Bij mij klonk alles goed....quote:Op zondag 18 september 2005 14:58 schreef BVO het volgende:
Ik hoorde alleen van mensen dat het geluid op tv nogal slecht was? Heb het zelf nog niet gezien.
Wolter Kroes? Jannes? Peter Beense?quote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
FAME music, ’s lands grootste muziek en entertainment winkel bestaat 15 jaar en dat gaan we vieren. FAME pakt namelijk groot uit met een concert op de Dam. 25 september staat de Dam namelijk vol met Nederlandse top artiesten zoals Pete Philly, Wolter Kroes, Jannes, Alderliefste, Peter Beense, Hind en als hoofdact Acda en de Munnik, en het mooiste komt nog: Het concert is volledig gratis!
Omdat ze er als laatste ingepast is he.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Hind mag maar een half uurtje
Ik had mijne allang gekochtquote:Op woensdag 21 september 2005 20:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat ze er als laatste ingepast is he..
Maar goed, ik ben druk bezig met kaartjes winnen..
Ze is wel dik hequote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef BVO het volgende:
Die 2 bij Hind? Nee man..
Eentje is d'r zus..
[afbeelding]
En vandaag is er weer een herhaling van die uitzending van Play.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:09 schreef BVO het volgende:
Erg leuk was ze net bij Play..
Morgenavond is ze bij Ivo Niehe in de Tros TV Show, zondagavond is ze bij Life and Cooking.
Hij bevalt uitstekend, ontzettende groei heeft ze gemaakt sinds haar eerste album.quote:
Interessante site omdat je hier stukjes van de demo's kunt beluisteren zoals Hind die kreeg te horen en omdat je aan de weet komt hoe de nummers voor haar zijn aangepast. Het nummer "I'll Go On" heette oorspronkelijk Den Yirnas (Δεν γυρνάς) "Je komt niet terug" waarbij het Griekse refrein naar het Arabisch is vertaald.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:34 schreef BVO het volgende:
Van de productiemaatschappij waar ze vier nummers heeft opgenomen:
Video's: http://www.songemporium.com/video_clips/
Bij het tweede deel van het interview is een stuk te horen van het nummer met Arabisch refrein, vind het persoonlijk erg mooi..!
Bij de opnames ook veel stukjes muziek te horen..
Ook de demo van "Give Me A Sign" klinkt eerder Grieks dan Arabisch. Eigenlijk wordt de Arabische sfeer in de versie van Hind vooral opgeroepen door het intro en de gebruikte instrumenten. Dit nummer is ook opgenomen door ene Maro Lytra (Μάρω Λύτρα) die boven is komen drijven in de Griekse versie van de talentenjacht Fame Academy:quote:Bij http://www.songemporium.com/hear/ zijn demo's te horen, o.a. van Give me a Sign, zoals zij hem te horen kreeg (gezongen dus door een andere zangeres)
Het nummer “Make Me Yours Tonight” is een onverbloemde oproep van de zangeres om sex met haar te hebben en dat was kennelijk toch net iets te pikant voor Hind, vandaar dat dit ene zinnetje is veranderd in het heel wat onschuldiger klinkende “Can’t you see the light of love”. De rest van de tekst is niet veranderd.quote:Volgens die site is Make me yours tonight ook een nummer dat ze opgenomen heeft, hoewel ik er nog nooit van gehoord heb, dus weet niet of dat zo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |