Inderdaad, het wordt erg druk op die rechterkant. Terwijl we op de linkerkant met Boukhari en Mitea niet echt overlopen qua kwaliteit.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:06 schreef VoreG het volgende:
Davids en Meyde voor Maxwell?
Davids oke, maar Mandy? We hebben de Ridder en Rosales al..
is sportone hetzelfde als voetbalzone dan?quote:Op zondag 6 maart 2005 16:07 schreef cultheld het volgende:
Jongens, jullie zijn wel erg wanhopig hoor, door zó te happen op een voetbalzone gerucht. Doet me aan mijzelf denken toen PSV met Tevez en Robinho in verband werd gebracht
Laat ik het zo zeggen: Het stond eerder op voetbalzone dan op sportonequote:Op zondag 6 maart 2005 16:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is sportone hetzelfde als voetbalzone dan?
als dat het geval is dan geloof ik er meteen niks meer van.
Boukhari is een prima voetballer, maar er mag inderdaad een goede reserve aangekocht worden i.p.v. Mitea. Overigens kan V/d Meyde ook op de linkerkant spelen, op de rechterflank is hij gezien de huidige bezetting wel overbodig.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt erg druk op die rechterkant. Terwijl we op de linkerkant met Boukhari en Mitea niet echt overlopen qua kwaliteit.
1 klein stukje plaat is niet alles hoor.quote:Op zondag 6 maart 2005 17:51 schreef Cart_man het volgende:
Alles kapot. [afbeelding]
http://www.ftv.nl/videoplayer/index.cfm?id=177741&mode=normal&quality=2&pid=nu
Is een optie ja, maar om hem nou voor alleen de linkerkant te halen...op rechts istie toch wel een stuk beterquote:Op zondag 6 maart 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Van der Meyde op links is een goede optie hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |