Ja, onlangs heb ik er ook eentje gemaakt: Scream thug life and empty the clip!.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:08 schreef Skv het volgende:
Waar heb jíj het nou weer over dan?
Dit topic gaat over nerds. Hup, maar er zelf maar een
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:35 schreef cultheld het volgende:
[..]Dan heb ik toch nog meer respect voor die autistische nerds, die geen idee hebben van sociaal-wenselijk gedrag, dan voor deze nerd in ® kamperberg ® vest
Ja, en wie het laatst lacht...........quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:18 schreef teknomist het volgende:
En over tien jaar hebben al deze nerds goede banen en lachen ze je vierkant uit.
heeft een slecht gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, en wie het laatst lacht...........
Kijk eens even hoe die iele schoudertjes er breed uit komen te zien door die schoudervulling (verkapte referentie aan opmerking TS over schouders van nerds)quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:32 schreef Marruk het volgende:
Of als nerds een pak en een biertje in de klauwen hebben is ook altijd geinig.
Ziehier ts
[afbeelding]
Kijk ook wat een vuig kapsel TS heeft, net een dood dierquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kijk eens even hoe die iele schoudertjes er breed uit komen te zien door die schoudervulling (verkapte referentie aan opmerking TS over schouders van nerds)
Alleen in het weekend.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:33 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, onlangs heb ik er ook eentje gemaakt: Scream thug life and empty the clip!.
Ik zie dat jij ook diverse rode en blauwe truien draagt. Maak je ook nog wel eens gang handsigns?
Geldt dit ook voor je ketting? Wanneer je in het weekend weer naar een bar gaat, om aldaar op de versiertour te gaan.quote:
Mijn ketting is van zilver. Helpt beter tegen vampiers.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:04 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor je ketting? Wanneer je in het weekend weer naar een bar gaat, om aldaar op de versiertour te gaan.
Wat ik dus al zei.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:12 schreef Dirkh het volgende:
Foto's zonder toestemming plaatsen wordt niet gewaardeerd. Lees daarvoor de FoK!faq.
Daarom worden deze verwijdert.
Deze post mag je in gedachten houden, maar aangezien TS zelf met zijn fotoboek spamt in dit topic kan ik er van uitgaan dat dat een vorm van toestemming is.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:41 schreef Bot13 het volgende:
De nerd is een denkbeeldig persoon, die zogenaamd onder je staat zodat je jezelf beter voelt.
Hmmm, wat zegt dat over de TS?
En we hebben weer een nerd!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:16 schreef Renmaestro het volgende:
Magic is niet voor nerds.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:30 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Tja, we kunnen nou eenmaal niet allemaal in foeilelijke namaak evisu-shirts van onder de 20 euro lopen.
T is goed hoor, bij dit topic is het okéquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:12 schreef Dirkh het volgende:
Foto's zonder toestemming plaatsen wordt niet gewaardeerd. Lees daarvoor de FoK!faq.
Daarom worden deze verwijdert.
Deze post mag je in gedachten houden, maar aangezien TS zelf met zijn fotoboek spamt in dit topic kan ik er van uitgaan dat dat een vorm van toestemming is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |