3 en 10 april is er weer een aflevering, daarna is het nog niet bekend.quote:Op zondag 6 maart 2005 10:11 schreef MarkyMarks het volgende:
weet iemand wat het uitzendschema op ABC wordt na de 27e? moeten we weer steeds een maand wachten of krijgen we elke week wat? Ik hoop de laatste![]()
*aansluit*quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:04 schreef Toeps het volgende:
Joepie!
quote:Sweetie, they didn't abandon you because you're a whore. They abandoned you because you weren't all that nice to begin with.
Geweldige aflevering weer.quote:[Susan] Do you believe in evil, Edie?
[Edie] Of course I believe in evil, I work in real estate.
quote:What the hell kinda street do we live on?
Dat was idd een erg leuke scene. Sowieso knap dat ze na 16 afleveringen het niveau zo hoog weten te houden qua grappen en dialogenquote:Op maandag 28 maart 2005 22:41 schreef HarigeKerel het volgende:
Toen Gabriella in dat roze trainingspakje dat chemische toilet stond te duwen lag ik echt in een deuk![]()
Geweldig dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit : spoilertags geplaatst. Had per ongeluk 'quote' tags gebruikt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Wepeel2 op 28-03-2005 23:41:44 ]xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Ja en dat het toch boeiend blijft en je zelfs met de karakters meeleeft, ondanks dat het allemaal zo ontzettend over de top is.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:37 schreef Timmai het volgende:
nog steeds een geweldige serie. Echt knap dat elke aflevering op een bepaalde manier toch weer spannend is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
quote:Misschien dat ze daar toen nog niet woondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:45 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja en dat het toch boeiend blijft en je zelfs met de karakters meeleeft, ondanks dat het allemaal zo ontzettend over de top is.
Zit echt goed in elkaar en ik denk dat de acteurs ook een hele dikke pluim verdienen.sowieso..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:12 schreef Lyssa het volgende:
[..]
sowieso..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg vragen om het spannend te houden. Ik ga denk ik vandaag Ep 16 maar even kijken.
[ Bericht 5% gewijzigd door Wepeel2 op 29-03-2005 13:34:51 ]xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Ik doe het omdat er misschien iemand in het topic terecht komt die het nog niet heeft gezien. Maar in principe is het niet nodig nee.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:06 schreef MissX het volgende:
waarom spoileren we hier![]()
het is toch het VS topic waarin we de afleveringen in de VS volgen, hoeven dan toch geen spoilers neergezet te worden.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Eva zag er weer heerlijk uit trouwens.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:24 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]Mike is op zoek naar deirdre, zo heette ze geloof ik, dus of dat een echt mary-alice is weet ik niet.. op zich zitten er weinig karakters in die jonger zijn dan Zach, dus eventueel Dana zouden kunnen zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg vragen om het spannend te houden. Ik ga denk ik vandaag Ep 16 maar even kijken.
ik vind t erg vervelend dat ik nu steeds een week moet wachtenik had pas sinds kort alle afleveeringen gezien, dus ging ep 16 precies op t goede moment de lucht in, maar nu moet ik wachten en daar hou ik niet van
![]()
edit; hier trouwens een spoilerlink, met een aantal hints/spoilers over de komende afleveringen; http://www.spoilerfix.com/desperate.php googelen kan oko, als men geinteresseerd is..
Hmmm ja Mary-Alice noemde zichzelf op die tape anders.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:18 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Mike is op zoek naar deirdre, zo heette ze geloof ik, dus of dat een echt mary-alice is weet ik niet.. op zich zitten er weinig karakters in die jonger zijn dan Zach, dus eventueel Dana zouden kunnen zijn..
Nee volgens mij is het echt een heel klein, iel ding. Maar ze is wel schattig.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Erg veel "heup" lijkt ze op die capture niet te hebben trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |