Zaterdag besteld neem ik aan?quote:
ik vind hem niet zo boeiend, cd 2 vind ik nog wel gaan, meerderheid van de plaatjes bevalt me niet echt...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:07 schreef da_rippah het volgende:
Ik heb vandaag A State of Trance 2005 gekocht. Ik heb alleen nog de eerste cd geluisterd maar hij bevalt me erg goed! Alles is naast bpm ook in key gemixt, erg goed !
En wat bedoel je met "in key" gemixt.... want volgens mij zijn dat alle fatsoenlijke cd's die niet live opgenomen zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:07 schreef da_rippah het volgende:
Ik heb vandaag A State of Trance 2005 gekocht. Ik heb alleen nog de eerste cd geluisterd maar hij bevalt me erg goed! Alles is naast bpm ook in key gemixt, erg goed !
De toonhoogte is gematched.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:37 schreef jackson het volgende:
[..]
En wat bedoel je met "in key" gemixt.... want volgens mij zijn dat alle fatsoenlijke cd's die niet live opgenomen zijn
het gaat mij niet om de nieuwheid van de tracks en al helemaal niet omdat het armin is (al vind ik hem wel wat overgewaardeerd)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:37 schreef da_rippah het volgende:
Hm, ik lees het meer op tranceaddict dat mensen de cd niet goed vinden. Ik vind hem echt supergoed gemixt, echt opvallend beter dan andere mix cd's die ik heb. Er staan heel wat plaatjes op die we natuurlijk allemaal al lang en breed kennen... maar die is niet te voorkomen denk ik. Armin wordt altijd zo afgezeken op TA door bepaalde mensen... noemen ze ASOT 2005 een "cash grab" voor Armin. Schandalig!
Tsja, dat is onzin natuurlijk maar op TA zitten veel zeikerdsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:37 schreef da_rippah het volgende:
noemen ze ASOT 2005 een "cash grab" voor Armin. Schandalig!
quote:Hoe selekteer jij je platen voor een compilatie-album als A State of Trance 2005? Samen met jouw muzikaal begaafde vrienden? Reakties uit het publiek bij livesets over de hele wereld? Reakties van je vaste schare ASOT-luisteraars via internet? Of gewoon op basis van je eigen gevoel bij een plaat?
‘Ik had voor dit album enkele maanden terug al, een lijst gemaakt waar zo’n 60 á 70 mooie platen opstonden die ik er graag in zou willen hebben. Reakties uit het publiek zijn hierbij heel belangrijk, maar de lijst was veelal op basis van mijn eigen gevoel. Met deze platen ben ik gaan mixen en oefenen, overgangen uitproberen, toonsoorten uitzoeken, BPM’s uitzoeken en voelen of ze pasten bij het verhaal wat ik graag wilde vertellen. Op basis hiervan ontstond een nieuw iets uitgedund lijstje, waarmee ik met Ableton ben gaan knutselen.
Het probleem is, dat A State of Trance 2005 uitgebracht zal gaan worden in 17 landen! Wat ook betekent dat je in alle 17 landen de rechten voor die platen moet aanvragen en sommige platenmaatschappijen vinden dat niet leuk. Die gaan dan ineens heel veel geld vragen of die gaan heel moeilijk doen, wat bijvoorbeeld betekende dat door bijvoorbeeld twee mensen in Australië, een plaat als Halcyon er bijna niet dóór gekomen was, terwijl dat één van mijn favorieten is!
Maar gelukkig heb ik alle platen er dóór gekregen die ik graag wilde, op één plaat na....de nieuwe Motorcycle.
Hm, universal religion was mixtechnisch niet echt een hoogstandje ofzo..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:15 schreef Xantra het volgende:
[..]
het gaat mij niet om de nieuwheid van de tracks en al helemaal niet omdat het armin is (al vind ik hem wel wat overgewaardeerd)
het is gewoon mijn ding niet op een paar plaatjes na, het begin van cd2 vind ik wel cool, maar daar houdt het voor mij op.
en mixtechnisch moet een uitgebrachte cd gewoon goed zijn van armin, dat wordt verwacht van hem
YESSSSS!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:12 schreef Tomaz het volgende:
Woohoo! Bijna onderweg naar Panama Amsterdam for another edition of Famous! Vorige keer was heerlijk, moet dus weer goed gaan komen! Marciemarcs, hp22, Jackson en McIntosh zijn de Fok!kers die meegaan! Gezellig dus
Meldt jij je eens vaker in dit topic ouwe!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
YESSSSS!!!
We zullen als vanouds tekeer gaan...
*meldtquote:Op zondag 27 maart 2005 07:08 schreef mcintosh het volgende:
De review zal vast wel komen, ik hou het op top ....![]()
Dankje!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:58 schreef hp22 het volgende:
[..]
Tsja, dat is onzin natuurlijk maar op TA zitten veel zeikerds
[..]
Is die avatar van jou toevallig gemaakt op TE bij Marco V. ?quote:
Volgens mij is deze van TiC (hasselt), maar ik het weet niet zeker meerquote:Op zondag 27 maart 2005 15:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Is die avatar van jou toevallig gemaakt op TE bij Marco V. ?
ja ze lijken allemaal op elkaar, die lasershows![]()
Besse?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Is die avatar van jou toevallig gemaakt op TE bij Marco V. ?
ja ze lijken allemaal op elkaar, die lasershows![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |