Stalker!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:20 schreef _Supreme het volgende:
jah! trance in combinatie met mooie meisjes is geweldig!
ik was aan het fitnissen en voor me was zo'n super mooi speciaal meisje bezig.
net op dat moment begon "Mike Foyle vs. Signalrunners – Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix)" te spelen... schitterend!
ja, ik ben al een aantal maanden obsesses door die meidquote:
ze hoeft ook niet van trance te houden, maar het is volgens mij een beetje Bre4zah.. http://www.sugababes.nl/~NaughtyNikkel~quote:Op maandag 7 maart 2005 17:23 schreef Veersesmurf het volgende:
misschien een beetje vloeken in de kerk dit, maar ze hoeft toch ook niet per see van trance te houden? of praat ze ook als een r&b-sletje?![]()
droomt weg bij de gedachte aan Alicia Keys![]()
als je er twee heb, wel!quote:Op maandag 7 maart 2005 17:54 schreef Joppy het volgende:
nog interesse in een kaartje voor as Zaterdag?
Ik heb een afhaker in de groep, maar voeg sjoerd_smal at hotmail dot com toe op msn mocht iemand het kaartje willen overnemen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Uiteraard kijk ik eerst of er hier interesse isquote:Op maandag 7 maart 2005 17:59 schreef Veersesmurf het volgende:
tis dat ik al een kaartje heb...maar hier kan je heel wat mensen blij mee maken volgens mij! Ik zat net op Partyflock, daar zijn ook al heel wat mensen die er 1tje zouden willen hebben![]()
Jackson wil er 1 als het goed isquote:Op maandag 7 maart 2005 18:01 schreef Joppy het volgende:
[..]
Uiteraard kijk ik eerst of er hier interesse is, zo niet, dan gaat hij op PF.
jah, ik maak nog wel contactquote:Op maandag 7 maart 2005 17:52 schreef Veersesmurf het volgende:
![]()
*klikt op link: er verschijnt een roze scherm.
*kijkt uiteraard eerst naar de foto's. foto 3 ismaar foto 6 is dan weer
![]()
*checkt 1/18de van de vragenlijst: hetero, single, 4vwo, gele wodka.![]()
stap een keer op haar af man!(ik had het zelf ook niet gedurft, maar ik ben nu even degende die achter de computer zit
)
ow ja, trance: Yahel feat. A-Force - Behind Silence![]()
Al neukende meezingen met "I found myself in you!!!"quote:Op maandag 7 maart 2005 14:20 schreef _Supreme het volgende:
jah! trance in combinatie met mooie meisjes is geweldig!
quote:
Van Fok! (voor zover ik weet):quote:Op maandag 7 maart 2005 19:20 schreef Veersesmurf het volgende:
ah, dus die is er ook bij![]()
wie komen er nou eigenlijk allemaal zaterdag?
marciemarcs: geen kaartjequote:Op maandag 7 maart 2005 21:52 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Van Fok! (voor zover ik weet):
Veersesmurf
Joppy
Jackson
Tomaz
hp22?
marciemarcs?
swopfile?
m-kay?
Markzman_X?
Dat moet 29-04 zijn, en asta 06-05quote:Op maandag 7 maart 2005 23:50 schreef Joppy het volgende:
29-05 Tiesto HMH??
05-06 Tiesto Asta??
Waar komen deze geruchten vandaan? Zou leuk zijn in de HMH, vorige keren was ik er niet bij.
29-05 is trouwens een zondag, en een dag eerder is History of Hardcore in de HMH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |