=nu
Is een optie ja, maar om hem nou voor alleen de linkerkant te halen...op rechts istie toch wel een stuk beterquote:Op zondag 6 maart 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Van der Meyde op links is een goede optie hoor.
Rosales doet het redelijk goed.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Van der Meyde halen en Rosales weer verkopen vind ik het beste. Rosales ben ik totaal niet van onder de indruk.
Rosales was een van de betere spelers in de slechte periode wmb....quote:Op zondag 6 maart 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Van der Meyde halen en Rosales weer verkopen vind ik het beste. Rosales ben ik totaal niet van onder de indruk.
Vaduz toch...quote:Op zondag 6 maart 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Sluit ik me bij aan. Vind het echt geen slechte speler (zeker niet slechter dan de rest) en ik geloof dat ie er nog wel komt.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:34 schreef Vom het volgende:
[..]
Vaduz toch...
Ik ben het met je eens dat Rosales nog niet veel wereldpartijen heeft gespeeld, maar hij heeft zeker al goede dingen laten zien, juist in de periode dat het minder ging.
Ik heb wel het idee dat die jongen er gaat komen
een oudere speler is juist wat dit team nodig heeft!quote:Op maandag 7 maart 2005 11:00 schreef Robar het volgende:
tvp
Rosales moet blijven, dat wordt een hele goede!
Van der Meyde ben ik niet zo gecharmeerd van eerlijk gezegd!
Davids is een goeie speler, maar hoe oud is hij nu?
Is dat wel verstandig?
Kost hij naar verhouding niet te veel?
Ben ik met je eens, maar wat kost Davids?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:05 schreef keijz het volgende:
[..]
een oudere speler is juist wat dit team nodig heeft!
Tja, hij is nu 32.. dus 3 jaar afbouwen moet wel lukken toch?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar wat kost Davids?
Als je Maxwell ruilt met Davids, bijvoorbeeld, dan vind ik dat een slechte ruil met het oog op de toekomst! Hoe lang zal Davids nog spelen? Als hij het nog 3/4 jaar volhoudt, dan zeg ik doen!
Dan is hij het wel waard! Maar als hij nog maar 1 of 2 seizoenen wil voetballen, dan denk ik niet dat het slim is!
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is het maasgebouw?
quote:Vlak naast de Kuip en ermee verbonden door een luchtbrug, vindt u het Maasgebouw. Dit gebouw beschikt over zeven moderne, volledig geoutilleerde zalen met de namen van oud-Feyenoord gerelateerden: Cor Kieboom, Bas Paauwe, Guus Brox, Ernst Happel, Jan Linssen, Puck van Heel en Coen Moulijn. Samen met de verschillende zalen van het Olympiagebouw en het stadion zelf bieden ze alle ruimte voor een geslaagd zakelijk evenement.
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:55 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Vlak naast de Kuip en ermee verbonden door een luchtbrug, vindt u het Maasgebouw. Dit gebouw beschikt over zeven moderne, volledig geoutilleerde zalen met de namen van oud-Feyenoord gerelateerden: Cor Kieboom, Bas Paauwe, Guus Brox, Ernst Happel, Jan Linssen, Puck van Heel en Coen Moulijn. Samen met de verschillende zalen van het Olympiagebouw en het stadion zelf bieden ze alle ruimte voor een geslaagd zakelijk evenement.
Rosales is geen echte rechtsbuiten in tegenstelling tot van der Meijde. De achterlijn halen en een voorzet geven lukt hem zelden. Toch is het zonde om zo'n goede voetballer al weer te laten vertrekken. Wat mij betreft mag hij wel blijven. Andy erbij kan ook geen kwaad. Zelfde geld voor Davids. Al lijken mij deze geruchten wel onzinnig. We hebben namelijk niet eens een technisch directeur, laat staan een trainer...quote:Op zondag 6 maart 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
zo me eerste post hier...quote:Op maandag 7 maart 2005 13:51 schreef gras het volgende:
Iemand al een idee wanneer Ajax - AZ zou kunnen worden ingehaald?
Zal nog wel een tijd duren. Programma zit behoorlijk vol met interlands, Amstel Cup en Uefa Cup voetbal...
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Kijk het programma van AZ er maar op na.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:11 schreef Mallemokum het volgende:
[..]
zo me eerste post hier...
als het goed is wordt het donderdag de 17e ingehaald Ajax- Az
.quote:6/3/2005 - Studio Sport: "Inhaalwedstrijden op 17 maart"
(Van onze verslaggever P.)
De afgelaste wedstrijd van dit weekend zullen op donderdag 17 maart worden gespeeld, zo meldt Studio Sport. Het is echter twijfelachtig of dit ook voor Ajax - AZ geldt: de Alkmaarders kunnen die avond immers al voor de UEFA-cup spelen.
quote:Tegenover RTV Noord Holland heeft Rafael van der Vaart laten weten dat hij in Martin Jol de ideale Ajax-trainer ziet. ,,Hij zou een goede trainer zijn, " vertelde Van der Vaart, die in Krol geen ideale trainer ziet. In ieder geval niet als hoofdcoach.
Verder ging AZ-trainer Co Adriaanse tijdens dat programma in op het feit dat Van der Vaart vaak te wisselvallig speelde. ,,Dat is simpel. Rafael speelt te vaak op een andere positie. Hij zou een tijd op dezelfde plek moeten staan."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |