Meen je dat nu werkelijk. Ik vind haar een van de truttigste vrouwen die op het scherm komen. En ze kleedt zich juist zeer ouwelijk voor haar leeftijd. Ik erger me elke dag weer dood aan haar en haar domme grapjes...........quote:Op zondag 6 maart 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
een zeer mooie vrouw is voor haar leeftijd een van de normaalste vrouwen op de Nederlandse televisie. Ze's gewoon een leuke normale vrouw..
Wat een onzin zeg. Helgaquote:Op maandag 7 maart 2005 00:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Meen je dat nu werkelijk. Ik vind haar een van de truttigste vrouwen die op het scherm komen. En ze kleedt zich juist zeer ouwelijk voor haar leeftijd. Ik erger me elke dag weer dood aan haar en haar domme grapjes...........
En alles ligt aan haar klikker ....quote:Op maandag 7 maart 2005 00:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Meen je dat nu werkelijk. Ik vind haar een van de truttigste vrouwen die op het scherm komen. En ze kleedt zich juist zeer ouwelijk voor haar leeftijd. Ik erger me elke dag weer dood aan haar en haar domme grapjes...........
Ik mis het wel de laatste tijd op de NL televisie, droge humor.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef Pimpelmees het volgende:
Ik vond die oude scene met dat zwembad ook erg vermakelijkkan me wel voorstellen dat mensen niet van dat soort droge humor houden.
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:40 schreef pberends het volgende:
Dat hondenIdols hebben ze snel afgeblazen zeg.
Spijkerman is idd de zwakste schakel van het programma. Hij lacht zich altijd dood, terwijl hij de grapjes tijdens de repetities al drie keer gehoord heeftquote:Op woensdag 9 maart 2005 01:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mja, ik vond hem nog wel aardig. Maar nadat deze week in deze week de week die is geweest (ofzo) weg was ging het steeds achteruit... volgens mij acteert Jack Spijkerman meer dan dat ie presenteert, en hij bakt er imho niks van.
Juist de presentator moet toch uitstralen dat het een goed programma is. Als hij daar gaat staan met een "ik-heb-die-grappen-al-drie-keer-gehoord-gezicht" zal hij ook kritiek krijgen. Maar goed soms is het inderdaad een beetje overdone.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Spijkerman is idd de zwakste schakel van het programma. Hij lacht zich altijd dood, terwijl hij de grapjes tijdens de repetities al drie keer gehoord heeft.
Je kunt morgen tenminste eens het proberen leuk te vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:07 schreef pberends het volgende:
Jippie, morgen is Peter Heerschop weer aan de beurt. Ik kan niet wachten..
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je kunt morgen tenminste eens het proberen leuk te vinden.
Of je kijkt het natuurlijk niet, dat gezeik van jou altijd
Is er überhaupt wel een sidekick bij Kopspijkers waar jij blij van wordtquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:07 schreef pberends het volgende:
Jippie, morgen is Peter Heerschop weer aan de beurt. Ik kan niet wachten..
Heerschop en Vischer blij van worden???????quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:20 schreef Xante het volgende:
[..]
Is er überhaupt wel een sidekick bij Kopspijkers waar jij blij van wordt?
Een zure man, dat ben je!quote:
Dat weet ik, maar jij doet steeds alsof het een verrassing is dat Peter Heerschop of Bert Visscher er zit.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Heerschop en Vischer blij van worden???????.
Weinig mensen van dit forum zijn er positief over hoor.
Zo presenteert Spijkerman het wel altijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:02 schreef Xante het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij doet steeds alsof het een verrassing is dat Peter Heerschop of Bert Visscher er zit.
Misschien denkt hij wel dat de gemiddelde kijker op het niveau van "knoop in je zakdoek" zit. Peter Heerschop doet altijd wel alsof hij vergeten is wat hij de voorgaande 5 seconden heeft gezegt. Om over die andere bal gehakt nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo presenteert Spijkerman het wel altijd.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Misschien denkt hij wel dat de gemiddelde kijker op het niveau van "knoop in je zakdoek" zit. Peter Heerschop doet altijd wel alsof hij vergeten is wat hij de voorgaande 5 seconden heeft gezegt. Om over die andere bal gehakt nog maar te zwijgen.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Misschien denkt hij wel dat de gemiddelde kijker op het niveau van "knoop in je zakdoek" zit. Peter Heerschop doet altijd wel alsof hij vergeten is wat hij de voorgaande 5 seconden heeft gezegt. Om over die andere bal gehakt nog maar te zwijgen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |