Nou, ik was er alleen zaterdag eigenlijk, en nog veel te laat ook, dingen liepen uit en druk in de stad. Mijn doel om Jens te zien ging dus ten onder aan een volle zaal. Daarna maar een biertje en wachten op de Doves. Die waren niet slecht, na een rommelig begin met een verschrikkelijke afstemming van de drummer (veel te dominant) werd het later beter en zelf goed te genieten. Geen verrassende setlist maar het was best te pruimen. Daarna even naar de The infadels (of volgens Giel, The infaders), ze hadden lef en het klonk best geinig maar het was niet mijn ding.
Ach, terug naar de grote zaal waar millionaire zou gaan spelen. Dat duurde lang, lang, lang, maar daarna kwamen ze dan toch. En oh mijn god, wat een verdomde bak herrie was dat zeg. En de meneer van six ad-nogiets was ook een ramp. Dat mensen zo een gitaar kunnen misbruiken was mij onbekend. Met andere woorden, ik heb niet de beste tijd van mijn leven gehad en mijn ride wilde naar huis, dus niet eens even kunnen dansen. En het publiek, ach, ik praat alleen tussen de nummers