Ik geloof dat je een driekwarter bentquote:Op zondag 6 maart 2005 02:43 schreef Monidique het volgende:
Ik geloof bla bla bla
lijkt me logisch dat je niet zomaar kan toelaten dat mensen elkaar "op hun bek meppen". waar ik me idd aan erger is het beleid dat een boete meer oplevert dan een oude vrouw die door een tasjesrover sterft.quote:Op zondag 6 maart 2005 02:53 schreef Nickthedick het volgende:
Ja, je kan niet eens meer iemand op z'n bek meppen of de politie staat er weer om de zooi uit elkaar te halen; maar als er wapens worden getrokken of er worden echte criminele activiteiten ontplooit, is de politie opeens nergens te bekennen.
Het wordt zeer zeker een politiestaat, maar dan alleen voor de normale rechtschapen burger.
Jezus: And there will be a war, and the meek shall inherit the earth.quote:[b]Op zondag 6 maart 2005 10:39
As usual it's all about balance, en ik denk niet dat we die compleet kwijt zullen raken, zolang ze maar van de grondwet afblijven, right? Dan kunnen we in iedergeval nog met pamfletten de straat op
Als je daarin gelooft, en denkt dat de komst van zo'n staat onafwendbaar is, dan heb je al verloren.quote:Op zondag 6 maart 2005 02:43 schreef Monidique het volgende:
Ik geloof namelijk dat onze maatschappij uiteindelijk zover zal komen dat het als het ware een regelrechte politiestaat is.
Staan er inmiddels al hekken om Nederland en zijn al mensen zonder Nederlands paspoort er al uit geknikkerd?quote:ik loop al in mijn eigenland met een paspoort
Nee dan geven ze een verbaal, net zoals ze dat in vrijwel heel de wereld doenquote:Voorlopig sluiten ze je enkel maar op als je zonder paspoort rondloopt ...
Niet exact natuurlijk maar eind jaren 80 was dezelfde sfeer ook weer een beetje terug door toedoen van house, acid en XTC, ook zag je een vergelijkbare sfeer in de jaren 20.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:39 schreef UncleScorp het volgende:
L' histoire se répète ?
Maar of de flower-power terug zal komen ... heb ik mijn twijfels bij, zou wel leuk zijn hoor.
Een complot is wanneer 2 of meer mensen in vereniging een foute danwel criminele daad plannen.quote:Op zondag 6 maart 2005 02:43 schreef Monidique het volgende:
Echter, ik geloof niet dat het een complot is. Het zijn eigenlijk puur en alleen de menselijke neigingen die ervoor zorgen dat deze nachtmerrie werkelijkheid wordt. Geen Illuminati, geen neo-cons, geen Zionisten. Neen, de mens zelf!
Well, it's up to you and your friends, maar ik doe mee hoor !quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:39 schreef UncleScorp het volgende:
L' histoire se répète ?
Maar of de flower-power terug zal komen ... heb ik mijn twijfels bij, zou wel leuk zijn hoor.
En die complotten vinden dus plaats op ieder niveau van een samenleving, broer & zus versus de ouders, buurman en buurman versus de rest van de straat, dan wel de gemeente, Friesland, Groningen en Drente wanneer ze willen afscheiden van Nederland, de board members van de diverse grote multinationals doen het, politici doen het, maar jij en ik doen 't ook dikwijls.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:12 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Een complot is wanneer 2 of meer mensen in vereniging een foute danwel criminele daad plannen.
die specifieke vereniging kun je vervolgens identificeren met gebruik van een naam, zij het een zelfgekozen danwel één die hun ideologie danwel plannen typeerd.
Het creeren van een politie staat is zo'n foute actie dat enkelt bewerkstelligt kan worden door het werken in vereniging van mensen met slechte intenties.
Degene die oogluikend de kruipende sovietisering ( qua repressie van het volk ) van hun land toestaan wil ik er graag aan herinneren wat er voor nodig is om het terug te draaien.
maar gezien het succes van China vrees ik dat het misschien niet eens meer mogelijk zal zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |