mjaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:08 schreef DaisyDuke het volgende:
En hebben we er al een beetje zin an?
Gezellig, ik zal je waarschijnlijk niet herkennen maar toch he, nu ga ik iedereen extra argwanend bekijkenquote:Op donderdag 14 april 2005 22:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik zal er naar alle waarschijnlijkheid ook zijn!
Kijk vooral argwanend bij de optredens van:quote:Op donderdag 14 april 2005 22:10 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Gezellig, ik zal je waarschijnlijk niet herkennen maar toch he, nu ga ik iedereen extra argwanend bekijken
Check, ik ben die jongen die non stop loopt te turen naar het publiek ipv de bandquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:50 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Kijk vooral argwanend bij de optredens van:
British Sea Power
Doves
Jens Lekman
Joanna Newsom
Khonnor
Gruff Rhys
Millionaire
Six Organce Of Admittance
Tom Barman
Tsssk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:29 schreef spacemangraig het volgende:
Jezus, ik kom er net pas achter dat British Sea Power speelt! Waarom wordt dat niet op hun officiele site gemeld?! 25 euro is ook wel een beetje veel voor één band die ik graag wil zien.
Zoals?quote:Op zondag 17 april 2005 12:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tsssk.![]()
Er spelen genoeg bands, die heel wat meer in hun mars hebben dan BSP.
Joanna speelde harp en heeft met haar vreselijke stem mensen de stuipen op het lijf gejaagd.quote:Op zondag 17 april 2005 15:17 schreef methodmich het volgende:
Iemand een verslagje? Met name over Joanna?
En over Khonnor? Van Patrick Wolf kan ik me wel een voorstelling maken hoe dat optreden ongeveer was, maar bij Khonnor heb ik geen idee.quote:Op zondag 17 april 2005 15:17 schreef methodmich het volgende:
Iemand een verslagje? Met name over Joanna?
Khonnor kwam helaas niet opdagen, meneer had z'n vliegtuig gemist......quote:Op zondag 17 april 2005 20:28 schreef thaleia het volgende:
[..]
En over Khonnor? Van Patrick Wolf kan ik me wel een voorstelling maken hoe dat optreden ongeveer was, maar bij Khonnor heb ik geen idee.
quote:Op zondag 17 april 2005 20:44 schreef DaisyDuke het volgende:
Khonnor kwam helaas niet opdagen, meneer had z'n vliegtuig gemist......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |