Kijk maar naar hoe hij nu speelt bij AC Milan; In de vorm van z'n leven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:07 schreef rubbereend het volgende:
ja geweldig
Omdat die trainers hem verkeerd gebruikten; Hij had onder al die bondscoaches een andere rol dan bij AC Milan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:10 schreef rubbereend het volgende:
ja hij heeft overal bij zn clubs goed gespeeld maar in Oranje......... om te huilen.
hij heeft oranje alles behalve linkshalf gespeeld op het middenveld dus zn kans heeft hij echt gehad, en ook op een andere positie als de zijne dient hij zich aan zn taken te houden en hij heeft ze al weet ik hoe vaak aan zn laars gelapt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat die trainers hem verkeerd gebruikten; Hij had onder al die bondscoaches een andere rol dan bij AC Milan.
Als je Seedorf het gevoel geeft dat ie belangrijk is voor het team, hem met respect behandelt en hem op z'n positie laat spelen, dan is Seedorf van onschatbare waarde voor Oranje.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft oranje alles behalve linkshalf gespeeld op het middenveld dus zn kans heeft hij echt gehad, en ook op een andere positie als de zijne dient hij zich aan zn taken te houden en hij heeft ze al weet ik hoe vaak aan zn laars gelapt.
je bedoeld dan kan het niet mis gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan kunnen ze ook niet de schuld krijgen mocht het misgaan.
Hetzelfde zou je over Von Bommel kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Die kans heeft hij ook gehad.
Seedorf is lui en doet verdedigend niet mee
Die discussie hebben we toch een keer gehad nou? Die jongen begrijpt geen reet van teamsport. Op een EK nota bene niet meeverdedigen en keer op keer je kansloze schoten lossen. Ik vind het een sympathieke gozer, maar ik ben erg blij dat van Basten het doet zoals hij het doet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je Seedorf het gevoel geeft dat ie belangrijk is voor het team, hem met respect behandelt en hem op z'n positie laat spelen, dan is Seedorf van onschatbare waarde voor Oranje.
Eens met Cultheldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je Seedorf het gevoel geeft dat ie belangrijk is voor het team, hem met respect behandelt en hem op z'n positie laat spelen, dan is Seedorf van onschatbare waarde voor Oranje.
Omdat spelen voor een club in de subtop bijna altijd inhoudt dat je je nog niet bewezen hebt in de top. Het risico is gewoon groter, zie Bobson en Denneboom, die nu zelfs zijn verworden tot anonieme eredivisievoetballers.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef Ixnay het volgende:
Als er een speler tussen die subtoppers zit die goed genoeg is voor het Nederlands elftal, waarom zou je hem dan niet opstellen?
waarom worden Babel Maduro dan wel geselecteerd???quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Omdat spelen voor een club in de subtop bijna altijd inhoudt dat je je nog niet bewezen hebt in de top. Het risico is gewoon groter, zie Bobson en Denneboom, die nu zelfs zijn verworden tot anonieme eredivisievoetballers.
Maar ik ben het met je eens dat de frisheid goed is. Wat ook grappig is, is dat iedereen nu ook denkt dat hij er bij hoort. Castelen is al teleurgesteld als hij er niet bij zit. Haha. Dat is toch lachwekkend. Dertig spelers vinden nu dat ze er bij horen, juist door dit soort praktijken. Maar goed, dat nemen we maar op de koop toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |