Dan moet jij verdomd veel tattoos hebben.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad tattoe's zijn tatoe's en veel mensen zien er totaal geen verschil tussen. Ik beschouw tattoe bij een vrouw als HOER en bij een man als LOSER.
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:17 schreef Martuh het volgende:
[..]
Dan moet jij verdomd veel tattoos hebben.
Niet echt, m'n zoon en m'n schoondochter zijn het ook volkomen met mij eensch.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:12 schreef Nebu1980 het volgende:
Ik heb een hekel aan dit soort aanstellers.
Wellicht bespeur ik hier een generatiekloof?!
Dus dan is de tattoo een hoer of een loser?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad tattoe's zijn tatoe's en veel mensen zien er totaal geen verschil tussen. Ik beschouw tattoe bij een vrouw als HOER en bij een man als LOSER.
Je moet er toch eerst naar kijken voordat je doorhebt dat je naar een tattoe kijktquote:Op zondag 6 maart 2005 00:35 schreef Classic-PC het volgende:
Beetje onzin topic hoor. Als jij er niet van houd kijk je er toch gewoon niet naar ?
Een kenmerk van.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dus dan is de tattoo een hoer of een loser?
Da's dan toch jou probleem ? ......quote:Op zondag 6 maart 2005 00:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Je moet er toch eerst naar kijken voordat je doorhebt dat je naar een tattoe kijkt.
Voor mij heeft het niks te maken met een drang naar origineel zijn. Dan moet je idd juist geen tattoo of piercing nemen. Het is voor mij ook veel meer dan 'lichaamsversiering'quote:
quote:
Foto'squote:Op zondag 6 maart 2005 00:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Voor mij heeft het niks te maken met een drang naar origineel zijn. Dan moet je idd juist geen tattoo of piercing nemen. Het is voor mij ook veel meer dan 'lichaamsversiering'
Dan laat je je ogen toch uitprikken?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:05 schreef pberends het volgende:
Tuurlijk mag ik er wel over oordelen ik moet tegen die troep aankijken.
ik wou net zeggenquote:
Wat ben jij dom zeg. Kijk eens in de spiegel. Wordt je soms serieuzer genomen door die piercing? Staat het beter? Dacht het van niet!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:47 schreef -Redhead- het volgende:
Och...ik heb toevallig vandaag een piercing laten zetten (wenkbrauw) en ben er onwijs blij mee. Er gaat ook nog een tattoo komen en wel een van mijn overleden hond die op mijn schouderblad moeten komen te staan. Zowel de piercing als de tattoo hebben voor mij een bepaalde diepe betekenis. En als jij een vrouw een hoer noemt omdat ze zoiets neemt, ben jij gewoon een debiele kortzichtige lul.
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 01:20 schreef Classic-PC het volgende:
Nee alsof jij serieus genomen word .....![]()
![]()
Misschien als je het eerst bruin verft?quote:Op zondag 6 maart 2005 01:20 schreef Brunette het volgende:
[..]
Of hoort dat ook weer bij 'lichaamsversiering'![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |