sorry hoor maar dan denk ik toch dat jij verder op weg bent dan mij als je mij kant vertellen wat L337 is. Of moet dat iets van breezah slang voorstellenquote:Op maandag 7 maart 2005 07:04 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Aan je L337 signature te zien pas je daar anders wel mooi tussen![]()
Volgens mij heb jij de film Office Space nog niet gezien..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:18 schreef teknomist het volgende:
En over tien jaar hebben al deze nerds goede banen en lachen ze je vierkant uit.
Je bent inderdaad een held op sokken...quote:Op maandag 7 maart 2005 01:07 schreef Leshy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
"You lose at the Internet".
Dan toch wel op geitewollen sokken? Zoals een echte nerd betaamdquote:Op maandag 7 maart 2005 18:29 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een held op sokken...
Preciesquote:Op maandag 7 maart 2005 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan toch wel op geitewollen sokken? Zoals een echte nerd betaamd
Pardon?!quote:Op maandag 7 maart 2005 22:18 schreef P0rt0 het volgende:
Doet me gelijk denken aan IPOD. Maar nerds zijn zooo nerderig.
Zie je wel!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:44 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik moet tot grote schande bekennen dat zulke nerds echt bestaan! Heb op school gezeten in Zeist, en ze voldoen helemaal aan het profiel van TS. In de pauze zaten ze inderdaad altijd te magiccen (is dat een woord) Ben wel benieuwd wat er van die nerds terecht is gekomen, maar ik vrees het ergste
Je bent een nerdquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:38 schreef ThE_ED het volgende:
Hey een topic over mij, wat grappig, maar ik ben te lui om alles te lezen; praat me ff bij.
whahahahquote:Op zondag 6 maart 2005 20:33 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
O, dus omdat ik een fan van Cher ben
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:24 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Well, bang my ass and call me nerdy.
Als dat geen spelfout is weet ik het ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |