Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:47 schreef MissX het volgende:
wanneer was Robbie Williams te ziendat kan ik me echt niet herinneren dat ik die gezien heb.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is weer mijn visie
O+ BlaBlub O+

Hij's idd vast ook wel eens eerder ergens ontsnaptquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:06 schreef HarigeKerel het volgende:
Zelf heb ik de theorie dat Zachery geadopteerd/gestolen is....

Volgens IMDB heeft Robbie Williams helemaal niet meegespeeld in DH.quote:Op dinsdag 12 april 2005 07:10 schreef HarigeKerel het volgende:
Diaz is niet de enige ster die in één aflevering mag meespelen. Eerder was Robbie Williams ook al in de serie te zien.
![]()

Ja, dus ze hebben dat verhaal opgehangen, maar hij wist het zelf welquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Het leek er toch op dat Zachary zijn zusje Dana vroeger vermoord had ofzo. En nu blijkt hij zelf Dana te zijn

Ja erg wazig he.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Het leek er toch op dat Zachary zijn zusje Dana vroeger vermoord had ofzo. En nu blijkt hij zelf Dana te zijn

Vergeet niet de acu-punctuur chinees van Lynette gisteren op Net5.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:13 schreef Mvnl het volgende:
Moest héél hard lachen toen Susan dat chineze vrouwtje in haar gezicht trapte
Maar waarom duiken in deze serie chinezen alleen maar op als huishoudster van Gaby of als 'schop-object' voor Susan???

en OF het een etentje from hell was! vond het best een goede aflevering, verhaal vordert niet echt, maar we weten nu in ieder geval zeker dat het Deirdre was in de kist. Wat ik wel raar vond is de foto die je van Deirdre zag... Ze is al 15 jaar dood?!? ze was toch ook de ex van Mike?quote:Op maandag 18 april 2005 16:13 schreef Mike het volgende:
Niet de beste aflevering tot nu toe, aflevering 19. Maar het verhaal over het gezin van Bree maakt veel goed...zeker met het etentje from hell van vandaag.

haha het eerste wat ik zei tegen mijn vriend toen ik die foto zag van Deidre was; dat kapsel komt echt niet uit 1990quote:Op maandag 18 april 2005 22:16 schreef MarkyMarks het volgende:
[..]
en OF het een etentje from hell was! vond het best een goede aflevering, verhaal vordert niet echt, maar we weten nu in ieder geval zeker dat het Deirdre was in de kist. Wat ik wel raar vond is de foto die je van Deirdre zag... Ze is al 15 jaar dood?!? ze was toch ook de ex van Mike?

Ze kan toch makkelijk 25 zijn op die foto? Dan zou ze nu 40 zijn. Dat is denk ik ook zo'n beetje de leeftijd van Mike. Of schat ik nou mensen veel te oud in?quote:Op maandag 18 april 2005 22:16 schreef MarkyMarks het volgende:
[..]
en OF het een etentje from hell was! vond het best een goede aflevering, verhaal vordert niet echt, maar we weten nu in ieder geval zeker dat het Deirdre was in de kist. Wat ik wel raar vond is de foto die je van Deirdre zag... Ze is al 15 jaar dood?!? ze was toch ook de ex van Mike?

Hij is volgens zijn eigen woorden bi-seksueel. Vergeet niet dat hij ook door...thingie...naam kwijt, maar in ieder geval, hij is in dat zwembad gesnapt met die andere jongen. Aflevering 11 ofzo.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat die jongen deed alsof hij homo is![]()
![]()
En dan die moeder die blaat dat haar man dol op SM is![]()
![]()
Gewel-dig![]()

Dat zwembad, dat was ik al helemaal weer vergetenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef Roa het volgende:
[..]
Hij is volgens zijn eigen woorden bi-seksueel. Vergeet niet dat hij ook door...thingie...naam kwijt, maar in ieder geval, hij is in dat zwembad gesnapt met die andere jongen. Aflevering 11 ofzo.
In zijn eigen woorden:
I like vanilla, but sometimes I want chocolate.

quote:Op woensdag 20 april 2005 09:21 schreef Toeps het volgende:
Ik vind het niet eerlijk voor haar dat hij zo gemeen is.

Special Edition is het deze weekquote:Op maandag 25 april 2005 08:30 schreef MissX het volgende:
hmmm me vaste torrent site die normaal altijd zodra ik om half 7 opsta de nieuwe er heeft opstaan, heeft hem nu nog niet
Nu moet ik wachten tot vanavond met downen en dan duurt het nog langer voor ik kan kijken. Normaal kijk ik hem altijd gelijk als ik thuis kom uit me werk.

Desperate Housewives: Sorting Out the Dirty Laundryquote:

Een terugblik op de afleveringen tot nu toe plus wat extra info, blijkbaar.quote:

Ik wens niet geconfronteerd te worden met de laksheid van andere kijkers.quote:Op maandag 25 april 2005 14:43 schreef flutterbye het volgende:
, maar misschien ook om publiek dat niet de hele serie heeft gevolgd op de hoogte te brengen?

Nopequote:Op maandag 25 april 2005 14:36 schreef MissX het volgende:
niet de moeite waard om te downen dus?

Is dat niet dezelfde gek die ook de voice-over deed bij de derde aflevering? Daar was het ook een keer iemand anders die de samenvatting in het begin deed. Ook zo'n irritante mannenstem.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat zit er btw een kut-voice over bij die special!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |