Die hadden geen zangeres.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:18 schreef bukgeit het volgende:
Kan het niet laten: Teardrop Explodes?
Nee. Vandaar dat ik er nog maar een foto bij deed, waarop het wel duidelijk was.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:24 schreef bukgeit het volgende:
Op het bovenste plaatje zou je niet zeggen dat ze een zangeres hadden.
quote:X Ray Spex?
Later kwam er nog een gitarist bij en werden ze regelmatige bezoekers van de Britse hitparade + album charts.quote:Scottish new waversformed in early 1979, consisting of vocalist
, guitarist Tony McDaid, drummer Tich Anderson, and bassist Johnny McElhone. The teenagers cut a demo and sent it to Siouxsie and the Banshees, who were impressed enough to have the band open for them for several dates. Two impressive BBC Peel Sessions helped the band land a contract with Epic. The Banshees' Steve Severin took them under his wing, producing their first two singles, striking for their dark post-punk leanings, which oddly went well with
's youthful, chirpy voice.
Kijk, een kenner.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:15 schreef dolle_hond het volgende:
altered images
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:38 schreef GLO het volgende:
Je bedoelt dat 'seconden' of 'minuten' met aantal erbij in de titel moet staan?
I second that emotionquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:22 schreef ranja het volgende:
Neneh had ik ook, ja ja
Hm Kirsty en Wah had ik kunnen weten als ik beter zou zijn in songtitels
je maakt iig de 10 volquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:21 schreef ranja het volgende:
Toevoegingen:
Mainframe - 5 minutes
Iron maiden - 2 minutes to midnight
Matt Bianco - Half a minute
Spilsbury - Zwei sekunden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |