Heb ik zo toch mijn vragen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:55 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat "BHFH" echt een persoon is en geen relkloon?![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:02 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk best, wat ik meer bedoel is dat hij gewoon de grootste onzin post en dan schuddenbuikend wacht op de reacties.
Lees eens wat voor een topics hij allemaal opent:
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=BloodhoundFromHell&order=relevance
Dan ben je of een lolbroek of en headcase
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Vind je?
Ik krijg juist een warm gevoel van dit topic.
kom er maar zelf achterquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:04 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Ik dacht er gewoon aan, en ipv dat te zeggen, mag je ook gewoon antwoord geven.
quote:
quote:
.....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:11 schreef Nagz het volgende:
BHFH is nep.
*meeting. Het niveau mag niet dalenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:23 schreef mechatronics het volgende:
Ik hou het op nep, tot het tegendeel bewezen is.
meet
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:23 schreef mechatronics het volgende:
Ik hou het op nep, tot het tegendeel bewezen is.
Heft iemand em bijv. wel eens op een meet gezien?
Ik geloof in Sinterklaas. Hij is mijn held!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:32 schreef Tiemie het volgende:
Hij is ongeveer even echt als sinterklaas.
zeg, dat is wel heel filosofisch bekeken héquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:37 schreef buitenbeentje het volgende:
Eigenlijk is iedereen hier op FOK! een relkloon van zichzelf, iedereeen heeft hier een masker op.
Het is een Turk die al 1200 jaar dood is?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:32 schreef Tiemie het volgende:
Hij is ongeveer even echt als sinterklaas.
Sinterklaas ook?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:37 schreef buitenbeentje het volgende:
Eigenlijk is iedereen hier op FOK! een relkloon van zichzelf, iedereeen heeft hier een masker op.
Sterf! Jij maakt propaganda voor jezelf.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:40 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het is een Turk die al 1200 jaar dood is?
Ja, sorry. Dat heb ik nou altijd als ik wat op heb... Kost wel moeite om het foutloos te typen, maar ja...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:39 schreef mechatronics het volgende:
[..]
zeg, dat is wel heel filosofisch bekeken hé
Die hebben ze er voor uitgevonden.quote:
Als 't maar harig is mag allusquote:
JA!!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:23 schreef mechatronics het volgende:
Heft iemand em bijv. wel eens op een meet gezien?
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:39 schreef yvonne het volgende:
Veel mensen hebben hem al ontmoet, en ja, ik ook, bij de uitzending op FOK!radio,
hij is echt.
misschien is dat wel de eigenaar van de kloon "BHFH" en zijn die verhalen allemaal verzonnenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
http://fotoboek.fok.nl/fok_radio
Staat een foto
En hoe is ie in het echt?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:39 schreef yvonne het volgende:
Veel mensen hebben hem al ontmoet, en ja, ik ook, bij de uitzending op FOK!radio,
hij is echt.
Luister de uitzending van 14 juni 2004 eens terugquote:Op zondag 6 maart 2005 10:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En hoe is ie in het echt?
Net als op Fok?
Danny's Rel-kloonquote:Op zondag 6 maart 2005 19:42 schreef bonke het volgende:
weten jullie het nog niet dan ??
BHFH zijn echte naam is Danny
kijk jou sociaal zijn!quote:Op maandag 7 maart 2005 01:38 schreef Salvad0R het volgende:
Als ik 'm ooit tegenkom leg ik een rochel in z'n smoel .
JIj wilt een keertje tongen met hem? Da`s dan vast z`n eerste keer.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:38 schreef Salvad0R het volgende:
Als ik 'm ooit tegenkom leg ik een rochel in z'n smoel .
Ja die Salvador kun je beter negeren, deze bruinwerker is elke dag gefrustreerd en leeft zich dan uit op Fok om alles en iedereen 'verrot' te schelden.quote:Op maandag 7 maart 2005 05:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
JIj wilt een keertje tongen met hem? Da`s dan vast z`n eerste keer.
Nope, zijn zat mensen die hem hebben gemeet hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:11 schreef Nagz het volgende:
BHFH is nep.
iS GoEd JoH !~~quote:Op maandag 7 maart 2005 11:17 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Ja die Salvador kun je beter negeren, deze bruinwerker is elke dag gefrustreerd en leeft zich dan uit op Fok om alles en iedereen 'verrot' te schelden.![]()
EmPulSe ik zie je dit graag een keer bij Salvador recht in zijn gezicht te zeggenquote:Op maandag 7 maart 2005 11:17 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Ja die Salvador kun je beter negeren, deze bruinwerker is elke dag gefrustreerd en leeft zich dan uit op Fok om alles en iedereen 'verrot' te schelden.![]()
Wat een ontzettende kutkickquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:11 schreef GrownUp het volgende:
je bent ZELF een mooie groene rochel.
Zo, nu worden we bang.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:42 schreef -ALstar-One- het volgende:
[..]
EmPulSe ik zie je dit graag een keer bij Salvador recht in zijn gezicht te zeggen![]()
Maar dan moet je niet schrikken als de eventuele frustraties waar je het over hebt op jouw
gezicht afgereageerd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |