PvdA bijdragen aan de economiequote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:57 schreef Monidique het volgende:
Helaas, Landmass, ik vrees dat je ongelijk hebt. Vele jaren is al bekend hoe de spectrum wérkelijk gedefiniëerd is, namelijk zo: De PvdA en D66 zijn de realistische partijen die daadwerkelijk wat bijdragen aan de Nederlandse economie en cultuur.
Ik zie de relatie tussne mussolinie en de VVD niet zo, wel tussen de PvdArmoe en allerlei communistische kul.quote:De linkerzijde, SP en GroenLinks, is wat dat betreft een beetje naïef, maar lang niet zo naïef als de Onzuivere partijen aan de rechterzijde van de enige ware realistische partijen. Dan heb je nog de fascistische VVD, maar elke serieuze beschouwing van de Nederlandse partijen zal slechts met de terechte minachting een enkel alineaatje vullen over deze nazi's van de éénentwintigste eeuw.
Ik hoop niet dat je dit serieus meentquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:49 schreef Landmass het volgende:
De gemiddelde FOKker is politiek gezien een beetje de weg kwijt. Ik zal daarom eventjes uitleggen hoe het politieke spectrum heden te dage er uit ziet.
Neutraal (zweeft ergens tussen links en rechts) = VVD
Links = CDA
communistisch = PvdA
SP loopt van de schaal af (check dat forum van die gasten, handel = diefstal, en we zijn rijk daar het kolonialisme), ik weet ook niet wat ik daarmee moet.
http://www.sp.nl/interact/tegenspraak/tegenspraak.php
Rechts is iets richting een nachtwakersstaat, dus geen bemoeizuchtige overheid die hardwerkende mensen misbruikt als slaven en ze niet opzadelt met paupers uit vreemde culturen die de samenleving miljarden kosten.
Ik hoop hiermee een goeie deifnitie gegeven te hebben wat potentiele verwarring hier in POL voorkomt
Een liberale partij fascistisch noemen vind ik knap.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:57 schreef Monidique het volgende:
Dan heb je nog de fascistische VVD
ach, meer geld voor cultuur, jarenlang niks tegen "ontwikkelingshulp" hebben ondernomen en hypo aftrek, klinkt niet echt rechts vind je?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dit serieus meent.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:57 schreef Monidique het volgende:
Dan heb je nog de fascistische VVD, maar elke serieuze beschouwing van de Nederlandse partijen zal slechts met de terechte minachting een enkel alineaatje vullen over deze nazi's van de éénentwintigste eeuw.
Definieer "rechts'...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:08 schreef Landmass het volgende:
[..]
ach, meer geld voor cultuur, jarenlang niks tegen "ontwikkelingshulp" hebben ondernomen en hypo aftrek, klinkt niet echt rechts vind je?
hardwerkende mensen niet hun geld afpakken, maw lage belastingen, ik zat aan 20% te denken, niet die suffe 40% (+- 5%) waar de VVD aan dacht.quote:
Dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |