abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2005 @ 13:39:15 #26
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26294541
o.a. Jens Lekman, Patrick Wolf, Six Organce Of Admittance, 2 many DJ's, Tom Barman, Anthony & The Johnsons En dan ken ik de helft nog niet eens, dus er zal wel meer goeds tussen zitten.
pi_26297253
Iemand een verslagje? Met name over Joanna?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26297317
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:17 schreef methodmich het volgende:
Joanna speelde harp en heeft met haar vreselijke stem mensen de stuipen op het lijf gejaagd.

Gok ik.
pi_26297348
Mensen in vervoering gebracht, is beter gesteld.
www.thuisuiteten.nl
pi_26305563
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:17 schreef methodmich het volgende:
En over Khonnor? Van Patrick Wolf kan ik me wel een voorstelling maken hoe dat optreden ongeveer was, maar bij Khonnor heb ik geen idee.
  zondag 17 april 2005 @ 20:42:50 #31
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_26305987
Wegens tijdgebrek even kort wat puntjes:

Positief:
Anthony & The Johnsons (Indrukwekkend, zeer fraai!)
Jens Lekman (Afwisselende setlist)
Patrick Wolf (Pretentieus heerschap, maar heeft iets geniaals)
About (Jong, snel, indie & wild!.... En uit Nederland!)

Negatief:
Six Organs Of Admittance (Saai inspiratieloos geneuzel)
Millionaire (Hoge verwachtingen, maar enorme bak herrie en gebrek aan spannende songs)
Het publiek (Kunnen die ellendige ouwehoeren voortaan bij concerten wegblijven?!)
De enorme drukte bij optredens van LCD Soundsystem, 2ManyDj's en Tiga, iets minder kaarten laten drukken verhoogt het plezier van iedereen.

Van Joanna Newsom heb ik 4 nummers meegepakt, mijn maximale dosis Joanna die ik kan weerstaan op een dag. Een aparte verschijning, zowel qua uiterlijk als qua podiumpresentatie. Ook hier was het publiek weer te druk met ouwehoeren om ook maar enigszins in vervoering gebracht te kunnen worden.

Het was weer een leuk weeked, wellicht later nog een uitgebreider verslag.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaisyDuke op 17-04-2005 20:48:34 ]
1,000,000 demons can't be wrong...
  zondag 17 april 2005 @ 20:44:08 #32
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_26306023
quote:
Op zondag 17 april 2005 20:28 schreef thaleia het volgende:

[..]

En over Khonnor? Van Patrick Wolf kan ik me wel een voorstelling maken hoe dat optreden ongeveer was, maar bij Khonnor heb ik geen idee.
Khonnor kwam helaas niet opdagen, meneer had z'n vliegtuig gemist......
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_26306282
quote:
Op zondag 17 april 2005 20:44 schreef DaisyDuke het volgende:
Khonnor kwam helaas niet opdagen, meneer had z'n vliegtuig gemist......

3 voor 12 over Joanna: "de tante die je nooit zou willen hebben maar wel bewondert"
pi_26306648
M'n vriendinnetje was er ook en had allemaal huilende mensen bij Anthony & The Johnsons gezien, dat moet erg indrukwekkend geweest zijn. Ik zelf ben helaas niet geweest ...
Aldus.
pi_26307948
Ik ben vrijdag lekker plat om een uur of drie 's nachts bij Too Many Dj's in Nighttown komen binnenvallen en heb daarna nog wat gedanst op de tunes van Tiga. Om vijf uur ging ik bezopen naar huis. *burp*. Niettemin had ik Riton, LCD Soundsystem, Anthony & the Johnsons, Matthew Herbert, Gruff Rhys en ja zelfs Patrick Wolf wel willen zien.
  zondag 17 april 2005 @ 23:24:33 #36
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26310812
Nou, ik was er alleen zaterdag eigenlijk, en nog veel te laat ook, dingen liepen uit en druk in de stad. Mijn doel om Jens te zien ging dus ten onder aan een volle zaal. Daarna maar een biertje en wachten op de Doves. Die waren niet slecht, na een rommelig begin met een verschrikkelijke afstemming van de drummer (veel te dominant) werd het later beter en zelf goed te genieten. Geen verrassende setlist maar het was best te pruimen. Daarna even naar de The infadels (of volgens Giel, The infaders), ze hadden lef en het klonk best geinig maar het was niet mijn ding.
Ach, terug naar de grote zaal waar millionaire zou gaan spelen. Dat duurde lang, lang, lang, maar daarna kwamen ze dan toch. En oh mijn god, wat een verdomde bak herrie was dat zeg. En de meneer van six ad-nogiets was ook een ramp. Dat mensen zo een gitaar kunnen misbruiken was mij onbekend. Met andere woorden, ik heb niet de beste tijd van mijn leven gehad en mijn ride wilde naar huis, dus niet eens even kunnen dansen. En het publiek, ach, ik praat alleen tussen de nummers
pi_26327720
Je hoort vaak dat mensen huilen bij Antony. Die heeft dus iets, maar wat...
www.thuisuiteten.nl
pi_26355232
Mocht iemand de mp3's willen van het concert van Patrick Wolf (nouja, van het concert in Paradiso, maar dat was ongetwijfeld vrijwel identiek aan dat in R'dam) dan kan dat, want ik heb ze. Hoera.

[edit]Oh, ahem, 3 voor 12 heeft zelf ook een aantal MM-concerten online staan, naast Patrick W. ook Anthony & the Johnsons, Gabriel Rios, Riton en nog wat

[ Bericht 30% gewijzigd door thaleia op 19-04-2005 19:18:34 ]
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:40:49 #39
68176 desintbestaat
= Ben ik Dat? =
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')