Een duel met RvN.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er gebeurd?
Zonder of met?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
Zonder van Meerdink, in deze fase van zijn carriere.
Ja joh, doodschop.quote:
Sneuquote:
De spits het meest in vormquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zonder of met?
Ik hoop dat Kuijt in de basis staat
quote:'Om kwart over twaalf sloeg het noodlot toe', herinnerde Meerdink zich in NOS Langs de Lijn. 'Het was heel onschuldig allemaal.'
'Ik zette lichtjes af op Ruud van Nistelrooy en kwam eerst op mijn linkerbeen, en toen op mijn rechterbeen terecht. Ik hoorde direct knap. Ruud van Nistelrooy, Phillip Cocu en Henk Timmer hoorden het ook. Timmer stond tien meter verderop. Het was meteen over.'
De selectie van Meerdink sloeg dus nergens op, hij was geselecteerd omdat hij goed had gespeeld tegen die Rat, maar ondertussen zou hij niet hebben gespeeld tegen Roemeniequote:Bondscoach Van Basten liet donderdagmiddag weten dat hij geen basisplaats in gedachten had voor de nieuweling. Meerdink had dat ook niet verwacht: 'Ik denk dat Dirk Kuijt wel zou zijn gestart, dat is logisch.'
lijkt me vreemd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:15 schreef Suijk het volgende:
Volgens AD heeft v. Basten eerst met Munchen gebeld of Makaay kon komen ipv Castelen, maar heeft Makaay een terugslag gehad na zijn wedstrijd en dus achtte de medische staf van Munchen het niet verstandig om hem naar Roemenië te laten reizen...
hij kan toch ook nog invallen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:09 schreef mitt het volgende:
[..]
De selectie van Meerdink sloeg dus nergens op, hij was geselecteerd omdat hij goed had gespeeld tegen die Rat, maar ondertussen zou hij niet hebben gespeeld tegen Roemenie
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:38 schreef SCH het volgende:
Het is de wil van God, die vond Meerdink ook een kutkeuze
Dat ligt er maar net aan of je het antwoord aan de Nederlandse pers of aan de Roemeense pers gelooft...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:09 schreef mitt het volgende:
[..]
De selectie van Meerdink sloeg dus nergens op, hij was geselecteerd omdat hij goed had gespeeld tegen die Rat, maar ondertussen zou hij niet hebben gespeeld tegen Roemenie
omdat Seedrof dan zou spelen, the horrorquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:39 schreef cultheld het volgende:
Waarom spelen we niet 4-4-2 met Seedorf, Van Bommel, Landzaat en Cocu
die beelden van destijdsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
[..]Net als met Bobby Petta destijds.
Overigens herkende Ruud dit moment direct, had het zelf ook eens.
Brr, krijg het er nog koud van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |