Dat is mijn grootste ergernis .... Bij al die flauwe filmpjes die hij allang heeft gezien: "HAHAHAHA!!!"quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
Ik begin me trouwens ook iedere week meer aan dat overdreven gelach van Jack te ergeren.
"WHAAAAAAAAAAHAHAHAHA" terwijl de rest er een beetje ongemakkelijk bij zit te kijken...
Iets minder mag ook wel Jack...
Zei links tegen rechtsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Ben jij ook gehandicapt ?
En hij hoort/ziet de grap voor de 3e keer.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
Ik begin me trouwens ook iedere week meer aan dat overdreven gelach van Jack te ergeren.
"WHAAAAAAAAAAHAHAHAHA" terwijl de rest er een beetje ongemakkelijk bij zit te kijken...
Iets minder mag ook wel Jack...
Het enige glimlach-moment tot nu toe.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Ben jij ook gehandicapt ?
Inderdaad... de rest was echt complete bagger.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het enige glimlach-moment tot nu toe.
nou ja, dat rassenverschil met die deuren was ook wel aardig. Vooral omdat het van de EO vandaan kwamquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het enige glimlach-moment tot nu toe.
Ej psst, wij mogen niet meer zo kort achter elkaar postenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Zei die oetlul nou Angelique Groothuizen?
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Zei die oetlul nou Angelique Groothuizen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |