Ik had geen keus. Anders was ik het met babette eens geweest dus dat was ook een unicum geweestquote:Op woensdag 9 maart 2005 05:29 schreef Wup het volgende:
brr... Sven die het met mee eens is, dat kan nooit goed gaan...
quote:Op donderdag 24 februari maakte voormalig Vrouwenvleugel actrice Milly Scott (Baby Miller) haar debuut in de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden. Sinds deze maand duikt Marina de Graaf op als José Zuiver in de Yorin soap ONM. Marina, ooit bekend geworden door de film 'Het Debuut' met Gerard Cox, speelde in Vrouwenvleugel bijna 3 seizoenen lang de rol van Julia Claus. Vrouwenvleugel was van 1993 tot 1995 1 van de populairste series in Nederland. In 1994 werd de serie door de kijkers gekozen tot winnaar van de Televizierring. Dit jaar nog verschijnt de serie op DVD.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 07:00 schreef Svensational het volgende:
Of was dit al bekend?
haha, dat zullen de dode vogel verhaaltjes wel weer zijn...quote:Op woensdag 9 maart 2005 06:21 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het ook maar gelezen in soapmail. Joost en Lizzy zaten in het pakhuis ofzo en toen was Julia ineens overgekomen uit Brazilie. Voor Lizzy's neus begon ze hem te zoenen...
Dat was Chris Gomez, gespeeld door Marc Hazewinkel van 1996-1997.quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:50 schreef Svensational het volgende:
Wat een verwennerij hier zeg met al die filmpjesWie is die vriend van Joyce in brombeertjes filmpje? Is hij niet die vent die ooit in Honneponnetje speelde? En wie speelde hij dan in ONM? Ik ga nu Wups filmpjes bekijken
Annemieke zet 'n beetje 'n raar stemmetje op, maar dat vind ik niet storend;quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:25 schreef Wup het volgende:
nah, het is dat het de allerlaatste Claire is want Joyce vond ik helemaal niet goed in deze scene [ ik herinner me nog dat ik me zo verbaasde over het enthousiasme erover op het forum, maar ook bij terugzien blijf ik het maar niks vinden]
definitely "so far"....quote:maar goed, op verzoek, de allerlaatste La Claire [ so far...]
Niels & Joyce in ONM, 5 januari 2005[/url] ~ [5.33 min; 11.1 Mb] ~
ach joh, als Hugo 1x off-piste gaat zijn we 'm kwijt, die jongen komt toch niet boven de diepe sneeuw uitquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:34 schreef Wup het volgende:
maj sorry was ook wat gebrabbel in de ruimte........
ik vind ze momenteel allebei slecht maar Robin Rienstra is echt een onophoudelijke bron van ergernis, dat Hugo niks is is 1 ding maar dat Robin Rienstra niet meer kan acteren is volgens mij echt omdat hij zijn langste tijd daar gehad heeft. Tijd voor een nieuwe job..........
zo jij hebt lef: Bettina en Joyce vergelijken met Iris en Sanne....!!quote:wat Bettina en Joyce betreft, oneens; zeker wat betreft Bettina, zelfs als Iris en Sanne daar gestaan gehadden was die scene geweldig geweest.......
ai.... sorry..... [ik speel hier de griep-troef]quote:je vergeet Arthur.........
da's emotie Sven...quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:03 schreef Svensational het volgende:
En babs, juist dat irritante stemmetje bij Joyce is zo storend
that's my girlquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:36 schreef Wup het volgende:
ik vind haar stoer.........
Ik vraag me nog steeds af wat die smilie betekentquote:
da's één van de collegae van Duuk de Ruyg...quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:13 schreef Svensational het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat die smilie betekent
krijgt iemand 'n keer op 't juiste moment een [hoorbare!] brok in de keel, is 't nog niet goed...quote:En wat die emotie betreft, dat kan Annemieke vast beter
volgens mij bedoelt ie 't moment waarop Joost Lizzy net gedumpt heeftquote:Op woensdag 9 maart 2005 05:29 schreef Wup het volgende:
die andere, Joost-Julia-Lizzy daar staat me niks meer van bij...
wannneer was dat?
quote:De dagen van Kyra
Lizzy en Kyra gaan lekker op wintersport.
Op hoeveel dagen vakantie hebben zij eigenlijk recht?
... zijn geteld?!!?quote:De dagen van Kyra...
Lizzy en Kyra gaan lekker op wintersport.
Op hoeveel dagen vakantie hebben zij eigenlijk recht?
Hé pas op he, John is leuk!!!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:48 schreef haagse_elfje het volgende:
John Williams ex ONMER (was blij toen hij weg was) gaat een deel van Love Letters presenteren...
Yep... Afgelopen vrijdag rond 21:00u maakte ik al melding van dit heuglijke feit.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:46 schreef haagse_elfje het volgende:
Stijn (kben ff zijn echte naam kwijt) misschien is het hier al gezegd hij zit in de nep vlees(Valess) reclame van Campina.....
wat is er allemaal aan de hand hier... nou ben ik het ook al met elfje eens.....quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:48 schreef haagse_elfje het volgende:
John Williams ex ONMER (was blij toen hij weg was) gaat een deel van Love Letters presenteren...
ik dacht dat het een forumgrapje was, maar het is dus echtquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hahahahahaha! Heeft die Stephan nooit eens flink kunnen naaien? Die oetlul kan dan ook niks dan alleen maar lullen!
haha... was wel meteen 't hoogtepunt van de aflevering, wat 'n drama zegquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hahahahahaha! Heeft die Stephan nooit eens flink kunnen naaien? Die oetlul kan dan ook niks dan alleen maar lullen!
Cornelia Elisabeth..... is weer eens wat anders dan Sammyquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:30 schreef haagse_elfje het volgende:
Hoe heette die baby??
Lekker vernieuwend!!!!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Cornelia Elisabeth..... is weer eens wat anders dan Sammy
En Doris niet te vergeten!!!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:35 schreef haagse_elfje het volgende:
wel gelijk een uiterste qua naam...
kunnen ze nou nooit normale namen verzinnenvoor kinderen
Ellen die had ook al een kind die bobje heten![]()
Ja, het verbaasde mij ook al..quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:39 schreef Wup het volgende:
was Ilyas nou weer aan het roken buiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |