quote:20.05-21.00 uur KOPSPIJKERS
Jack Spijkerman presenteert opvallende tv-fragmenten en een satirische kijk op
de actualiteit,met bijzondere gasten, persiflages en optredens.
* Angela Groothuizen en Ernst-Paul Hasselbach spelen het Kopspijkerspel.
* Verder praat Jack met Denise DeLozier over haar contact met een Amerikaanse
gevangene in Oklahoma.
* Na de uitvinding van de schraper voor de restjes in de vlafles,presenteert
'Kopspijkers' de volgende stap in de evolutie van de mens: de opmaakbril.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja.. Bertje Visscher!!!Schitterend!
Maar ze had haar ogen wel opgemaaktquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:15 schreef DJ_Fritz het volgende:
Die gozert had die bril voor z'n vrouw gemaakt, komt die vrouw in beeld: heeft niet eens een bril hahahah![]()
MEGAVOORSPELBAAR, Peterquote:
Ik zou hem er wel inhangenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:19 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat heeft Angela Groothuizen een ouwe kop gekregen zeg
Dat was ook 't eerste wat bij mij opkwam ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:19 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat heeft Angela Groothuizen een ouwe kop gekregen zeg
Dat was het eerste dat bij me opkwam ja.quote:
Inderdaad. Sommige media-fragmenten.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Enige leuke van het programma zijn sommige media-fragmenten, waar hij dus niks aan kan doen zeg maar ....
Dat is mijn grootste ergernis .... Bij al die flauwe filmpjes die hij allang heeft gezien: "HAHAHAHA!!!"quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
Ik begin me trouwens ook iedere week meer aan dat overdreven gelach van Jack te ergeren.
"WHAAAAAAAAAAHAHAHAHA" terwijl de rest er een beetje ongemakkelijk bij zit te kijken...
Iets minder mag ook wel Jack...
Zei links tegen rechtsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Ben jij ook gehandicapt ?
En hij hoort/ziet de grap voor de 3e keer.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
Ik begin me trouwens ook iedere week meer aan dat overdreven gelach van Jack te ergeren.
"WHAAAAAAAAAAHAHAHAHA" terwijl de rest er een beetje ongemakkelijk bij zit te kijken...
Iets minder mag ook wel Jack...
Het enige glimlach-moment tot nu toe.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Ben jij ook gehandicapt ?
Inderdaad... de rest was echt complete bagger.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het enige glimlach-moment tot nu toe.
nou ja, dat rassenverschil met die deuren was ook wel aardig. Vooral omdat het van de EO vandaan kwamquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het enige glimlach-moment tot nu toe.
Ej psst, wij mogen niet meer zo kort achter elkaar postenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Zei die oetlul nou Angelique Groothuizen?
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Zei die oetlul nou Angelique Groothuizen?
quote:
Ik voel me ook opgelicht door NED3 , het wordt met de week flauwerquote:
LOL, opwindendquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:32 schreef Scandalous het volgende:
Oooh spannend, een man die de doodstraf krijgt
Ja?quote:
Wat een debiele snol om het fatsoenlijk te houden.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:34 schreef Harry_Sack het volgende:
wat dramawijf
Talking about lullenpestersquote:
Wat een treurige zooi, zeker een nominatie waard voor het meest waardeloze moment van de huidige reeks afleveringen.quote:
Whehehequote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:32 schreef kastanova het volgende:
Ej psst, wij mogen niet meer zo kort achter elkaar posten
2 keuzes, ze is een relifreak of hij heeft geld.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Whehehe
Dat hij spontaan verliefd werd op haar, okee, hij had al jaren geen kut meer gezien. Maar hoe stom is zij dan?
Grappigggggggggggggggggggggquote:
Ja, en Willy Nelson op gitaarquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zit Bennie Jolink nou te drummen?
Ik wist hetquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:42 schreef Scandalous het volgende:
Ik denk dat de tweede het gaat worden![]()
Mjah, zit je nog wel met dat Belgische kut-accent..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:46 schreef tonks het volgende:
"Nu nog een paar kilo eraf en dan ben je goed"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |