zolang sylvie 'm nog kan zien zou ik me daar als v.d.vaart zijnde niet druk om makenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je je lul niet meer kan zien ben je te dik.
WHAHAHHAHAAHAquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:12 schreef Nywuob het volgende:
Volgend seizoen, wanneer Ajax daar speelt![]()
Zouden ze Makaay niet even gebeld hebben?quote:Bondscoach Marco van Basten gaf toe zich te hebben vergist in de fitheid van Roy Makaay. Hij liet de aanvaller van Bayern München buiten de selectie van het Nederlands elftal voor de komende kwalificatie-interlands tegen Roemenië en Armenië.
Van Basten dacht dat Makaay nog niet zou zijn hersteld van de hamstringblessure die Der Phantom op vijf maart had opgelopen in het competitieduel met Werder Bremen. Zaterdag stond de 29-jarige spits voor het eerst weer in de basis van Bayern. Tot verrassing van Van Basten en collega John van ‘t Schip, die een dag eerder hun selectie hadden bekendgemaakt.
'We hadden ook nog geen duidelijkheid over Robben en we wilden geen twee herstellende spelers in de selectie opnemen. Makaay bleek zaterdag echter al fit voor een wedstrijd met Bayern München. Robben is ook helemaal fit. Normaal gesproken maakt een fitte Makaay altijd deel uit van onze selectie.'
In plaats van Makaay besloot Van Basten de achttienjarige Ajacied Ryan Babel voor de eerste maal te selecteren.
Op de eerste trainingsdag van het Nederlands elftal, dat zich dinsdag verzamelde in Noordwijk, keken Phillip Cocu en Mark van Bommel licht geblesseerd toe tijdens de eerste training in Katwijk. Cocu had een pijnlijke hamstring overgehouden aan het duel met Ajax, Van Bommel een dikke knie.
Van Basten verwacht dat de twee PSV’ers zaterdag gewoon in actie kunnen komen tegen Roemenië. Van Bommel lijkt een basisplaats te krijgen, liet de bondscoach doorschemeren. 'De kans dat hij mag beginnen, is heel erg groot.'
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
WHAHAHHAHAAHA![]()
man ik lach me bijna een ongeluk
Kan alsnog.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarom haalt ie hem er dan niet gewoon alsnog bij?
inderdaad, simpel belletje richting Munchen en opgelostquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:02 schreef SCH het volgende:
Hoe kan je nou op vrijdag niet weten dat Makaay niet fit genoeg is om op zaterdag te spelen?
Er is blijkbaar iets mis met de communicatie.
Phantom is onzijdigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zouden ze Makaay niet even gebeld hebben?
Is dat nou zo moeilijk....quote:MvB:
effe zoeken....06-Roy Makaay....
RM:
met Roy
MvB:
Ben je fit???
RM:
Jah...
MvB:
Kom dan maar naar het strand...
Snap het ook niet, is het nou zo moeilijk om met een speler zelf contact op te nemen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:02 schreef SCH het volgende:
Hoe kan je nou op vrijdag niet weten dat Makaay niet fit genoeg is om op zaterdag te spelen?
Er is blijkbaar iets mis met de communicatie.
idd, je hebt immers met de speler te maken die voor het Nederland Elftal mag/moet voetballen, een club zou een speler niet mogen tegenhouden om bij het nationale elftal te voetballen, het moet een soort van eer zijn om voor je land uit te komen, een commerciele voetbalclub zou daar niks over te zeggen hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Snap het ook niet, is het nou zo moeilijk om met een speler zelf contact op te nemen?
Misschien wist Marco het wel, maar was ie het weer vergeten na z'n klaverjasavondje met z'n staf.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:02 schreef SCH het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig gaat Held van Bommel wel spelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Van de Brom; 'Hey Marco, wat doe jij hier!'
Marco; 'Ik moest me van Cruijff louter op de Toekomst orienteren.'
Hahaquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Van de Brom; 'Hey Marco, wat doe jij hier!'
Marco; 'Ik moest me van Cruijff louter op de Toekomst orienteren.'
eensquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:13 schreef Erasmusch het volgende:
Precies, Makaay scoort nooit in belangrijke wedstrijden, onvoldoende ervaring en speelt in een nietszeggende competitie. Dan kan je idd beter Babel oproepen.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:13 schreef Erasmusch het volgende:
Precies, Makaay scoort nooit in belangrijke wedstrijden, onvoldoende ervaring en speelt in een nietszeggende competitie. Dan kan je idd beter Babel oproepen.
Makaay is geen geschikt type voor Oranje. Dit bewijst hij al vele jaren. Nu is het mooi geweest, laat hem lekker zitten in Müchen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:13 schreef Erasmusch het volgende:
Tja, die jongen heeft gewoon een beetje pech dat je met Kluivert en van Nistelrooij betere spitsen had/hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:14 schreef Chadi het volgende:
hij heeft zelden of nooit in de spits gestaan.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:13 schreef Erasmusch het volgende:
Ze moeten hem inderdaad eens de kans geven.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:14 schreef Chadi het volgende:
hij heeft zelden of nooit in de spits gestaan.
Hoe denk je dan over De ervaring van Babel, z'n scoringsvermogne in grote wedstrijden en de NL competitie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |