Danny's Rel-kloonquote:Op zondag 6 maart 2005 19:42 schreef bonke het volgende:
weten jullie het nog niet dan ??
BHFH zijn echte naam is Danny
kijk jou sociaal zijn!quote:Op maandag 7 maart 2005 01:38 schreef Salvad0R het volgende:
Als ik 'm ooit tegenkom leg ik een rochel in z'n smoel .
JIj wilt een keertje tongen met hem? Da`s dan vast z`n eerste keer.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:38 schreef Salvad0R het volgende:
Als ik 'm ooit tegenkom leg ik een rochel in z'n smoel .
Ja die Salvador kun je beter negeren, deze bruinwerker is elke dag gefrustreerd en leeft zich dan uit op Fok om alles en iedereen 'verrot' te schelden.quote:Op maandag 7 maart 2005 05:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
JIj wilt een keertje tongen met hem? Da`s dan vast z`n eerste keer.
Nope, zijn zat mensen die hem hebben gemeet hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:11 schreef Nagz het volgende:
BHFH is nep.
iS GoEd JoH !~~quote:Op maandag 7 maart 2005 11:17 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Ja die Salvador kun je beter negeren, deze bruinwerker is elke dag gefrustreerd en leeft zich dan uit op Fok om alles en iedereen 'verrot' te schelden.![]()
EmPulSe ik zie je dit graag een keer bij Salvador recht in zijn gezicht te zeggenquote:Op maandag 7 maart 2005 11:17 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Ja die Salvador kun je beter negeren, deze bruinwerker is elke dag gefrustreerd en leeft zich dan uit op Fok om alles en iedereen 'verrot' te schelden.![]()
Wat een ontzettende kutkickquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:11 schreef GrownUp het volgende:
je bent ZELF een mooie groene rochel.
Zo, nu worden we bang.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:42 schreef -ALstar-One- het volgende:
[..]
EmPulSe ik zie je dit graag een keer bij Salvador recht in zijn gezicht te zeggen![]()
Maar dan moet je niet schrikken als de eventuele frustraties waar je het over hebt op jouw
gezicht afgereageerd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |