Doel je op aflevering 17?quote:Op maandag 4 april 2005 16:13 schreef Mike het volgende:
Ik vond dit toch een wat mindere aflevering. Het leek een beetje de edge te missen die de andere afleveringen wel hebben. Zo werd het meer een gewone soap, dan de serie vol zwarte humor die we gewend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bree was ook weer lekker bezig.![]()
Dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:07 schreef HarigeKerel het volgende:
Bree's aanpak van die kleine monsters was wel effectief![]()
Misschien dat Lynette er ook wel iets beter tegen inkan gaan. Want als je kinderen je zo uitdagen is het ook niet helemaal goedquote:
Lynette pakt het zeker weten verkeerd aan, dat is duidelijk. De kinderen zijn haar zo ongeveer debaas. En haar principes om kinderen niet te slaan zijn bewonderenswaardig, maar om er dan wel mee te gaan dreigen is dan weer belachelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:11 schreef neggix het volgende:
Misschien dat Lynette er ook wel iets beter tegen inkan gaan. Want als je kinderen je zo uitdagen is het ook niet helemaal goed
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:47 schreef MissX het volgende:
wanneer was Robbie Williams te ziendat kan ik me echt niet herinneren dat ik die gezien heb.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is weer mijn visie
O+ BlaBlub O+
Hij's idd vast ook wel eens eerder ergens ontsnaptquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:06 schreef HarigeKerel het volgende:
Zelf heb ik de theorie dat Zachery geadopteerd/gestolen is....
Volgens IMDB heeft Robbie Williams helemaal niet meegespeeld in DH.quote:Op dinsdag 12 april 2005 07:10 schreef HarigeKerel het volgende:
Diaz is niet de enige ster die in één aflevering mag meespelen. Eerder was Robbie Williams ook al in de serie te zien.
![]()
Ja, dus ze hebben dat verhaal opgehangen, maar hij wist het zelf welquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Het leek er toch op dat Zachary zijn zusje Dana vroeger vermoord had ofzo. En nu blijkt hij zelf Dana te zijn
Ja erg wazig he.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Het leek er toch op dat Zachary zijn zusje Dana vroeger vermoord had ofzo. En nu blijkt hij zelf Dana te zijn
Vergeet niet de acu-punctuur chinees van Lynette gisteren op Net5.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:13 schreef Mvnl het volgende:
Moest héél hard lachen toen Susan dat chineze vrouwtje in haar gezicht trapte
Maar waarom duiken in deze serie chinezen alleen maar op als huishoudster van Gaby of als 'schop-object' voor Susan???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |