Het is niet zo vreemd. Mensen die het "slechter" hebben, armer of ongezonder of ongelukkiger en alles wat daaruit voortvloeit, zullen sneller geneigd zijn te roken. En dat mensen die het "slechter" hebben, meer geneigd zijn tot zelfmoord, is niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 05:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En hoeveel van die rokers waren terminaal patient ?!?, heb je opeens de oplossing van bovengenoemd vraagstuk.
Pfff, het gaat maar om een 'kunstproject'. Ik dacht al, sinds wanneer vallen pasen en pinksteren op 1 dag. Maar ach, laat het gepeupel dat zich kunstenaars noemt ook maar hun dagje hebben.quote:De Balie wordt vrouwenmoskee
AMSTERDAM - Cultureelcentrum De Balie aan het Leidseplein in Amsterdam wordt zaterdag 19 maart getransformeerd tot moskee. Zowel van buiten als van binnen zal het pand ogen als een islamitisch gebedshuis. Het enige verschil is dat er een vrouw voorgaat in het gebed.
Een vrouw zal meer keren in het Nederlands en het Arabisch over het plein oproepen tot gebed. Ditmaal niet, zoals gebruikelijk, als ode aan de profeet, maar aan de vrouw.
Drie kunstenaars transformeren De Balie met drie-dimensionale objecten letterlijk om tot moskee. Voor mannen is tevens plaats in de vrouwenmoskee, echter alleen achter in de zaal.
het is "Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen". Als je dan toch met spreekwoorden en gezegdes wilt smijten zorg dan dan ze kloppenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:47 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Pfff, het gaat maar om een 'kunstproject'. Ik dacht al, sinds wanneer vallen pasen en hemelvaart op 1 dag. Maar ach, laat het gepeupel dat zich kunstenaars noemt ook maar hun dagje hebben.
Dank je wel. Ik heb het gelijk aangepast. Ik heb ook gelijk je link gebookmarked.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
het is "Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen". Als je dan toch met spreekwoorden en gezegdes wilt smijten zorg dan dan ze kloppen![]()
Hier wat hulp zodat je het volgende keer wel kunt
Op je teentjes getrapt?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:47 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Pfff, het gaat maar om een 'kunstproject'. Ik dacht al, sinds wanneer vallen pasen en pinksteren op 1 dag. Maar ach, laat het gepeupel dat zich kunstenaars noemt ook maar hun dagje hebben.
Nee. Jij?quote:
Tof.quote:
zet je 'r toch buiten joh.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:42 schreef George-Butters het volgende:
Voor mij geen rokende vriendin meer. Ik word strontziek van al dat depressieve gelul
Dat zal de strategische PvdA-stemmertjes voortaan lerenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Zag ik nou trouwens Bos gister weer tegen de VVD aanschurken? Het zal toch niet zo zijn dat de partij van de arbeid weer zo'n klotekabinet a la Kok gaat voorstellen he?
Msischien krijgen we wel een nieuw werkwoord, 'wiegelen' ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:47 schreef sjun het volgende:
[..]
Dat zal de strategische PvdA-stemmertjes voortaan leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |