Google er op los zou ik zeggen! Of bedoel je van het laatste concert?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Niemand heeft toevallig foto's van Sia?!
Van gisteren inderdaad. Ze zag er geniaal uit met dat pakje over d'r kop en die maffe danspasjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Google er op los zou ik zeggen! Of bedoel je van het laatste concert?
Seeing Things?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:00 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Van gisteren inderdaad. Ze zag er geniaal uit met dat pakje over d'r kop en die maffe danspasjes. Nu ik toch bezig ben met vragen stellen, iemand nog enig idee hoe die nummers van gisteren heten waarin zo enorm tekeer werd gegaan met die bassdrums en retro synthmuziek?
Lijkt er aardig op, maar live gingen ze opeens echt zo keihard los, niet normaalquote:
Wow! You are in for a good summer!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:21 schreef Skaai het volgende:
Het erge is, ik heb 1 nummer van Zero 7. Ben helemaal verliefd op het nr Destiny, maar ben echt te lui geweest om verder te zoeken naar meerdere nummers. Ga ik nu toch maar eens doen
Bitter: Sweetquote:Op woensdag 13 september 2006 21:26 schreef crossover het volgende:
Naast punk en metal houd ik op z'n tijd ook wel van een rustig liedje van Zero 7, Air of Morcheeba.
Wie kent er nog andere bands zoals deze?
Hier precies hetzelfde, tussen alle metal is zulke muziek wel lekker relaxquote:Op woensdag 13 september 2006 21:26 schreef crossover het volgende:
Naast punk en metal houd ik op z'n tijd ook wel van een rustig liedje van Zero 7, Air of Morcheeba.
Wie kent er nog andere bands zoals deze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |