leuke acteur... is ook in het niets opgegaan..........quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:59 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Dat was Chris Gomez, gespeeld door Marc Hazewinkel van 1996-1997.
Hij vond het leuk om dames onzedelijk te betasten, waaronder Wanda.
Wanda en Tommy waren verantwoordelijk voor zijn dood.![]()
is dat zo?quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:42 schreef babette21 het volgende:
tegen die tijd was mijn aandacht al ernstig verslapt, ik zou 't dus niet weten
maar 't zou kunnen, 't joch staat wel vaker te paffen.....
ja hij moest weer eens stoer doen, hoe hij ook zijn peuk vasthoudtquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:39 schreef Wup het volgende:
was Ilyas nou weer aan het roken buiten?
hij heeft geloof ik 'n paar seizoenen terug nog ff in gtst gezeten, weet niet meer als wiequote:Op woensdag 9 maart 2005 20:44 schreef Wup het volgende:
leuke acteur... is ook in het niets opgegaan..........
oke ik overdrijf... volgens mij heb ik 'm 2x zien roken ofzo, dan zou dit de derde keer zijnquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:45 schreef Wup het volgende:
is dat zo?
volgens mij is dit pas de tweede keer... ik vond het al zo een vreemd rokertje.....
mja 't lijk was nog niet koud of hij had 't huis al verkocht....quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:53 schreef soapie het volgende:
Wat mij opviel was dat Niels op zoek is naar een huis, is hij dat huis wat hij samen met Claire had gekocht al kwijt dan?????
klopt na Goudkust ben ik hem kwijtgeraakt, hij had daar een leuke rol in een lijntje met Theo de Groot....quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:46 schreef babette21 het volgende:
hij heeft geloof ik 'n paar seizoenen terug nog ff in gtst gezeten, weet niet meer als wie
ik heb 'm nog als jong pikkie op tape, in "Jan Rap en z'n maat" [als Pieter Juweel, 't joch met platjes]
edit: ik vergis me, 't was Goudkust. speelde hij Maurits Odijk [in 98-99]
In seizoen 1 van GTST speelde hij de rol van Rob Breed, die foute vriend van Mirjam.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:46 schreef babette21 het volgende:
hij heeft geloof ik 'n paar seizoenen terug nog ff in gtst gezeten, weet niet meer als wie
ik heb 'm nog als jong pikkie op tape, in "Jan Rap en z'n maat" [als Pieter Juweel, 't joch met platjes]
edit: ik vergis me, 't was Goudkust. speelde hij Maurits Odijk [in 98-99]
wanneer zout Marjolein eigenlijk op... kan nooit lang meer durenquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Het zou helemaal erg zijn als Niels met Marjolein samen in dat huis gaat wonen
Hoe bedoel je uit het oog uit het hart
yep, die Theo de Groot ja... ik gooi wel eens een filmpje in het bekende offtopic topic;)quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:03 schreef babette21 het volgende:
Theo de Groot als in Evert Starrenburg?! ... [handig bruggetje]
hij was cool in ONM en had 'n leuk verhaaltje
zo'n who-dunnit mogen ze van mij wel weer 's doen, beetje speculeren enzo
Janna Fassaert komt tegelijkertijd met Antonie Kamerling... dit i.t.t. Stephan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:06 schreef babette21 het volgende:
en wanneer komt die rooie eigenlijk [Janna Fassaert]??
LOLquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Janna Fassaert komt tegelijkertijd met Antonie Kamerling... dit i.t.t. Stephan.![]()
ik hoop nooit....quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:06 schreef babette21 het volgende:
ik denk ook rond [eind] april...
en wanneer komt die rooie eigenlijk [Janna Fassaert]??
Binnenkort. Als Margot en Aafke terug zijn kunnen ze gezamenlijk wraak op hem nemen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:00 schreef babette21 het volgende:
zeg, niet om het één of ander, maar wanneer gaan ze Sid nou eens vrijlaten?!?
ik hoop gauw..... dat is denk ik wishfull thinkingquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:00 schreef babette21 het volgende:
zeg, niet om het één of ander, maar wanneer gaan ze Sid nou eens vrijlaten?!?
Zuid - Afrika heeft geen jonglesquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:14 schreef haagse_elfje het volgende:
w_i_v jij met je aafke obesessie....aafke mag ik lekker in de jongle blijven![]()
Die heeft ze. Twee hele grote!quote:Margootje mag wel terug hoor mits ze een goede reden heeft.....
Inderdaad: Sam & Luna... die volgens Victor nog grootse dingen gaan doen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die heeft ze. Twee hele grote!
ach ja, was dat niet in die periode dat ie met die nopjes op z'n hoofd liep....??quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Inderdaad: Sam & Luna... die volgens Victor nog grootse dingen gaan doen.![]()
Ik bedoel meer die twee kneedbare dingen die Margot met zich meedraagt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Inderdaad: Sam & Luna... die volgens Victor nog grootse dingen gaan doen.![]()
waren die zo groot van haar dan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik bedoel meer die twee kneedbare dingen die Margot met zich meedraagt.
get a lifequote:Op donderdag 10 maart 2005 00:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik bedoel meer die twee kneedbare dingen die Margot met zich meedraagt.
ze staan er nog wel hoor....quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:36 schreef babette21 het volgende:
Zul je altijd zien:
wil ik 't hele topic volposten met suffe foto's van achter de schermen...
...staan ze niet op de site!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |